Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Huhtikuu 29. 12:11:48 2007
rupes tosissaan käymään laihalla ei siitä seossuhdemittarissakaan merkit näyttänyt missä mennään.
-bensan paineet on tyhjäkäynillä noin 3.4bar pintakaasulla noin 4bar tallapohjassa nousee yli 5bar
-alkuperäiset suuttimet (keltaiset)
ja sopparuuvi on pohjassa

silti kun saavuttaa normaalilämmöt niin rupee käymään laihalla

-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » Su Huhtikuu 29. 12:31:00 2007
paljonko ahtopaineet, mikä lastu, muita modeja tehty, jne..? käykö laihalla jo joutokäynnillä vai maksimi vedätyksessä..?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » Su Huhtikuu 29. 12:53:32 2007
Onhan mittarin lambda kunnossa kun näitä tapauksia on muutama ollu et mittari näyttää laihaa mut tosi asiassa vika onkin mittarin lambdassa..
EDIT:
Tossa oma kokemus
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Huhtikuu 29. 13:16:30 2007
Timo kirjoitti:paljonko ahtopaineet, mikä lastu, muita modeja tehty, jne..? käykö laihalla jo joutokäynnillä vai maksimi vedätyksessä..?
ahto 0.7 ihan vakio cossu mut ainoastaan porattu seuraavaan kokoon aluksi vaikka oli lämminkone niin jouto oli rikkaalaa mut nyt sekin menee laihalle

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Su Huhtikuu 29. 22:00:25 2007
Mitä tarkoitat sopparuuvilla?
Seosruuvia boxissa vai? Sitä ei voi ruuvata ainakaan pohjaan pyörii vaan ympäri.
Se ei vaikuta koko kierrosalueeseen.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Su Huhtikuu 29. 22:14:57 2007
Paineensäätimen ruuvista ilmeisesti puhe.
Bensapumppu sökö, ei jaksa tuottaa. Jos seosmittariin on luottaminen, eli on oikeasti hoikalla
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Ma Huhtikuu 30. 22:39:04 2007
siipicossu kirjoitti:
Mitä tarkoitat sopparuuvilla?
Seosruuvia boxissa vai? Sitä ei voi ruuvata ainakaan pohjaan pyörii vaan ympäri.
Se ei vaikuta koko kierrosalueeseen.
juu seos ruuvin on tapissa ja eipyöri ympärin siinä on selkee alue miten sitä voi säätää kun se laittaa pienemmälle niin hyvä et jaksaa kone käydä
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Ma Huhtikuu 30. 22:46:33 2007
jjs kirjoitti:Paineensäätimen ruuvista ilmeisesti puhe.
Bensapumppu sökö, ei jaksa tuottaa. Jos seosmittariin on luottaminen, eli on oikeasti hoikalla
hmm painetta riittää empä usko jos paineet menee yli 5bar niin bensapumppu olis sökö ...

.......NO eikai auta kun käyttää penkissä niin näkeepä et pitääkö mittari paikkaansa

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ti Toukokuu 1. 21:12:32 2007
Paine ja tuotto on kaksi eri asiaa. Esim. olen aikoinaan omasta autosta etsinyt laihalle menon- / nykimissyytä puoli kesää; paineet ok vedon aikanakin. Polttoainesuodatin oli "tukossa" (alle 30tkm ajettuna!) ja tuotto ei riittänyt.
Yleensä paine 6kilon paikkeilla "seinää vasten ajettuna".
Penkkiin- seosmittari suoleen, kyllä se siitä....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe