Ohjausvaihteen kuskinpuolelle hammastankoon tuli sisäpäähän klappia ylös-alas.
Se heilui sieltä hammasrattaan juuresta ja säätämällä siitä jousitulppa hässäkästä se loppui ,mutta ohjauksesta tuli jäykkä ja oudon tuntuinen.
Ja jos kiristystä löysää vähänkin tulee klappia taas.
Raidetangon ja hammastangon liitos oli ehjä ja välyksetön.
Kannattaako/pystyykö ohjausvaihteen ratas systeemiä korjaamaan ,vai ostaa suosiolla vaan uuden ohjausvaihteen. Autoracing myy jotain korjaussarjaa ,onkohan siitä mitään hyötyä tähän vikaan.
Hammastangossa ei ilmeisesti ole mitään ohjuria,mikä estäis sen ylös-alas liikkeen. En ainakaan sellaista siellä nähnyt
Cossun ohjausvaihe
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
Mulla oli samaa vikaa, olis saattanut mennä säätämällä, mutta hain Autoracingistä korjaussarjan. Sillä tuli kuntoon, mutta ei tainnut Fordillakaan kauhean kallis olla koko tanko. Kannattaa kysyä ja punnita kumman laittaa.
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"