cossu rötää

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

mauri
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Heinäkuu 20. 19:15:38 2007
Paikkakunta: orimattila

cossu rötää

Viesti Kirjoittaja mauri » Ti Syyskuu 25. 16:44:02 2007

4x4 cossu sierra rötää korkeilla kierroksilla n.5000rpm missä vika???

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: cossu rötää

Viesti Kirjoittaja latez » Ti Syyskuu 25. 16:45:10 2007

mauri kirjoitti:4x4 cossu sierra rötää korkeilla kierroksilla n.5000rpm missä vika???
Tulpat?
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Syyskuu 25. 16:54:51 2007

onko viritetty vai vakio? vaikee arvailla missä vika kun ei tiedä mitä se vehje on syöny.
tulpista lähtisin minäkin liikkeelle.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

mauri
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Heinäkuu 20. 19:15:38 2007
Paikkakunta: orimattila

rötää

Viesti Kirjoittaja mauri » Ti Syyskuu 25. 20:14:05 2007

ihan vakio. platina tulpat oon vaihtanu joku n.10000km sitte 0.7mm kärkiväli...

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: rötää

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Syyskuu 25. 20:38:53 2007

mauri kirjoitti:ihan vakio. platina tulpat oon vaihtanu joku n.10000km sitte 0.7mm kärkiväli...
Jos kuitenki vaihtaisit tulpat ensin , ei nää niin uusia autoja ole että vaihtoväli on kuin uusissa autoissa . Jos ei auta niin katsotaan sitte lisää
ex Jäsen #10

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re: rötää

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Syyskuu 25. 21:45:35 2007

Jake kirjoitti:
mauri kirjoitti:ihan vakio. platina tulpat oon vaihtanu joku n.10000km sitte 0.7mm kärkiväli...
Jos kuitenki vaihtaisit tulpat ensin , ei nää niin uusia autoja ole että vaihtoväli on kuin uusissa autoissa . Jos ei auta niin katsotaan sitte lisää
Todennäköisesti vika on siinä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ke Syyskuu 26. 23:38:08 2007

Aina te kans ehdottelette tulppien vaihtoa, jos ite kuuntelisin sinisilmäsesti aina näitä "tulpan vaihto neuvoja", niin mulla ois nyt ainakin 3 sarjaa uusia platina tulppia turhaan... :?

Eli eli, mun neuvo ois tarkistella vielä ainakin virranjakajan kansi, tulpanjohdot ja yksitellen kontakti sprayllä läpi kaikki antureiden ja suuttimien liittimet/liitokset... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja latez » Ke Syyskuu 26. 23:49:50 2007

tumppe kirjoitti:Aina te kans ehdottelette tulppien vaihtoa, jos ite kuuntelisin sinisilmäsesti aina näitä "tulpan vaihto neuvoja", niin mulla ois nyt ainakin 3 sarjaa uusia platina tulppia turhaan... :?

Eli eli, mun neuvo ois tarkistella vielä ainakin virranjakajan kansi, tulpanjohdot ja yksitellen kontakti sprayllä läpi kaikki antureiden ja suuttimien liittimet/liitokset... :roll:
Se nyt yleensä on vaan se yleisin syy ja noita tulppia on kuitenkin helppo kokeilla.. Voihan sitä toisaalta alottaa vaikka rengaspaineiden tarkastuksella.

Yleensä niitä tulppiakin saattaa löytyä vanha toimiva sarja joten eipä rahallista panostustakaan vaadi.
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » To Syyskuu 27. 4:25:30 2007

tumppe kirjoitti:Aina te kans ehdottelette tulppien vaihtoa, jos ite kuuntelisin sinisilmäsesti aina näitä "tulpan vaihto neuvoja", niin mulla ois nyt ainakin 3 sarjaa uusia platina tulppia turhaan... :?

Eli eli, mun neuvo ois tarkistella vielä ainakin virranjakajan kansi, tulpanjohdot ja yksitellen kontakti sprayllä läpi kaikki antureiden ja suuttimien liittimet/liitokset... :roll:
Ensinnäkin , noilla tulpilla oli ajettu 10 000 km ! Voivat olla vaihdon tarpeessa . Niinkuin Latez tuossa laittoi ne on niin helppo tarkastaa/vaihtaa . Jos sen jälkeen pätkii aletaan katsoo vikaa muualta . Joku viisas mulle joskus sanoi "perusasiat ensin kuntoon" , pätee tässäkin aika hyvin .

