vakioahtimen viilaus

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

vakioahtimen viilaus

Viesti Kirjoittaja pau » La Elokuu 18. 16:07:15 2007

Kertokaapas nyt ekana, kun monasti olen lueskellut että pakosiipi on viistetty. Auttaa ilmeisesti pienentämään pakopaineita jne.
Miten tuo tehdään, tekeekö paja sen vai onnistuuko itse ?

Meinasin ajankulukseni vingutella noita kompurapesän letkujen sovituksia, kun mainostivat jossain ameriikkalaisella forumilla niilläkin olevan melkein marginaalinen vaikutus ;)

Onko jotain muuta noissa sierran vakiopuhaltimissa mitä voisi kotona parannella ?


p.

ps. kohta on se carp30 paikallaan, meni about heittämällä, tarvinnut edes kyyläria irrottaa...
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Su Elokuu 19. 17:10:44 2007

Jahmanin sivuilla on portaus- ja viistekuvia:

http://www.saunalahti.fi/~jahman/cossu/projekti.html
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Ma Elokuu 20. 15:03:55 2007

Tuolta http://fordcosworth.net/varasto/T35_muokattu/ voi käydä mielenkiinnosta katsomassa eroa T3 ja muokatun T35 siipiä, muistaakseni isompia tuohon T35:een ei saa. Pakosiipi on ns. hiflow-mallia.

Vastaa Viestiin