


Valvoja: CRSC Hallitus
näin on mullaki ja toimii.. tosi kahesta eri letkusta väsätty, mutta toimii samalla tavalla.caltsu kirjoitti:ei mitään säiliöitä, letku suoraan pihalle.
eli se tötterö sieltä koneen kupeesta pois, ja isoa letkua suoraan siihen kylkeen.
sitten tekee mutkan ylhäällä ja laittaa vaikka alas runkopalkkiin toisen pään.
toimii ja on halpa.
Ei ollu kotelossa vaan siinä etulampun takana ennen koteloa.rieskamies kirjoitti:onko sulla sitten ollut kartiofilsu siellä kotelossa vai? olen tässä kahden vaiheilla että jätänkö tuon putsarin alaosan kiinni (ja laitan kartion sinne) vai en. tuo olisi sinänsä hyvä ratkaisu->huohotinletkulle ei tartteis itehdä mitään ja eikä tarvitsisi rakennella mitää kylmänilman ohjausputkia kartiolle.....
GTI:ssä oli ainakin joku testirikke kirjoitti:Suodattimista teki joku lehti testin muutama vuosi sitte. Millään ei jaksa muistaa mikä ja miten kävi.
Näin on .rikke kirjoitti: Öljynkerääjäpöntöistä on pyöriny täälläki monenlaisia kuvia, ei sillä huohottimella kannata missään tapauksessa ainakaa niitä ilmanputsareita sotkea.
Niin tota minkähän takia "öljyttävä" suodatin sit pitäis öljytä?rikke kirjoitti:Jostain syystä autokäytössä vierastan nykyään näitä öljyttäviä ja pestäviä suodattimia, kuka niitä pesee tarpeeks usein?
Öljynkerääjäpöntöistä on pyöriny täälläki monenlaisia kuvia, ei sillä huohottimella kannata missään tapauksessa ainakaa niitä ilmanputsareita sotkea.
No eipä se paljon pölyä suodata, jos ei öljytty.tumppe kirjoitti:Niin tota minkähän takia "öljyttävä" suodatin sit pitäis öljytä?
No, ensinnäkään ei oo pakko (pidempi ikänen jos öljyää "mutua") ja toiseks se likaantuu paljo nopeempaa öljyttynä ja kolmanneks, se virtaa paremmin öljyämättömänä, nämä kaikki on fakta tietoa, jotka myös tietääkseni suurin osa suodatin valmistajastakin kertoo...
No eipä se ihan kovin isoja roskia kyl läpi päästä ja ootko jo laskenu öljyämättömän suodattimen läpi päästämän pölyn määrän ja sen aiheuttaman moottorin kulumis prosentin, epäilen suuresti että esim. Cossun moottori on jo rikki joka paikasta muualta ennenku kuluu väljäks tms. suodattimen läpipäästämän pölyn vuoksi, joku voi toki esittää fakta tietoakin???tony the tiger kirjoitti:No eipä se paljon pölyä suodata, jos ei öljytty.tumppe kirjoitti:Niin tota minkähän takia "öljyttävä" suodatin sit pitäis öljytä?
No, ensinnäkään ei oo pakko (pidempi ikänen jos öljyää "mutua") ja toiseks se likaantuu paljo nopeempaa öljyttynä ja kolmanneks, se virtaa paremmin öljyämättömänä, nämä kaikki on fakta tietoa, jotka myös tietääkseni suurin osa suodatin valmistajastakin kertoo...
No ei varmaan.henu kirjoitti:juu niin teki kaverikin kunnes kävi penkalla ja imas tooodella paljon lunta...ei aja enää ilman suodattimiaFord is God kirjoitti:Tätä varten olenkin aina ihmetellyt, miten jotkut uskaltaa ajaa rallia vaakatuplilla pelkkien imutorvien kera, ilman mitään suodatinta?
Kokeilleppa kaataa kuivaa hienoa hiekka kuivan suodattimen päälle. Sitähän on ilmassa kohtalaisen suuria määriä keväisin. Menee muuten aika reippaasti läpi kuivasta vapari-suodattimesta.tumppe kirjoitti:No eipä se ihan kovin isoja roskia kyl läpi päästä ja ootko jo laskenu öljyämättömän suodattimen läpi päästämän pölyn määrän ja sen aiheuttaman moottorin kulumis prosentin, epäilen suuresti että esim. Cossun moottori on jo rikki joka paikasta muualta ennenku kuluu väljäks tms. suodattimen läpipäästämän pölyn vuoksi, joku voi toki esittää fakta tietoakin???