
http://s251.photobucket.com/albums/gg28 ... ohtosarja/
ei muuta kuin johdon ostoon, kolvi ja tinaa käteen!!
Valvoja: CRSC Hallitus
Hmmm... voin olla väärässäkin, mutta luulen että liittimet ontokor kirjoitti: Liittimiä mietimme kans, eivätköhän lie jotain standardin mukaisia, jos niitä sais edullisesti jostain niin nekin kaikki uusiksi..entiset on kyl ehyitä mut kuitenkin!
Onpa tosiaan karmean näköiset pykimät noissa johdoissa, Tommi. Ja Pappa, Boa:n heikko kohta nimenomaan laatikon johtosarjoissa on tiedostettu tuossa TISsissäkin - neuvovat selvittämään, onko vaihdeluontoisten onkelmien syy rintapellin kiinnikkeitä vasten puhki hiertynyt A4LDe:n johtosarja...Pappa kirjoitti:Huoh!
Nauraisin jollei itkettäis niin pirusti. Toi ei meinaan pelkästään ole
BOB koneen ong elma, vaikka siinä esiintyykin viljalti. Itsellä oli myös
BOA:ssa lootan piuhat ihan samassa kunnossa kuin Tommillakin.
Mutta eikös -95 scorppi kuulu vielä takuun piiriinNykypäivänä tällaisten asioiden suhteen voisi kuvitella, että mikäli ongelma tiedostetaan auton valmistusaikana, kutsuttaisiin omistajat takuukorjaukseen takaisin maahantuojan toimesta. Vai mitä mieltä olette, onko maailma näin ruusuinen todellisuudessa![]()
Harmi vaan kun ei kasaaminen kiinnostatokor kirjoitti: Mutta eikös -95 scorppi kuulu vielä takuun piiriin![]()
Toivoa sopii että näin olis, näkis vaan![]()
Onneksi kolvi pysyy kädessä..ehkä, no pistetään Hoopee töihin...se tykkää ainaki purkaa toisten autoja
Älä ainakaan emännälle vielä mitään (kesäksi) lupailetokor kirjoitti:Hitaasti hyvä tulee...johtosarja on kursittu uusiksi...toivottavasti ei menny piuhat kovin ristiin ku niitä nyt oli enemmän ku kaks! Huomenna alkais kasaus, ihmetellen mistä johto nipun veis, ajateltiin viedä eri reittiä jolloin vois välttää ainakin enimmän kuumuuden johdoilta! Samalla vaihtuu jakopäähän kiristimet ennen kuin alkavat vanheta ja päästää öljyt omia aikojaan läpi. Toivottavasti auto alkais taas käymään ja toimiin johtosarjan myötä!
Kas! Tuota en muistanutkaan, mutta joo se on ihan perseestä sekinhoopee kirjoitti:Hyvinhän tuo kulki seuraavat 10 km mondeon perässäkin
Ehdittiin jo pehkos69:ltä kyseleen vikakoodin lukua viescarilta.
Tutkimuksissa havaittiin että kipinä hukassa.
Tommi sai eilen auton käyntiin...ja tainnu mennä töihinkin sillä. Eilisten juttujen perusteella EK-kilometrit 100 pinnassa
Vikaa kampiakselin asennontunnistimella. Liittimessä vaiko ite anturissa?
Tainnu moutinella olla samantyylisiä ongelmia olla BOA:ssa.
Mitä lie uus anturi kustantaa? Suosittelisin vaihtaa.
Noo... melkein jättäisin sen koskematta, mikäli ei mysteerisiä ongelmia ole.tokor kirjoitti:Papan linkkiä kauhulla katseltuani totesin että sulakerasia käteen ota!!
tokor kirjoitti:Ainahan se on mukana ku Foortilla ajaa, mersussa ei vissiin kuulu vakiovarustukseen