Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ls454
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Viesti
Kirjoittaja ls454 » La Tammikuu 20. 17:35:16 2007
Onko tietoa seetipaineista ,mitä pitäis olla kunnossa olevilla vakio venttiilinjousilla sekä paine vakionokan max nostolla.Ootteko käyttäneet aluslevyjä vakiojousilla vai saako suomesta karvanverran jäykempiä venajousia.
Viimeksi muokannut
ls454, La Tammikuu 20. 17:43:58 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » La Tammikuu 20. 17:39:36 2007
Ei ole tietoa paineista mutta löysät on, vaihtoon vaan jos vähänkin antaa leipää, puhumattakaan että olis vielä kireämmät kepit. Uspartsilta saa vaikka cat camsin tuplajousia.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » La Tammikuu 20. 17:55:09 2007
-Muistaisin- mitanneeni eri yksilöistä 30-35kg.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » La Tammikuu 20. 21:44:17 2007
Skorppi kirjoitti:Ei ole tietoa paineista mutta löysät on, vaihtoon vaan jos vähänkin antaa leipää, puhumattakaan että olis vielä kireämmät kepit. Uspartsilta saa vaikka cat camsin tuplajousia.
Vuosi sitten purin koneen katkenneen Catcamsin jousen takia. Tuntuu vähän laatu vaihtelevan.
-
ls454
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Viesti
Kirjoittaja ls454 » Ma Tammikuu 22. 12:38:24 2007
jjs kirjoitti:-Muistaisin- mitanneeni eri yksilöistä 30-35kg.
Juttelin juuri yhden virittäjän kanssa ja hän sanoi vakio nokalla 25kg -30kg ja maksiminostolla jousenkierrosten väli min 1.5mm,ei muuta kuin shimmailemaan.
Tämä myös tiedoksi muille kotivirittäjille

Escort -69 turbo projekti kaudelle 08