cossun etuperän laippa

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Puuhapetri
CRSC jäsen 2018
Viestit: 174
Liittynyt: Ti Elokuu 3. 16:20:11 2004
Paikkakunta: Pirkanmaan alue

cossun etuperän laippa

Viesti Kirjoittaja Puuhapetri » Su Heinäkuu 24. 10:50:04 2005

Löytyykö käytännön tietoa tosta etuperän kardaaninlaipan irrotuksesta. Pitäis stefa vaihtaa sen takaa. Manuaali antaa kiristysmomentin ja sen jälkeen pyörimismomentin.

Onko jossain myynnissä noita turning torque mittareita. entäs tarvitaanko foortilta toi collapsable spacer(joku rymppirikka).

Hommahan on selkee laippa irti, uus stefa ja laippa takas momenttiin. Ei kai toi vaikuta kun laakeri paletin kireyteen ja hammaskosketus säädetään erikseen. Menikö mettään
Cosworth 4x4 -90

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Re: cossun etuperän laippa

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » Su Heinäkuu 24. 19:46:52 2005

Puuhapetri kirjoitti:Löytyykö käytännön tietoa tosta etuperän kardaaninlaipan irrotuksesta. Pitäis stefa vaihtaa sen takaa. Manuaali antaa kiristysmomentin ja sen jälkeen pyörimismomentin.

Onko jossain myynnissä noita turning torque mittareita. entäs tarvitaanko foortilta toi collapsable spacer(joku rymppirikka).

Hommahan on selkee laippa irti, uus stefa ja laippa takas momenttiin. Ei kai toi vaikuta kun laakeri paletin kireyteen ja hammaskosketus säädetään erikseen. Menikö mettään
joo se rymppi prikka pitää vaihtaa jokakerta kun se löysätään.ja kannattaa olla tarkkana sen kiristyksen kanssa,että laakeri välys on kohdallaan.
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

Puuhapetri
CRSC jäsen 2018
Viestit: 174
Liittynyt: Ti Elokuu 3. 16:20:11 2004
Paikkakunta: Pirkanmaan alue

Viesti Kirjoittaja Puuhapetri » Su Heinäkuu 24. 20:10:54 2005

Oukei. Mutta ei siis pitäis vaikuttaa millään tavalla hammas kosketukseen. Ettei perä rupee vonkaan mutterin aukaisun ja kiristyksen jälkeen niinkuin joissain takapotku murikoissa
Cosworth 4x4 -90

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » Su Heinäkuu 24. 22:21:02 2005

Puuhapetri kirjoitti:Oukei. Mutta ei siis pitäis vaikuttaa millään tavalla hammas kosketukseen. Ettei perä rupee vonkaan mutterin aukaisun ja kiristyksen jälkeen niinkuin joissain takapotku murikoissa
ihan sata prosenttisen varma en oli siitä et vaikuttaako se hammas kosketukseen....ainakaan 2wd perässä se ei vaikuta....ei muuta kun fordilta se rymppi holkki ja oikea momentti niin kyllä pitäs pelittää.
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

Vastaa Viestiin