Jos sun tekstin ottaa tosissaan , vaihdat uudet platinat eikä pelaa siltikään niin tuskin auttaa vaikka ostat vielä 2 sarjaa :wink:
ex Jäsen #10

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Syyskuu 27. 8:34:52 2007

Jake kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Aina te kans ehdottelette tulppien vaihtoa, jos ite kuuntelisin sinisilmäsesti aina näitä "tulpan vaihto neuvoja", niin mulla ois nyt ainakin 3 sarjaa uusia platina tulppia turhaan... :?

Eli eli, mun neuvo ois tarkistella vielä ainakin virranjakajan kansi, tulpanjohdot ja yksitellen kontakti sprayllä läpi kaikki antureiden ja suuttimien liittimet/liitokset... :roll:
Ensinnäkin , noilla tulpilla oli ajettu 10 000 km ! Voivat olla vaihdon tarpeessa . Niinkuin Latez tuossa laittoi ne on niin helppo tarkastaa/vaihtaa . Jos sen jälkeen pätkii aletaan katsoo vikaa muualta . Joku viisas mulle joskus sanoi "perusasiat ensin kuntoon" , pätee tässäkin aika hyvin .

Jos sun tekstin ottaa tosissaan , vaihdat uudet platinat eikä pelaa siltikään niin tuskin auttaa vaikka ostat vielä 2 sarjaa :wink:
Minä en ole ainakaan ajanut ikään 10000km samoilla tulpilla.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Syyskuu 27. 10:13:51 2007

Joo, eihän ne tulpat ikuisia oo, mutta kaikilla kun ei notku hyllyt PLATINA tulpista ja ne kun ei ilmaset oo uutenakaan, niin miks ne pitää ensimmäisenä kipittää ostamas, kun vikaa vasta etsitään? :shock:

Mäkin olin jo lähes varma että omasta on joku tulpista pimahtanu ja lähes jo ostin uudetkin, mutta rötääminen johtui 4 sylinterin suuttimen liitoksesta, vika korjaantui kun käänsin hiukan suutinta (ettei kiristä johtoa) ja laitoin kontakti spraytä liittimiin, jä prötääminen hävis...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja latez » To Syyskuu 27. 11:26:42 2007

No jos LÄHES aina tommonen vika johtunee tulpista niin minkä takia niitä ei voi tarkastaa? Henk koht tekisin näin enkä todella alkais mitään liittimiä ekana ropailemaaan. Mutta tyylejä on monia.
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

Jekki
Viestit: 834
Liittynyt: Ma Maaliskuu 27. 10:16:17 2006
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Jekki » To Syyskuu 27. 11:28:12 2007

Ja perus tulpat maksaa vain muutaman kympi sarja. Eikös niin? Että ei ole iso kustannus kokeilla.
# 1424 # Vauhti maksaa rahaa, kovaako haluat mennä?

Kuga

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Syyskuu 28. 11:41:49 2007

latez kirjoitti:No jos LÄHES aina tommonen vika johtunee tulpista niin minkä takia niitä ei voi tarkastaa? Henk koht tekisin näin enkä todella alkais mitään liittimiä ekana ropailemaaan. Mutta tyylejä on monia.
Näinhän ne autokorjaamollakin nämä "ammatti miehet" tekee, eli ämpärillinen uusia osia ja OHO VIKA EI OLLUKKAAN NÄISSÄ ja vaihdetaan lisää uusia osia... :wink:
Loppujen lopuksi vika osoittaatukin jonku liittimen huonoon kontaktiin/rikkinäinen liitin ja uusia osia onkin jo 350€ edestä, jolloin positiivisimmat (varakkaat/pappa betalar) toteavat että olis noi osat joskus pitäny kumminki vaihtaa ja "normaali liksaa tienaavat" itkee verta, kun on viikon tili menny aivan turhaa... :wink:

Eli jos on nii vitusti ylimäärästä rahaa, niin suosittelen minäkin laittamaan vielä tulppien lisäks uudet anturit, uusi akku, puola, tai no miks ei koko sähkö laitteisto, ompahan sit uusia osia, jotka "ehkä" toimii paremmin ku edelliset... 8)
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Syyskuu 28. 12:24:06 2007

Kärkiväliks 0.6mm ja kovaa ajoa. Kevyt "alumiinihiekka" puhallus platinoille ja taas menee 10000Km hienosti.

Tulppia saa usein jopa ilmaiseksi ,kun ostaa cossun sylinterinkansia. Eivät usein pyydä paikallaan olevista ylimääräistä :roll:

Joskus tuli myös vaihdettua osia ns. turhaan ,ihan vaihtamisen ja testaamisen ilosta. Mutta miksi päivittää jotain mikä toimii hyvin?

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Syyskuu 28. 12:32:01 2007

KtK kirjoitti:Kärkiväliks 0.6mm ja kovaa ajoa. Kevyt "alumiinihiekka" puhallus platinoille ja taas menee 10000Km hienosti.

Tulppia saa usein jopa ilmaiseksi ,kun ostaa cossun sylinterinkansia. Eivät usein pyydä paikallaan olevista ylimääräistä :roll:

Joskus tuli myös vaihdettua osia ns. turhaan ,ihan vaihtamisen ja testaamisen ilosta. Mutta miksi päivittää jotain mikä toimii?
Niinpä, mutta eipä paljoa säästä, ku kannet alkaa oleen aika yli hintasia jo... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Pe Syyskuu 28. 13:21:41 2007

Ei ne nyt niin yli hintaisia ole, T25 kansi maksaa fordilla joku 4500 jos vielä saisi. Jos joku on "yli hintainen" niin käytetty 200 lohko, kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä minäkin lähtisin tulppien vaihdolla kun on ajettu noin paljon niillä, entisellä T25:lla ajoin kuusi vuotta samoilla tulpilla tuollaisella 350 hepan mopolla.

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja latez » Pe Syyskuu 28. 13:49:48 2007

Mun pointti nyt varmaan tuli jo selväksi kuten monen muunkin mutta ehkäpä tämä oli tässä. Ainaki mun osalta.
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa » Pe Syyskuu 28. 16:02:42 2007

tumppe kirjoitti:Joo, eihän ne tulpat ikuisia oo, mutta kaikilla kun ei notku hyllyt PLATINA tulpista ja ne kun ei ilmaset oo uutenakaan, niin miks ne pitää ensimmäisenä kipittää ostamas, kun vikaa vasta etsitään? :shock:

Mäkin olin jo lähes varma että omasta on joku tulpista pimahtanu ja lähes jo ostin uudetkin, mutta rötääminen johtui 4 sylinterin suuttimen liitoksesta, vika korjaantui kun käänsin hiukan suutinta (ettei kiristä johtoa) ja laitoin kontakti spraytä liittimiin, jä prötääminen hävis...
prötäskö sulla vaan kans ylhäällä vai enemmänkin jatkuvasti,toi antas ymmärtää että jatkuvasti

kyllä toi on totta että ketjun aloittajan kertoman diagnoosin perusteella vikaa tosiaankin lähetään etsimään tulpista ja jos kerran muuten toimii mut ylhäällä rötää ja 10k ajettu

eikä niiten tartte platinaa olla.eiköhän perus ngk oo ihan ok siihen testiin(2,50€kpl ?) ja jos auttoi niin jättää sinne kun kerran vakio pelistä on kyse
Timppa 24V

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Syyskuu 28. 16:10:55 2007

TIMPPA24V6 kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Joo, eihän ne tulpat ikuisia oo, mutta kaikilla kun ei notku hyllyt PLATINA tulpista ja ne kun ei ilmaset oo uutenakaan, niin miks ne pitää ensimmäisenä kipittää ostamas, kun vikaa vasta etsitään? :shock:

Mäkin olin jo lähes varma että omasta on joku tulpista pimahtanu ja lähes jo ostin uudetkin, mutta rötääminen johtui 4 sylinterin suuttimen liitoksesta, vika korjaantui kun käänsin hiukan suutinta (ettei kiristä johtoa) ja laitoin kontakti spraytä liittimiin, jä prötääminen hävis...
prötäskö sulla vaan kans ylhäällä vai enemmänkin jatkuvasti,toi antas ymmärtää että jatkuvasti

kyllä toi on totta että ketjun aloittajan kertoman diagnoosin perusteella vikaa tosiaankin lähetään etsimään tulpista ja jos kerran muuten toimii mut ylhäällä rötää ja 10k ajettu

eikä niiten tartte platinaa olla.eiköhän perus ngk oo ihan ok siihen testiin(2,50€kpl ?) ja jos auttoi niin jättää sinne kun kerran vakio pelistä on kyse
No joo, kylhän normi tulpat varmaan tollaseen vakioon riittää, eikä tosiaan välttämättä vaadi platina tulppia...

