2wd Cossu ei toimi +3000rpm???

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

2wd Cossu ei toimi +3000rpm???

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Heinäkuu 17. 23:55:31 2007

Joo eli kyseessähän on tuo mun "viritelty" 2wd...
Eli siis alle 3000rpm toimii hyvin/normaalisti, mutta aika tarkoin n.3000rpm (vakio rpm mittarin mukaan) alkaa seokset heitteleen laihan/normaalin väliä, jonka vuoksi myös röpöttää/nykii/pätkii ja sitten n.4000rpm jälkeen kun ahdinkin alkaa tekeen jotain ja tietysti bensanpaineetkin alkaa nousta (malpassi), niin sit alkaa taas toimiin paremmin ja muutenkin tuntuu että yläkierroksilla toimii... :roll:

Mistä tämmönen vika vois johtua, kun se alkaa joka vaihteella n.3000rpm
Bensapumppua on veikattu jo, mutta eihän tuo värkki sit toimisi kyllä isommillakaan kierroksilla, kun sitä soppaakin menee silloin enemmän?
Viimeksi muokannut tumppe, La Heinäkuu 21. 2:00:52 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

laikka
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
Paikkakunta: Lohja/Helsinki

Viesti Kirjoittaja laikka » Ke Heinäkuu 18. 8:16:08 2007

Eikös se ole niin että jos kone "prötää" eli pyttyjä jää välistä esim. sytytyksen tms. takia niin seosmittari näyttää aina laihaa.
Olisikohan seokset sen verran rikkaat sillä kohdalla ettei se jaksa sytyttää?
Samanlaista on koettu ja silloin luulin kanssa pumppua mutta selvisin vaan tulppien vaihdolla.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Heinäkuu 19. 0:04:38 2007

laikka kirjoitti:Eikös se ole niin että jos kone "prötää" eli pyttyjä jää välistä esim. sytytyksen tms. takia niin seosmittari näyttää aina laihaa.
Olisikohan seokset sen verran rikkaat sillä kohdalla ettei se jaksa sytyttää?
Samanlaista on koettu ja silloin luulin kanssa pumppua mutta selvisin vaan tulppien vaihdolla.
Pitää tarkistaa penkitys papereista, jos siinä näkyis seos käppyrät, niin nään senkin tapahtuuko tossa 3000rpm jotain erikoista...
Ja toimi kyllä Harisella ja sen jälkeen ihan hyvin, paitsi nyt muistuikin mieleen että isonsin hiukan bensanpaineita, jonka jälkeen ongelma ilmeni.
Tämän hetkisillä bensanpaineilla auto on kyllä toiminut aiemmin, mutta silloin olikin tulppien kärkivälit hiukan isommat, jonka vuoksi ei taas toiminu isommilla (1.5bar+) paineilla... :roll:

Kai pitää kattella joku "kultainen keskitie", eli hiukan isontaa tulppien kärkiväliä (ehkä n. 0.05mm) ja sit hiukan pienentää bensanpainetta (ehkä n. 0.1-0.2bar) :? 8)
Eiköhän se sit ala pelittämään... :driv
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Heinäkuu 19. 9:20:13 2007

tumppe kirjoitti: Kai pitää kattella joku "kultainen keskitie", eli hiukan isontaa tulppien kärkiväliä (ehkä n. 0.05mm) ja sit hiukan pienentää bensanpainetta (ehkä n. 0.1-0.2bar) :? 8)
Eiköhän se sit ala pelittämään... :driv
Paljonko sulla on tulpankärkiväli tällä hetkellä?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Heinäkuu 19. 13:17:06 2007

siipicossu kirjoitti:
tumppe kirjoitti: Kai pitää kattella joku "kultainen keskitie", eli hiukan isontaa tulppien kärkiväliä (ehkä n. 0.05mm) ja sit hiukan pienentää bensanpainetta (ehkä n. 0.1-0.2bar) :? 8)
Eiköhän se sit ala pelittämään... :driv
Paljonko sulla on tulpankärkiväli tällä hetkellä?
0.60mm
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Heinäkuu 19. 15:40:52 2007

Aika hyvä pitäisi olla.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Heinäkuu 19. 22:49:01 2007

siipicossu kirjoitti:Aika hyvä pitäisi olla.
Pitäis olla joo, mut nää on ilmeisesti näitä lastuvirittelyn "mukavuuksia", vielä kun lastukin on joku mikä lie "kaupan hyllystä" malli... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Heinäkuu 21. 2:10:31 2007

Nonnii, ei sit toimi enää ollenkaan yli 3000rpm (pahasti prötää, vetää laihalle, eikä uskalla enää polkee). :cry:
Joo, tarkistin siis tulppien kärkivälit ja ne on 0.6mm.
Bensanpaineita ja seoksia oon ruuvaillu jo kämmenet rakoille -> ei vaikutusta.
Bensanpaineet nousee normaalisti, kun tarkistelin ajossa paineita, eli tuskin pumpun vika.
Erikoista hommassa on se että auto pelaa täysin moitteettomasti kaikenlaisella ajo/kiihdytys tavoilla ja jopa paikallaan kierrättäessä aina 3000rpm asti, jonka jälkeen yhteistyö käskyttäjän ja käskettävän välillä loppuu melkolailla kokonaan.
Nyt olis taas tarvetta todelliselle tohtori Cossulle?
Kertokaas ny te joilla on ollu vastaavia vikoja, millä ongelma on korjattu?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » La Heinäkuu 21. 2:28:32 2007

Tuli mieleen että jos sulla vetelee puola viimeisiään. Eikös se kuitenkin kieli heikosta kipinästä jos ahdoille mentäessä alkaa prötäämään?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Heinäkuu 21. 3:09:01 2007

SeppoJJ kirjoitti:Tuli mieleen että jos sulla vetelee puola viimeisiään. Eikös se kuitenkin kieli heikosta kipinästä jos ahdoille mentäessä alkaa prötäämään?
Tuskin ahdoilla on mitään tekemistä asian kanssa, kun seos menee laihalle tjms. just heti 3000rpm, kaikilla mahdollisilla yrityksillä esim. todella rauhallinen kiihdytys, hiukan nopeempi, jne., nopea kiihdytys, tasakaasu ajo ja jopa paikallaan nopeasti tai hitaasti kierrättäessä.
Eli kaikenlaiset yritykset saada auto toimimaan tyssää kuin seinään kun kierrokset pääsee 3000rpm.
Just n.1.5h sitten tulin töistä n.30km matkan ja toimii täysin moitteettomasti vielä 2800/2900rpm asti, mutta 3000rpm tai yli ei toivoakaan toiminnasta (enkä viitti enää rääkätä, ku se ei toimi, nii ei toimi).
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Heinäkuu 21. 10:44:31 2007

Oletko virranjakajan sisälle kurkannut?
Voi olla kammenkulma-anturin johdoista eristeet murentuneet.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Heinäkuu 21. 12:34:21 2007

siipicossu kirjoitti:Oletko virranjakajan sisälle kurkannut?
Voi olla kammenkulma-anturin johdoista eristeet murentuneet.
En oo päässy kurkkaan, ku se on niin vittumaises paikas.
Saattaa olla et sinne ei pääse käsiks muutaku purkamalla osia pois edestä.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Jokeri
Viestit: 81
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:34:05 2001

Viesti Kirjoittaja Jokeri » La Heinäkuu 21. 16:13:15 2007

Lampaada lukee palamattoman bensan laihaksi..

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » La Heinäkuu 21. 17:09:03 2007

Mulla teki ihan samaa kun oli yks tulpanjohto sulanut niin että löi kipinä maihin siittä. Toimi täysin normaalisti n. 3500rpm saakka kunnes meno loppu ku seinään.
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Heinäkuu 21. 20:05:40 2007

Jokeri kirjoitti:Lampaada lukee palamattoman bensan laihaksi..
Ton tiesin kyllä jo aiemmin.
Kipinäpuolen ongelmaks tätä vahvasti epäilenkin.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Su Heinäkuu 22. 16:48:17 2007

Nyt on tullu räplättyä johdot läpi, siis anturien ja tulppien, joissa ei oo vikaa päällisin puolin, samoin virranjakajan sisälle kurkistin, jakajan kannen ja pyöriän kuntoa yms. tarkastelin ja mitään vikaa ei havaittavissa.
Mitään mittauksia en oo vielä suorittanu.
Toisia tulppia en oo vielä kokeillu.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Heinäkuu 22. 17:27:29 2007

tarkasta lataus, ettei tule ylilatausta 3000rpm jälkeen, boksi katkoo silloin kipinää. rikkinäinen jännitteensäädin saattais tehdä tuon.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Su Heinäkuu 22. 19:19:40 2007

Vika korjattu, syy tuntematon... :shock:
Joo, eli nyt pääsin vasta koeajamaan ton johto tarkistuksen jälkeen ja mitään pätkimistä ei enää ollut.
Itse itseäni kehuen, olin taas oikeilla jäljillä, eli vika oli jossain liitoksessa tai virrankulkua johonkin haittaamassa.
Kaikki liittimet näytti ihan terveeltä ja hyvältä, mutta tein kumminkin puhdistus huollon kaikkien antureiden liittimiin, ruiskutin "electro corrox" tai vastaavan nimistä ainetta, joka siis puhdistaa ja suojaa liittimiä kaikelta paskalta ja korroosiolta =helvetin hyvää myrkkyä vanhojen foordien sähkö liittimiin. :wink:
Joo ja pitää mainita että virranjakajan kannen "nastat" sisäpuolella oli ihan hiukan karstottunu/hapettunu, jotka pyyhkäsin kevyesti hiekkapaperin palasella puhtaaks ja vanupuikolla hieroin niihin myös em. sähköliitoksiin tarkotettua myrkkyä.
Samalla irrotin tulpan johdot, puolan johdon virranjakajan kannesta ja ruiskasin kannen liittimiin myös em. myrkkyä.
Näillä puhdistus operaatioilla taas säästyi paljon vaivaa, eikä tarvinnu alkaa tulppia ostaa tai antureita mittaamaan.
Ainut anturin johto jota en irrottanu/putsannu on se "vittumainen" lämpöanturin johto, joka on kannen takana.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Elokuu 2. 20:20:48 2007

Sama vika on nyt taas ruvennu kummitteleen... :icon
Nyt vaan hajos välillä vesiletku joka tottakai ruiski pitkin konehuonetta.
Eli siis samaa vammaa edelleen, mutta nyt alkaa "vittuilemaan" 2800rpm ja mä en vittu ny jaksais kaikkia vitun potikoita alkaa mittailemaan läpi, ku oon tapellu jo koko päivän vesiletku ongelman kanssa ja ihmetelly tota mystistä vikaa... :?
Tämä vika siis korjaantui aikasemmin liittimien puhdistus operaatiolla, eli nyt todennäkösesti joku liitos on saanut aimo annoksen jäähdytys nestettä ja olis kiva tietää mikähän liitin se vois olla, kun ei tälläsis tilanteis viittis aina kaikkia johtoja alkaa repiin irti ja putsaamaan... :icon
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Turbo_IS
Viestit: 1509
Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001

Viesti Kirjoittaja Turbo_IS » Pe Elokuu 3. 8:44:42 2007

Mä sain vinkit omaan samanlaiseen vikaan, että kannattaa katsoa sytytysvahvistimen liittimen sisäpuolelle, se on sellaisessa paikassa että sinne pääsee valumaan vesi. Yksi piuha oli sieltä hapettunut, ruiskutin sinne ärmättiä, niin auto toimi pari päivää. Vielä en ole ehtinyt vaihtaa hapettunutta piuhaa ja pinniä terveeseen. Kannattaa katsoa tuo.
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Elokuu 3. 11:58:42 2007

Virranjakajakin on aika arka vedelle.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Elokuu 4. 12:26:29 2007

siipicossu kirjoitti:Virranjakajakin on aika arka vedelle.
Mitäs virranjakajalle voi tehä, jos se on oikkujen syy, irti en haluais ottaa, ku on nii vittumaises paikas?
Se jakajahan on just siinä öljynlauhdutus laipan vieressä, josta hajos letku ja olihan tuo hiukan "kostunut". :?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Elokuu 4. 12:27:44 2007

Turbo_IS kirjoitti:Mä sain vinkit omaan samanlaiseen vikaan, että kannattaa katsoa sytytysvahvistimen liittimen sisäpuolelle, se on sellaisessa paikassa että sinne pääsee valumaan vesi. Yksi piuha oli sieltä hapettunut, ruiskutin sinne ärmättiä, niin auto toimi pari päivää. Vielä en ole ehtinyt vaihtaa hapettunutta piuhaa ja pinniä terveeseen. Kannattaa katsoa tuo.
Tota liitintä en oo muuten vielä putsannu, pitääpä sekin putsata ja kattoo uusiks muutkin liitokset. :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Elokuu 4. 19:57:42 2007

tumppe kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Virranjakajakin on aika arka vedelle.
Mitäs virranjakajalle voi tehä, jos se on oikkujen syy, irti en haluais ottaa, ku on nii vittumaises paikas?
Se jakajahan on just siinä öljynlauhdutus laipan vieressä, josta hajos letku ja olihan tuo hiukan "kostunut". :?
Ei se paljoa tarvitse vettä niin lyö läpi jostain.
Kuivata ja putsata vaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vastaa Viestiin