Cossun suuttimista.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

KtK
CRSC jäsen 2015

Cossun suuttimista.

Viesti Kirjoittaja KtK » La Kesäkuu 4. 8:20:05 2005

Kuinka kauan ruiskun bensalinjassa kuuluu paine pysyä. Omassa ainakin välillä yön aikana paineet menee nolliin.

Välillä aamuisin käy muutaman sekunnin huonosti taas auto ja ajattelin ,josko suuttimet päästää bensaa pyttyihin yön aikana. Onko se yleensä mahdollista ,et tommonen kylmäkäynnistys rytyytys suuttimista vois johtua.

Tai sitten siellä on taas alkava kansipah...Eiku tälläkertaa pelti vuoto ja päästää vettä pyttyyn.

Jos tosta saa taas irrottaa kannen ,rupee se oleen jo pikkuhiljaa liikaa mun nahkaani :x Vai kuuluuko cossun kansivuodon tulla tasasesti vuoden,parin välein.

Skorppi

Viesti Kirjoittaja Skorppi » La Kesäkuu 4. 9:04:41 2005

Jos suuttimet valuttaa pensaa pyttyihin, tulee käynnistettäessä kunnon musta pilvi. Bensalinajassa pysyy kyllä paine melko kauan jos pumpun takaisku on kunnossa, mutta se ei kyllä vaikuta käyntiin mitenkään vaikka linjassa ei paineita olisikaan valmiiksi, pumppu kyllä nostaa paineet heti. Mulla ei ole itellä takaiskua ollenkaan ja toimii.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

+2.bar

bensin

Viesti Kirjoittaja +2.bar » La Kesäkuu 4. 11:18:55 2005

ei mulla ainakaa pitkää aikaa toi paine pysy.. mutta käynnistäessä antaa pumpun pyöriä 2 sekuntia niin ei ole ollut murheita.

-paine pysyy kyllä jotain 25 min... :?:

jos kaikki tuobensiini linjasta valuisi sylintereihin niin tuskin käynnistyisi.

kyllä se paine tasaantuu jompaan kumpaan suuntaan linjassa.

ja päätyy toivottavasti tankkiin... :wink:
auto ilman turboa on kuin leka ilman vartta..

Vastaa Viestiin