Mutta mutta, eikös vanhat tulpat usein myös vittuile silloin jos säädöt on liian rikkaalla?
Tuli vaan mieleen ku nois vakioissa, kun ei useinmiten oo mitään seosmittareita tms. josta seokset näkis?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa » Pe Syyskuu 28. 18:31:04 2007

tumppe kirjoitti:
TIMPPA24V6 kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Joo, eihän ne tulpat ikuisia oo, mutta kaikilla kun ei notku hyllyt PLATINA tulpista ja ne kun ei ilmaset oo uutenakaan, niin miks ne pitää ensimmäisenä kipittää ostamas, kun vikaa vasta etsitään? :shock:

Mäkin olin jo lähes varma että omasta on joku tulpista pimahtanu ja lähes jo ostin uudetkin, mutta rötääminen johtui 4 sylinterin suuttimen liitoksesta, vika korjaantui kun käänsin hiukan suutinta (ettei kiristä johtoa) ja laitoin kontakti spraytä liittimiin, jä prötääminen hävis...
prötäskö sulla vaan kans ylhäällä vai enemmänkin jatkuvasti,toi antas ymmärtää että jatkuvasti

kyllä toi on totta että ketjun aloittajan kertoman diagnoosin perusteella vikaa tosiaankin lähetään etsimään tulpista ja jos kerran muuten toimii mut ylhäällä rötää ja 10k ajettu

eikä niiten tartte platinaa olla.eiköhän perus ngk oo ihan ok siihen testiin(2,50€kpl ?) ja jos auttoi niin jättää sinne kun kerran vakio pelistä on kyse
No joo, kylhän normi tulpat varmaan tollaseen vakioon riittää, eikä tosiaan välttämättä vaadi platina tulppia...

Mutta mutta, eikös vanhat tulpat usein myös vittuile silloin jos säädöt on liian rikkaalla?
Tuli vaan mieleen ku nois vakioissa, kun ei useinmiten oo mitään seosmittareita tms. josta seokset näkis?

vakio vehje vois mennä monestakin syystä laihalle mutta eipä oikeestaan rikkaalle,varsinkaan vaan täydenkaasun /ahdon alueella
Timppa 24V

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: cossu rötää

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Syyskuu 28. 20:24:21 2007

mauri kirjoitti:4x4 cossu sierra rötää korkeilla kierroksilla n.5000rpm missä vika???
Polttoainesuodatin kannattaa vaihtaa jos on veivattu yli 20tkm. Vaihtoväli 30tkm, mutta esim. omassa oli tukossa 15tkm kohdalla. Orkkis Weber-Motorcraft.

Kärkiväli punakantisessa 0,7mm, -vakio- vihreässä ~1,1mm. Jos nostettu paineita (Eprom vaihdettu), silloin 0,65-0,7mm oli kumpi hyvänsä.
Tulpaksi Motorcraft AGP 092P (P=platina).
Ja se on -alkuperäinen, tuohon laitteeseen tarkoitettu-, mutinat voi vaikka lopettaa. En käsitä miksi pitää vaihtaa kupariydin yms. kuponkitulppia, voi vaihtaa sitten samalla OHC:n männät ja DOHC:n kannen niin laatu pysyy tasaisena. Vaikka laatikossa lukee Racing tai ihan mitä vaan.
Takavedon/RST:n 901C (=091/ C=copper) tuskin enää saa mistään, onneksi.

092:lla pääsee viilattunakin 30tkm, ei tosin kannata, se kymppi on hyvä vaihtoväli. Ja sopivat erinomaisesti viilattuihin RST:hin myös.

jk. Näyttää muuten o2 -näyttö rikasta jos suurjännite ei pääse kotiin; menee palamatonta putkeen. Vaikka olisi laihalla muuten.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin