Esco cossun vs Sierran åmal ?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Esco cossun vs Sierran åmal ?

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Pe Heinäkuu 27. 18:38:41 2007

Kysymys. Ostin foorumin kautta 3 tieventtiiliin Escoon, mutta kun irroitin omasta niin olikin vain 2tie ja Bosch liitin. Onko näin kaikissa Escort Coswortheissa?


t.kossu keltanokka
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Pe Heinäkuu 27. 19:41:41 2007

Minulla on itsellä ahtopainesäädin hommat meneillään ja olen mittaillut keloja, V93AB-9C728-AA (Esco Cossun) resistanssi oli sama kuin alkuperäisessä AMALissa. Ja tämä V93.. on Jenkeissä tehty, kaksi letkuliitintä ja nelikulmainen suutin-liitin. Venttiili vuotaa paineen toisesta nipasta kotelon sisään eli siinä ei tarvita kolmea letkua.

OFF-topic kysymys kuuluu kestääkö tämä Escon Lectron-valve enemmän painetta kuin vanhat?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Vastaa Viestiin