P8 vs L8
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 20:47:16 2003
- Paikkakunta: Turku
P8 vs L8
Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Sierra 2.0i 4x4 -90
Sierra Cosworth 4x4 -90
Sierra Cosworth 4x4 -90
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: P8 vs L8
Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
ex Jäsen #10
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: P8 vs L8
Lisäisin vielä että:Jake kirjoitti:Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Re: P8 vs L8
tumppe kirjoitti:Lisäisin vielä että:Jake kirjoitti:Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just)
Olikos niitä vielä joku muu?

-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: P8 vs L8
Siipicossussa L1tumppe kirjoitti:Lisäisin vielä että:Jake kirjoitti:Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just)

ex Jäsen #10
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: P8 vs L8
Odottelinki jo tota lisäystä...Jake kirjoitti:Siipicossussa L1tumppe kirjoitti:Lisäisin vielä että:Jake kirjoitti: Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .
Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just)

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)