Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Cosander
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Viesti
Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 13:58:38 2005
Mikä hitto voi olla cossun puristus paineis?
1 2 ja 4 oli hitusen päälle 8bar ja 3 oli noin 9-10bar

-
RS.Kosonen
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
Viesti
Kirjoittaja RS.Kosonen » To Heinäkuu 21. 16:06:38 2005
Cosander kirjoitti:Mikä hitto voi olla cossun puristus paineis?
1 2 ja 4 oli hitusen päälle 8bar ja 3 oli noin 9-10bar

voi olla et venttiilit vuotaa??jotain kökköjä pako venan välissä.....ajele vähäsen ja mittaa uudestaan.moottorin pitäs olla käynti lämmin mitatessa.
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Jaakkoki » To Heinäkuu 21. 16:14:31 2005
Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.
-
Cosander
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Viesti
Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 16:32:15 2005
Jaakkoki kirjoitti:Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.
Vuotaviin? Eikö tuol pitäsi olla jokaises toi 8bar? Mut miten tos yhes
on 9-10bar?
Ja mittaus on suoritetu jo pariin kertaan ja lämpösestä ja kylmästä koneesta mut joka kerta sama juttu!
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Jaakkoki » To Heinäkuu 21. 16:35:39 2005
Cosander kirjoitti:Jaakkoki kirjoitti:Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.
Vuotaviin? Eikö tuol pitäsi olla jokaises toi 8bar? Mut miten tos yhes
on 9-10bar?
Ja mittaus on suoritetu jo pariin kertaan ja lämpösestä ja kylmästä koneesta mut joka kerta sama juttu!
ai prkl, sori, unohin että turbo kone ja matalemmat paineet. no yhessä pannussa sitten paljon karstaa
edit: 8,5bar pitäs olla puristuspaine.
-
Cosander
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Viesti
Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 17:09:00 2005
No muis oli noin 8.3bar mut tos kolmoses 9.5bar!
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » To Heinäkuu 21. 18:47:59 2005
Karstathan lähtee sitten vedellä ja kierroksilla, ahtoputki pois ja sumuttelemaan.
Jospa imuohjain/met vuotaa öljyä yhdessä pytyssä ja palotila on karstanen?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi