k-linerit kossussa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
k-linerit kossussa
Eli onko noi k-linerit tuhoon tuomittu ratkasu turboautossa esim kossussa? Kansi on nyt pajalla ja ohjurit on väljät, mulle ehdotettiin että laitettaan k-linerit. Miten on, toimiiko ne?
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Re: k-linerit kossussa
Itellä oli cossussa nuo ja ei valittamistaYrkesman kirjoitti:Eli onko noi k-linerit tuhoon tuomittu ratkasu turboautossa esim kossussa? Kansi on nyt pajalla ja ohjurit on väljät, mulle ehdotettiin että laitettaan k-linerit. Miten on, toimiiko ne?
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Samaa joku kans väitti joskus,mut tiedä sit varmaksi...Mut eikö ne koneet rempata joka vuosiYrkesman kirjoitti:Kuulin vaan sellaista huhua ettei k-linerit välttämättä toimis turboautossa jossa on kovat lämmöt. Eli että ne kuluis äkkiä väljäksi


Varmaan paras tulis jos laittas orkinaali ohjurit
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Oon rahamies ja en kyselly hintaatimoheikkinen792 kirjoitti:Samaa joku kans väitti joskus,mut tiedä sit varmaksi...Mut eikö ne koneet rempata joka vuosiYrkesman kirjoitti:Kuulin vaan sellaista huhua ettei k-linerit välttämättä toimis turboautossa jossa on kovat lämmöt. Eli että ne kuluis äkkiä väljäksiei vaineskaan...Mitä maksaa k-linerin laitto?Oli joskus paljon halvenpi mitä ohjuri remppa
![]()
Varmaan paras tulis jos laittas orkinaali ohjurit

-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
paalua ettei sonnalle taitu



Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Liekö sitten ollut paikallinen koneistaja eksyksissä aiheen kanssa kun 2v sitten onnistui ryssimään cossun toisen rivin ohjureiden yläosat; repesivät ja tosiaan ohjurikumit eivät pysyneet enää matkassa. Korvattiin tekemällä (nöyrin anteeksipyyntö) pösön ohjureista, vain C-sokan ura pitää sorvata niihin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Minulta löytyy Cossun kannesta BMW:n ja Volkkarin ohjurit..jjs kirjoitti:Liekö sitten ollut paikallinen koneistaja eksyksissä aiheen kanssa kun 2v sitten onnistui ryssimään cossun toisen rivin ohjureiden yläosat; repesivät ja tosiaan ohjurikumit eivät pysyneet enää matkassa. Korvattiin tekemällä (nöyrin anteeksipyyntö) pösön ohjureista, vain C-sokan ura pitää sorvata niihin.

BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Kaikkia on kokeiltu ja hyvin on toimineet. K-liner on toiminu ihan hyvin, tärkeetä on että välykset oikein. Kannattaa hieman sisäänajaa niitäkin. Välykset luokkaa 3-6 satkua. Ohjurikumeissa oli jokin hankaluus niinkuin jjs muisteli.
Orkkis teräsohjuri on hankala koneistaa paikalleen, ovat melko plankot ja kovat koneistaa, ei todellakaan vähän hoonaa ja kiinni. Tai sitten puuttui paikalliskoneistamolta oikeet välineet.
Pronssiohjurit on yksi ihan hyvä vaihtoehto. Halvemmat kuin teräs ja kestänee ihan hyvin.
Yksi vaihtoehto on laittaa siihen ohuempaan varteen pronssi ja muuten k-liner...
Rahaa menee muutama satanen mutta tehkää jokin ratkaisu jos naulat väljät reikiinsä. Sitten kun hajoo, tuntuu ohjuriremppa halvalta
Tämä siis normi 204--400hv mopoihin. Viritetyistä en tiedä pitääkö välyksiä kasvattaa tai jotain/muutenkin usein huolletaan. Siis ketä paineella ajaa eikä vaan alipaineella ja ihaile komeeta kerta suhaus lappua.
Orkkis teräsohjuri on hankala koneistaa paikalleen, ovat melko plankot ja kovat koneistaa, ei todellakaan vähän hoonaa ja kiinni. Tai sitten puuttui paikalliskoneistamolta oikeet välineet.
Pronssiohjurit on yksi ihan hyvä vaihtoehto. Halvemmat kuin teräs ja kestänee ihan hyvin.
Yksi vaihtoehto on laittaa siihen ohuempaan varteen pronssi ja muuten k-liner...
Rahaa menee muutama satanen mutta tehkää jokin ratkaisu jos naulat väljät reikiinsä. Sitten kun hajoo, tuntuu ohjuriremppa halvalta

Tämä siis normi 204--400hv mopoihin. Viritetyistä en tiedä pitääkö välyksiä kasvattaa tai jotain/muutenkin usein huolletaan. Siis ketä paineella ajaa eikä vaan alipaineella ja ihaile komeeta kerta suhaus lappua.
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Toukokuu 5. 15:00:52 2006
- Paikkakunta: kuopio
- Viesti:
Oikeastaan kaikkiin (siis lähes kaikkiin) kansiin on tullut k-linerit joita on mennyt turboautoihin, sekä vapareihin. Joistakin kansista k-linereilla on vaikeampaa saada istukka keskelle, jos istukan materiaali on kovin sitkeää, mutta kärsivällisellä työllä onnistuu. On mielestäni osoittautunut erittäin kestäväksi ratkaisuksi, joissakin lähes pakolliseksi.
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Ja kyseinen herra varmastikkin tietää, mistä puhuu....virikansi kirjoitti:Oikeastaan kaikkiin (siis lähes kaikkiin) kansiin on tullut k-linerit joita on mennyt turboautoihin, sekä vapareihin. Joistakin kansista k-linereilla on vaikeampaa saada istukka keskelle, jos istukan materiaali on kovin sitkeää, mutta kärsivällisellä työllä onnistuu. On mielestäni osoittautunut erittäin kestäväksi ratkaisuksi, joissakin lähes pakolliseksi.

Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä