Escosw P8 vs. Sierra L8

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Escosw P8 vs. Sierra L8

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Maaliskuu 19. 22:46:54 2007

Oliko kukaan kokeillut (IAW)L8:sia suoraan Escossa (IAW)P8:n tilalla?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Escosw P8 vs. Sierra L8

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Maaliskuu 20. 0:02:09 2007

jjs kirjoitti:Oliko kukaan kokeillut (IAW)L8:sia suoraan Escossa (IAW)P8:n tilalla?
"Turbo_is" on kokeillut mutta sen autohan ei muutenkaan vielläkään tunnu toimivan kunnolla niin tarkkoja faktoja tuosta toimivuudesta ei sekään taida pystyä sanomaan
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Maaliskuu 20. 10:03:22 2007

Kysypäs nimimerkiltä Perkele! Viikonloppuna oli juuri puhetta. Jos meinaa toimivan saada, joutuu varmaankin vaihtamaan Escon oman Map-anturin Sierran Mappiin? Escossa 2.5bar mappi vakiona. Muuten se sinne tietääkseni käy! Ja toimii.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Maaliskuu 20. 11:14:50 2007

En ole koskaan joutunut kokeilemaan ko. ristiinlaittoa. Nyt vaan tuo kilpa-autosta toistaiseksi "ylimääräiseksi" jäänyt L8 A-ryhmän lastulla+3barMAP+4kpl -403:sia kiusaa mieltä :roll: hehe...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Perkele
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perkele » Ti Maaliskuu 20. 19:19:49 2007

Juuri niinkuin paperman mainitsi minulla on eskossa L8 2.5bar mapilla. Ja toimii jotenkuten, siihen tulee se pieni skaala ero ja vakio suuttimilla heittää karvan verran laihalle, ahoilla piti jossain noin 14.5 tietämillä. Mutta korjasin tilanteen toistaiseksi laittamalla vain 400cc suuttimet ja nyt toimii siedettävästi, mutta vie tuota halpaa bensaa ihan hemmetisti.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Maaliskuu 20. 19:46:23 2007

Omassa oli myös L8 Stage 2:lla vihreillä jonkin aikaa kiinni mutta ei myöskään ollut kunnossa ennemmin joten toimivuudesta ei täyttä takuuta :?
ex Jäsen #10

Turbo_IS
Viestit: 1509
Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001

Re: Escosw P8 vs. Sierra L8

Viesti Kirjoittaja Turbo_IS » Ti Maaliskuu 20. 21:06:39 2007

jjs kirjoitti:Oliko kukaan kokeillut (IAW)L8:sia suoraan Escossa (IAW)P8:n tilalla?
Joo, kokeiltu on, mutta mulla toi käyntihäiriö kiusaa edelleen. Luulis toimivan kun vaihtaa 2bar mapin. Käsittääkseni Jorecosilla (jonka bongasin tänään illalla tossa paikallisessa liikenneympyrässä) olis L8 kiinni, tai ainakin kokeiltu. jjs:n pitäis tietää kuka nimimerkin takana on.
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"

jorecos
Viestit: 59
Liittynyt: La Lokakuu 11. 21:13:57 2003

Re: Escosw P8 vs. Sierra L8

Viesti Kirjoittaja jorecos » Ti Maaliskuu 20. 23:28:22 2007

Turbo_IS kirjoitti:
jjs kirjoitti:Oliko kukaan kokeillut (IAW)L8:sia suoraan Escossa (IAW)P8:n tilalla?
Joo, kokeiltu on, mutta mulla toi käyntihäiriö kiusaa edelleen. Luulis toimivan kun vaihtaa 2bar mapin. Käsittääkseni Jorecosilla (jonka bongasin tänään illalla tossa paikallisessa liikenneympyrässä) olis L8 kiinni, tai ainakin kokeiltu. jjs:n pitäis tietää kuka nimimerkin takana on.
Ei kuitenkaan mulla ollut tuota L8:aa kiinni vaan L6, jolla katsastinkin Escortin joskus. (Alkuperäinen P8 vei hiton rikkaalle alakierroksilla. Sain klubilaiselta toisen P8:n, joka toiminut hyvin. Myöhemmin vanhakin alkoi toimia, kun nollasin KAM-muistin). :)

Turbo_IS
Viestit: 1509
Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001

Re: Escosw P8 vs. Sierra L8

Viesti Kirjoittaja Turbo_IS » Ke Maaliskuu 21. 8:26:23 2007

jorecos kirjoitti:
Turbo_IS kirjoitti:
jjs kirjoitti:Oliko kukaan kokeillut (IAW)L8:sia suoraan Escossa (IAW)P8:n tilalla?
Joo, kokeiltu on, mutta mulla toi käyntihäiriö kiusaa edelleen. Luulis toimivan kun vaihtaa 2bar mapin. Käsittääkseni Jorecosilla (jonka bongasin tänään illalla tossa paikallisessa liikenneympyrässä) olis L8 kiinni, tai ainakin kokeiltu. jjs:n pitäis tietää kuka nimimerkin takana on.
Ei kuitenkaan mulla ollut tuota L8:aa kiinni vaan L6, jolla katsastinkin Escortin joskus. (Alkuperäinen P8 vei hiton rikkaalle alakierroksilla. Sain klubilaiselta toisen P8:n, joka toiminut hyvin. Myöhemmin vanhakin alkoi toimia, kun nollasin KAM-muistin). :)
Ai niinkös se olikin. Muistin väärin kun mulla oli toisen käden tietoa. :wink:
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"

Vastaa Viestiin