2wd cossun öljypohjan tiivisteen vaihdosta...

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Deal
Ylläpitäjä

2wd cossun öljypohjan tiivisteen vaihdosta...

Viesti Kirjoittaja Deal » Ma Toukokuu 14. 20:07:49 2007

kiitoksia neuvoista...homma hoidettu! :D
Viimeksi muokannut Deal, Pe Toukokuu 18. 16:56:21 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » Ma Toukokuu 14. 20:22:26 2007

Koppa pukkien päälle, kone roikkuu moottori nosturiin ja etupalkki alas..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » Ma Toukokuu 14. 22:15:04 2007

on nopeampikin mutta v-mäisempikin vaihto ehto..

näin tein itse omassa 2wd cosassa (öljypumpun vaihdon)
onnnistuu varmaan tuo tiiviste samanlailla..

nesteet pois, letkut irti, moottorin kumityynyistä ylemmät pultit pois sit sen saakin nostettua jo sen verran että vaihteisto ottaa melkein koppaan kiinni.
tulee sen verran tilaa palkin ja ö-pohjan väliin..

jotain saattoi unohtua mutta jos teet noin niin kato ettei sähköpiuhat ym. rupea kinnaamaan..


Itse kasasin entiseen 2wd:n koneen ja öljy pumppu olikin silloin sökö ja kone paikalla, sen sit vaihdoin tuolla tyylillä, reilu tunti meni silloin.. :roll:
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

t5
Viestit: 292
Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
Paikkakunta: stadi

Viesti Kirjoittaja t5 » Ti Toukokuu 15. 0:55:59 2007

Tai sit jos autonosturi käytössä kallistusenvakaaja kiinnityspultit irti jossa ne kumit sekä etupalkin kiinnitys pultit irti ja startti pois myös turbon öljyn paluu letku mahtuu tulemaan jo siitä.

Vastaa Viestiin