cossu problem

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

cossu problem

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 20:48:49 2008

nyt päivän tapeltua kysytään neuvoja eikä haku antanut suoraa vastausta...

2wd taxi lintassa harmaat,uusi 3b map,malpassi säädin,lastu.
varmasti ehjä boksi nyt paikoillaan.

katottu välykset tulpista,tdc-ja phase anturi ja ei oo hapertunu jälkimmäinen

vika:
lupailee käyntiin,hörähtelee hieman mutta paukauttaa lopuksi putkessa.startatessa tulee mustaa rööristä eli soppaa vähä liikaakin...
välillä kun laittaa virrat päälle niin heti hörähtää vaikkei starttaa
b-paineet katoaa n.3barista nollaan heti kun pumppu pysähtyy...

kuseeko suuttimet paineet läpi ja sit paukutellaan??
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 6. 20:54:49 2008

Kysytään et onko autolle tehty ensin jotain kun tuo vika on tullut?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 20:58:24 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:Kysytään et onko autolle tehty ensin jotain kun tuo vika on tullut?
konetta rempattu ja samalla tullut tuota palikkaa...eli kyseisen kokoonpanon ensikäynnistelyt kyseessä
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 6. 21:00:37 2008

onko varmasti sytkä oikein ettei ole 180astetta pielessä :?: Tuollain on oirehtinut joskus...

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 21:03:17 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:onko varmasti sytkä oikein ettei ole 180astetta pielessä :?: Tuollain on oirehtinut joskus...
kyllä kokeiltu ja sit oli ihan perseellään...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 6. 21:05:13 2008

sit vielä et onhan tulpanjohdot oikein kopassa?Nekin voi olla joskus väärin...

Vika viittaa kipinäpuolelle

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 21:09:34 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:sit vielä et onhan tulpanjohdot oikein kopassa?Nekin voi olla joskus väärin...

Vika viittaa kipinäpuolelle
nekin katsottu ja mitattu...tosiaan omastakin mielesä tuntuu et järjestys pielessä mutta ei..täytynee vielä käydä 67n kerran tarkistamassa
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 21:18:20 2008

kyllä,oikein ne on...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

pehkos69
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003

Viesti Kirjoittaja pehkos69 » Su Huhtikuu 6. 21:54:51 2008

Virranjakajan ja kampiakselin tunnistimen johdot väärinpäin?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 22:36:57 2008

pehkos69 kirjoitti:Virranjakajan ja kampiakselin tunnistimen johdot väärinpäin?
jakajalle musta/pun ja kelt/vihr

tdclle rusk/kelt ja pun/vihr

eli oikein näyttäs olevan
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 6. 23:20:42 2008

vika löyty...ja niinkin simppeli että jakajan liitin on joskus poistettu ja laitettu normi liittimillä ja oletin niiden olevan oikein päin...johdot oikein ja hörähti laakista tulille.

kiitti vinkeistä
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Vastaa Viestiin