scorpio cossun johtosarja

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

scorpio cossun johtosarja

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ma Toukokuu 28. 19:43:15 2007

elikkä onko tuossa -95 mulkosilmässä se moottorin johtosarja erillään vai samaa kuin auton johtosarja?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Miksi
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Tammikuu 29. 16:04:22 2003
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miksi » Ma Toukokuu 28. 23:34:02 2007

Ainakin oman muistin mukaan on samaa pakettia kaikki!? Lisäksi noissa uusissa taitaa olla PATSi viä vaikeuttamassa hommia?
Oletko aikeissa siirtää BOBin johkin muuhun sätkättimeen?
Itselle on kokemusta BOAn uudemman mallin johtosarjasta, joka sekin on yhtä pakettia kaikki. Kokemukset johtivat siihen että VEMS on postissa tulossa :)

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ti Toukokuu 29. 11:28:14 2007

Tarkootus olis se sierran keulalle istuttaa ja megaruiskis ohjaamaan, aattelin että ois ollu helpompi käyttää valmiiks sopivaa johtosarjaa siihen hommaan mut jos kerta on yhtenäistä niin antaa sen olla ja tekee oman...tai ainaki yrittää :roll: :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ti Toukokuu 29. 21:18:06 2007

Just Corleonen kanssa eroteltiin toisistaan uudemman boan koneen ja korin piuhat. Helppo juttu, auto josta piuhat otettiin, käy ja kukkuu uudella koneellaan ja kaikki muukin toimii. Onhan siinä kaikkea pientä samassa nipussa, mutta ei siinä teippauksia tarvi alkaa repimään.


Kytkentäkaavioita ei valitettavasti ollut käytössä kun rojekti tehtiin, mutta Corleonella oli ihan uusi yleismittari ja minäkin ostin omaani uuden pariston...
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Toukokuu 31. 18:37:39 2007

Arska kirjoitti:Just Corleonen kanssa eroteltiin toisistaan uudemman boan koneen ja korin piuhat. Helppo juttu, auto josta piuhat otettiin, käy ja kukkuu uudella koneellaan ja kaikki muukin toimii. Onhan siinä kaikkea pientä samassa nipussa, mutta ei siinä teippauksia tarvi alkaa repimään.


Kytkentäkaavioita ei valitettavasti ollut käytössä kun rojekti tehtiin, mutta Corleonella oli ihan uusi yleismittari ja minäkin ostin omaani uuden pariston...
niin no voishan sen tietenki noinki tehä :)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Vastaa Viestiin