Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
glue
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja glue » Ti Lokakuu 4. 21:37:42 2005
Varmaan vanha aihe, muttei ihan natsannut searchi. Eli tarvis saada cossun keulaa ylöspäin. Silti pitäisi olla JÄYKKÄ. Mitkä iskarit tulisi kyseeseen? Hinta lähempänä halpaa kun öhlinsiä.
Nyt on uudet etusiivet ja renkaat, ni ei haluis tuhota heti..

-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Ti Lokakuu 4. 22:06:56 2005
hmm no jos sä jäykät iskarit haluut niin Bilstein Sprint on hyvä vaihtoehto tosin ne ei kyllä nosta sitä keulaa..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ti Lokakuu 4. 22:10:34 2005
Mulla on konin sportit ja ne kun vääntää jäykimmilleen niin on kyl oikesti jäykkä, ei juurikaa tipu vaikka +100kg äijää roikkuu lokasuojan päällä

Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
cosworthman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
Viesti
Kirjoittaja cosworthman » Ti Lokakuu 4. 22:11:20 2005
Ja laittaa nelikon jouset niin keula nousee..
#350
-
cossuesco
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Viesti
Kirjoittaja cossuesco » Ti Lokakuu 4. 22:37:06 2005
Cossuescon iskarissa jousilautanen on 22mm ylempänä, mahtuu isompi pyörä ja keula nousee normi jousilla. Itseasiassa olisi yhdet escon 1kk vanhat spaxit varastossa

-
glue
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja glue » Ti Lokakuu 4. 23:08:06 2005
Mulla oli jotkut italialaiset helvetin matalat jouset ja raapi renkaat kaariin(vakio rengastus). Vaihdoin weitecin -25mm jouset, jotka oli selvästi korkeammat, muttei keula noussut yhtään. Jousi piti puristaa ~puoleen mittaansa, että se meni tolppaan. Tänään kun cossua pitkästä aikaa vähän ulkoilutin koneremontin jälkeen, niin heti ekassa töyssyssä raapi. Jotain pitäisi tehdä. Tolpat selkeästi vaihtoon. Cossuesco, millaset spaxit? hinta? pistä PM.
-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Viesti
Kirjoittaja sprint » Ke Lokakuu 5. 7:42:05 2005
Kokeile gaz:n tolppia, mulla on takana. Rallyrace ainakin myy ihan edullisesti, niihin kynäjouset hyvällä mitoituksella niin eiköhän se siitä. Vaikka siellä olisi mitkä tolpat kaaret menevät todennäköisesti lyttyyn.

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Lokakuu 5. 7:53:39 2005
Joo se verkkoaita vie loksut vaikka ois korkeekin keula

Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
glue
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja glue » Ke Lokakuu 5. 23:07:09 2005
En netistä oikein muita löytänyt kun Koni sportit prostreetiltä alennuksilla ~340e ja rallyracesta Spaxit alennuksilla ~350e.
Kellään mitään hyvää tai huonoa sanottavaa?
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » To Lokakuu 6. 0:22:46 2005
Koni sportit edessä ja tyytyväinen olen ollut. Säädettävyys on mulle ainakin ollut hyödyllinen. Aika kestäviäkin tuntuvat olevan. omani ostin käytettynä -99 ja iskaritestissä tulee priima lukemia vieläkin.
-
cossu-
- Viestit: 153
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:10:58 2005
- Paikkakunta: jämsä/helsinki
Viesti
Kirjoittaja cossu- » Ke Helmikuu 22. 17:19:45 2006
Käykö nuo Escort Cosworthin ja 4x4 Sierra Cosworthin iskarit+jouset suoraan 2wd Coswortiin?Meinaan että se on sama mitkä laittaa kunhan ne on Coswortiin?Onko noissa jousissa jäykkyys eroja?Ja käykö ne keskenään?
Kiitos etukäteen.
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Ke Helmikuu 22. 17:40:51 2006
cossu- kirjoitti:Käykö nuo Escort Cosworthin ja 4x4 Sierra Cosworthin iskarit+jouset suoraan 2wd Coswortiin?Meinaan että se on sama mitkä laittaa kunhan ne on Coswortiin?Onko noissa jousissa jäykkyys eroja?Ja käykö ne keskenään?
Kiitos etukäteen.
Nelikkocosassa on 3mm paksumpi iskariputki ku 2wd:ssä. Eli ne ei ihan heittämällä mene 2wd:n olka-akseleihin. Escocossussa tod.näk sama homma.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Type-Sh
- Viestit: 62
- Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 15:41:44 2003
- Paikkakunta: Rööperi
Viesti
Kirjoittaja Type-Sh » Ma Syyskuu 10. 17:36:33 2007
cossuesco kirjoitti:Cossuescon iskarissa jousilautanen on 22mm ylempänä, mahtuu isompi pyörä ja keula nousee normi jousilla.
Eli jos laittaisin Escorth Cosworthin iskarit tohon mun 4x4 cosworth sierraan niin nouseeko se keula siis 22mm vai miten sitä voi tulkita?
Onko muullalailla ihan vaihtokelpoiset keskenään?
S4
Escort
#1684
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Viesti
Kirjoittaja Cosesc » Ma Syyskuu 10. 17:42:37 2007
Cosworth Escortin tolppa sopii suoraan 4x4 cossusierraan mutta keula nousee tuon reilu 20mm jos käyttää sierran vakiojousta. Plussaa siitä, että alempi jousilautanen on ylempänä joten sinne sopii isommat pyörät.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"