Escort RST S2 vauhtipyörästä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jore
Ylläpitäjä

Escort RST S2 vauhtipyörästä

Viesti Kirjoittaja Jore » Ti Lokakuu 21. 9:07:50 2003

Onko RST:n vauhtipyörässä kampiakselin asennontunnistin? Onko joku kerholaisista keventänyt vauhtipyörää tai vaihtanut kevyempään? Millaisia kokemuksia?<br><br>Kuinka pitkälle vakiokytkin jaksaa? Mitä kytkimiä ootte käyttänyt kun vakiosta loppuu pito?<br><br>T:Jore

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Re:Escort RST S2 vauhtipyörästä

Viesti Kirjoittaja lauri » Ti Lokakuu 21. 10:24:15 2003

Ei ole asentotunnistinta. Vakiokytkin on kestänyt 170-200 tehoja, hiukan joillain enemmän ja joillain vähemmän.<br>Itsellä on AP:n jousitettu sintterilevy ja vakioasetelma. Ja vauhtipyörästä on hiukan otettu pois, ei paljoa mutta tarkaa määrää en osaa sanoa.
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:Escort RST S2 vauhtipyörästä

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Lokakuu 21. 16:29:15 2003

Siihen saa kyllä sellaisenkin vauhtipyörän jossa on tuo 36-1 asentotunnistin. Näitä löytyy lähes kaikista CVH koneista joissa ei ole virranjakajaa. Esim Fiesta RST:n vauhtipyörästä kyllä löytyy nuo pykälät.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Vastaa Viestiin