Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jyrkkä
- Viestit: 110
- Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 6:26:05 2005
Viesti
Kirjoittaja jyrkkä » Ti Heinäkuu 6. 21:56:54 2010
moro!
etsiskelin ybt escoon ilmanputsaria,mutta tuntuu löytyvän vain noita "pidempi aikaisia"k&n ja pipercrossia ym.onko kokemuksia&mielipiteitä korvausfilttereistä/laadusta?k&n tunnutaan kehuttavan ja hintakin on senmukainen.toisaalta hinta sivuseikka jos laatu on hyvä.
tv.jyrkkä

-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » Ti Heinäkuu 6. 21:59:40 2010
Henk.koht. suosin vaahtomuovisia, esim pipercross.
Syystä että jos esim crossipyörissäkin on sellaset jo vakiona niin ei se ainakaan huono voi olla

That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
Jape105
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jape105 » To Heinäkuu 8. 12:21:42 2010
K&N oli huono jossain ''yksitys'' testissä
Mullekkin haukuttiin sillon K&N suodatinta,oli jostain endurance civikistä hukkun 10hp ja joitan Nm vääntöä K&N filtterillä.
Sitten ostin Scorpioon Vakiokoteloon ITG vaahtomuovi suodattimen,hengittää hyvin ja on halpvempi kun K&N.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » To Heinäkuu 8. 23:18:54 2010
Jape105 kirjoitti:K&N oli huono jossain ''yksitys'' testissä
Mullekkin haukuttiin sillon K&N suodatinta,oli jostain endurance civikistä hukkun 10hp ja joitan Nm vääntöä K&N filtterillä.
Eiköhän tossa ole vaan syynä se ettei filtteriä ole koteloitu millään tapaa ja imee kuuma ilmat konehuoneesta.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Viesti
Kirjoittaja Cosesc » To Heinäkuu 8. 23:45:47 2010
Jape105 kirjoitti:K&N oli huono jossain ''yksitys'' testissä
Mullekkin haukuttiin sillon K&N suodatinta,oli jostain endurance civikistä hukkun 10hp ja joitan Nm vääntöä K&N filtterillä.
Sitten ostin Scorpioon Vakiokoteloon ITG vaahtomuovi suodattimen,hengittää hyvin ja on halpvempi kun K&N.
Usein laitetaan tilanpuutteen vuoksi liian pieni kartiosuodatin sen originaalikotelon tilalle ja tehot häviää siinä. Omakohtainen kokemus aikanaan mk2 escortista cossun koneella, K&N kartiosuodin hävitti reilut 20hv kun penkitettiin suodattimen kanssa vs. ilman. Sovitin tilalle isomman ovaalimallisen K&N (samanmittainen kuin edellinen kartio, pinta-alaa kuitenkin reilusti enemmän) suodattimen jonka jälkeen tehohäviö suodatin vs. ilman, nolla hv.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
Jape105
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jape105 » Pe Heinäkuu 9. 12:02:59 2010
Nimen omaan vakiokoteloon asennettava K&N.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95