Cossun nokat

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Cossun nokat

Viesti Kirjoittaja Vesku » Su Kesäkuu 7. 19:45:38 2009

Oliko cossun imu- ja pakonokissa mitä eroja keskenään? Eikös käy heittää imu pakopuolelle ja päinvastoin, jos välttämättä niin haluaa? O:)
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Re: Cossun nokat

Viesti Kirjoittaja bpasi » Ma Kesäkuu 8. 0:10:48 2009

imu nokassa öljyura melko pakollinen että ei leikkaa kiinni muuten en näe estettä..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Cossun nokat

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Kesäkuu 8. 19:19:37 2009

ja pakopuolella imunokka taas hukkaisi voitelunsa johtuen kannenpuoleisen laakeripinnan kapeudesta (imunokan öljyuran levyinen, noin)

Eli vastaus: ei voi.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

haka
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Elokuu 18. 14:48:18 2009

Re: Cossun nokat

Viesti Kirjoittaja haka » Ke Lokakuu 2. 17:27:18 2013

Tilasin(burtonilta) newman cams:in bd 10 nokat, kummassakin nokassa öljyura ja pakonokassa 2 kiilauraa, miks lie?, kuis toi pakonokka uskaltaako sitä laittaa edes jos voitelu ei toimi kunnolla siitä öljy urasta johtuen. Kuinka on, neuvoja kaivataan

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Cossun nokat

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Lokakuu 7. 0:14:44 2013

vastasin privana.

Täsmennys aiempaan jyrkkäsävyiseen ei käy -kannanottoon nokkavalmistajien lisäännyttyä; riippuu öljyuran leveydestä, jos alle kannaksen kapeimman kohdan leveyden -> ok
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin