P8 vs L8

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

pekuzi
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 20:47:16 2003
Paikkakunta: Turku

P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja pekuzi » Ti Lokakuu 9. 0:06:56 2007

Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Sierra 2.0i 4x4 -90
Sierra Cosworth 4x4 -90

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Lokakuu 9. 0:15:12 2007

pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .

Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
ex Jäsen #10

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Lokakuu 9. 1:48:11 2007

Jake kirjoitti:
pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .

Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
Lisäisin vielä että:
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just :wink: )
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumi
Viestit: 201
Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004

Re: P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja tumi » Ti Lokakuu 9. 19:20:58 2007

tumppe kirjoitti:
Jake kirjoitti:
pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .

Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
Lisäisin vielä että:
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just :wink: )

Olikos niitä vielä joku muu?

:wink:
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Lokakuu 9. 20:34:01 2007

tumppe kirjoitti:
Jake kirjoitti:
pekuzi kirjoitti:Olis kiinnostavaa tietää mitä eroa kyseisillä ecuilla on?
Sen tiedä, että L8 ecussa lastu on 128k kun P8:ssa se on 256k.
Mitä eroa näissä kumminkaan on koska eikö Esco cossun ensimmäiset ecut olleet L8 kun taas myöhemmin se muuttui P8:ksi
Pystyykö esim. esco cossussa vaihtamaan (missä on L8 ecu) ecun P8:ksi suoraan? Vai vaatiiko jotain antureiden vaihtoa tms?
Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .

Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
Lisäisin vielä että:
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just :wink: )
Siipicossussa L1 :wink:
ex Jäsen #10

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: P8 vs L8

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Lokakuu 9. 20:54:37 2007

Jake kirjoitti:
tumppe kirjoitti:
Jake kirjoitti: Täysin eri luokkaa , kaikissa tieliikenne Escorteissa oli kyllä P8 , vaihtaa keskenään L8:n kans on mahdollista .

Tarkoitat vaihtumisella varmaan T3 Escortin P8:a joka myöhemmin muuttui EECIV:ksi T25:een
Lisäisin vielä että:
- 2wd Cossu Sierrassa L6 ecu
- 4wd Cossu Sierrassa L8 ecu sekä kat että ilman
- Niin ja se P8 on siis Esco Cosasta (tosta T25 EECIV ecusta sain tiedon vasta just :wink: )
Siipicossussa L1 :wink:
Odottelinki jo tota lisäystä... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Vastaa Viestiin