Mikä on 4wd cossun etupyörän laakerin kiristys momentti?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Mikä on 4wd cossun etupyörän laakerin kiristys momentti?
Vai kiristetäänkö niin kireelle kun uskaltaa vääntää?
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
hups.Jaakkoki kirjoitti:Jälleen autodatan mukaan, mikäli tuo front hub (etunapa?) sitten on se etupyörän laakeri, niin 205-235Nm, taakse antaa saman ku normi sierraanki eli 250-290Nm.
otitko huomioon että kyse oli 4wd etu navasta.
takavedon arvot ei käy siihen.
rakenne on erinlainen navoissa.laakerin osalta
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
205-235Nm 4wd ja 310-350Nm 2wd väittää Workshop Manuaali
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
4wd:n arvot nuo on.sierra friikki kirjoitti:hups.Jaakkoki kirjoitti:Jälleen autodatan mukaan, mikäli tuo front hub (etunapa?) sitten on se etupyörän laakeri, niin 205-235Nm, taakse antaa saman ku normi sierraanki eli 250-290Nm.
otitko huomioon että kyse oli 4wd etu navasta.
takavedon arvot ei käy siihen.
rakenne on erinlainen navoissa.laakerin osalta