Sierra 2wd Cosworthin räjäytyskuvia?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tee Koo
Ylläpitäjä

Sierra 2wd Cosworthin räjäytyskuvia?

Viesti Kirjoittaja Tee Koo » La Toukokuu 8. 13:24:59 2004

Löytyisiköhän jostain takavetoisen taksicossun räjäytyskuvia ja tietoja pohjan/voimansiirron rakenteista ja mitoista?

Tee Koo
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Tee Koo » Ti Toukokuu 11. 15:56:50 2004

Eikö löytyisi edes normaalin 2.0 Sierran kuvia/tietoja?

Kinsky
Viestit: 3618
Liittynyt: To Toukokuu 8. 11:39:48 2003
Paikkakunta: Tampere #376

Viesti Kirjoittaja Kinsky » Ti Toukokuu 11. 16:28:37 2004

HOH HOIJAA... Oletko yrittänyt??

Tee Koo
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Tee Koo » Ti Toukokuu 11. 18:29:07 2004

Olen yrittänyt ja erityisesti pohjan rakenteista ja rungosta yrittänyt etsiä, mutta ei löydy. Nuo "yleiset" tiedot kyllä jo osaan :wink:

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Toukokuu 11. 22:34:52 2004

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinpä niiiin.
mitkäs ne olikaan erot taksi cossun ja tava neliovi sierran rungoissa
ja perissä ja puslissa ja tukivarsissa.
liity klubiin niin saat kaiken tiedon mitä tarvit. :D
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Toukokuu 11. 23:01:41 2004

sierra friikki kirjoitti: liity klubiin niin saat kaiken tiedon mitä tarvit. :D
ja vähän ylimäärästäkin yleensä. :wink:

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ti Toukokuu 11. 23:15:38 2004

Haynesin korjausoppaasta löytynee aika paljon tarvittavaa ja kaikki mitat. Normisierran ja cossun koreissa ei ole eroja.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Leuka
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Leuka » Ke Toukokuu 12. 11:51:41 2004

Jallu kirjoitti:Haynesin korjausoppaasta löytynee aika paljon tarvittavaa ja kaikki mitat. Normisierran ja cossun koreissa ei ole eroja.
Siis tuolta http://unix.rulez.org/~calver/stuff/hay ... rd_sierra/

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Toukokuu 12. 19:29:33 2004

Eikös se cossun pohja pelti ole paksumpi kuin normaali sierrassa näin olen ainakin itse asian ymmärtänyt
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

-Teme-
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 18:55:58 2003
Paikkakunta: Pohjois-Satakunta

Viesti Kirjoittaja -Teme- » Ke Toukokuu 12. 20:49:57 2004

Tupi kirjoitti:Eikös se cossun pohja pelti ole paksumpi kuin normaali sierrassa näin olen ainakin itse asian ymmärtänyt
älkää nyt taas alottako.. :lol:
#540
Ford Sierra Cosworth 2wd -88
Ford Sierra 2.3 Lima TIC -84
Ford Focus STW -00
Suzuki GSX-R1000 K3
Lynx RE 600 H.O -07

Hankey
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Helmikuu 12. 9:13:34 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hankey » Ke Toukokuu 12. 20:56:59 2004

Esimerkkinä sedanin kori.
Eroja taitavat olla vain onko 2wd vai 4wd, onko ilmastointia sekä onko integroituja kattotelineitä (kiinnityspaikkoja).
Sekä tietysti oikean tai vasemmanpuoleinen ohjaus.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Toukokuu 12. 21:35:22 2004

Tupi kirjoitti:Eikös se cossun pohja pelti ole paksumpi kuin normaali sierrassa näin olen ainakin itse asian ymmärtänyt
Tervetuloa katsomaan kun sitä hitsaillaan. Miksi vitussa se nyt oli sarjatuotantoautossa paksumpi?

Voit tulla samalla katsomaan niitä niin paljon kehuttuja A-pilareita.

Puhukaa perkele jotain muuta kuin mitä sylki suuhun tuo.
Onneksi tekniikka meni "vain jäsenille"!. Kaikki jäsenet ymmärtää miksi.

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » To Toukokuu 13. 9:17:07 2004

ckolli kirjoitti:Onneksi tekniikka meni "vain jäsenille"!. Kaikki jäsenet ymmärtää miksi.
Just niin! 8)
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Toukokuu 13. 11:36:48 2004

olette kaikki väärässä.
alkuperäisen suomi cossun / sierran, RS sierran,dieselin ,ohc, cvh ...kaikkien pohjan paksuus on paksumpi kun tuonti vessojen.
Alkuperäistä suomi sierraa on hitsattu niiiiiiiiin paljon että sillä rauta määrällä tervehdyttäisi koko afriikan neeXXXXXXXt.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Juutana
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:19:48 2001

Viesti Kirjoittaja Juutana » To Toukokuu 13. 11:55:08 2004

Joo, ja kaikkihan tietää että cossun kori on vahvistettu tursuttamalla uretaania palkkien sisälle... :twisted: :twisted: :twisted:
Vanha keravalainen sananlasku: Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.

Zimi Da Guitara
Viestit: 2149
Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi Da Guitara » To Toukokuu 13. 12:55:59 2004

Heh. "Cossun räjäytyskuvia"...kuulostaa ihan : "Onko kellään kuvia Cossun räjäytyksestä." :D

Njep, toffopic.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Cossun räjäytyskuva jakopäästä

Viesti Kirjoittaja Laze » La Toukokuu 15. 14:37:58 2004

KIIRE! on Cossun jakopää levällään ja tarvis nähdä kuva, kun ei tietoa mihin yks pyörä kohdistetaan..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Toukokuu 15. 15:45:02 2004

Ota jakajasta kansi irti ---> pyörijä pois ---> sekä se muovi levy. Jakajan rungossa ulkokehällä on jälki johon pyörijä pitää näyttää kun muut merkit kohdalla.

kuva lisätty: http://www.siipicossu.com/jako.jpg
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Cossun jakopää

Viesti Kirjoittaja Laze » La Toukokuu 15. 18:32:27 2004

joo, kiitokset. eiköhän tuolla tiedolla/kuvalla saada auto tielle taas huomenna. Vaihdettiin nokka-akselin stefat ja huomen sit kampiakselin vuoro..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Toukokuu 16. 1:11:26 2004

oli kyllä oikeastaan tekniikka aiheinen kysymys....

Vastaa Viestiin