Toimiiko holsetin hx40 kiinteellä hukkaportti??

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mikke
Viestit: 297
Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
Paikkakunta: sipoo
Viesti:

Toimiiko holsetin hx40 kiinteellä hukkaportti??

Viesti Kirjoittaja Mikke » To Joulukuu 14. 18:59:21 2006

Niin kysymys on että toimiiko hx40 rusetissa kiintee hukkis??

Vai alkaako ahistaa??

Eikös rs500 pakopesä voisi olla aika hyvä?

Paineita olisi tarkoitus pitää siellä 1.0-1.5 bar korvilla..
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Joulukuu 14. 19:03:23 2006

Tuo on suhteellinen kysymys, varmasti jotenkin toimii, riippuu mitä haluaa. rs500 pesä taitaa olla niin pieni että saakohan edes sorvattua sopivaksi 65mm turbiinille. Proturbolta voisi löytyä niitten omaa valua olevaa motorsport pesää jonka saisi sovitettua hx:ään. Suosittelen kuitenki käyttämään ulkoista porttia pienemmän vastapaineen takia.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Mikke
Viestit: 297
Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
Paikkakunta: sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikke » To Joulukuu 14. 19:16:33 2006

Se on vaan siinä kun olisi tuossa tollanen hx40 ja ei jaksais millään alkaa värkkää siihen erillistä hukkista..
Niin ajattelin jos olisi voinut mahdollisesti laittaa portillisen pesän.

Mutta täytyy soitella proturboon huomenissa ja kysellä vähän.
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Joulukuu 14. 19:54:54 2006

Epäilen toimivuutta, sehän poistaa vaan jaetun pakopesän toisesta puolesta ja on aika pienellä reijällä.
Pienempiä Holsetin pesiä siihen kyllä saa mutta taitaa olla kaikki portittomia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Joulukuu 14. 20:20:54 2006

siipicossu kirjoitti:Epäilen toimivuutta, sehän poistaa vaan jaetun pakopesän toisesta puolesta ja on aika pienellä reijällä.
Pienempiä Holsetin pesiä siihen kyllä saa mutta taitaa olla kaikki portittomia.
Niin ei missään nimessä sitä holsetin omaa portillista pesää, sillä ei tee mitään. Tässä oli nyt kyse ihan perinteisestä portillisestä pesästä.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Mikke
Viestit: 297
Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
Paikkakunta: sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikke » To Joulukuu 14. 20:45:49 2006

En tiie sitten pitääkö koko idea haudata tai sitten vaan alkaa värkkää sitä erillistä porttia..
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » To Joulukuu 14. 21:02:52 2006

Laita ihmeessä se erillinen portti, kyllä nyt sen verran täytyy jaksaa jos tollaseen leikkiin on ryhtynyt..

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Joulukuu 15. 1:19:09 2006

magelius kirjoitti:Laita ihmeessä se erillinen portti, kyllä nyt sen verran täytyy jaksaa jos tollaseen leikkiin on ryhtynyt..
samaa mieltä..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Joulukuu 15. 16:29:53 2006

ei se vakio portti oikein hyvä ole. Ei siinä että se ei toimis, on veljen siivessä jo pari kesää toiminu. Ainu probleema on ollu sen portin reiän koko ja siks ei saa ahtoja kovin alas (lue ahdistaa). Pakopaineethan on varmana erit portillisen ja ei portillisen puolella.

Erillistä vaan kiinni, ei noi hks ym... kopiot enää paljoo maksa ja toimii.

joopa joo
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja joopa joo » Pe Joulukuu 29. 18:00:53 2006

Porttaa se hukkiksen aukko mahdollisemman isoksi,niin saa edes jotain toimivuutta.

cozz_
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Huhtikuu 6. 19:40:29 2004
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja cozz_ » Pe Joulukuu 29. 18:13:08 2006

ytte kirjoitti:ei se vakio portti oikein hyvä ole. Ei siinä että se ei toimis, on veljen siivessä jo pari kesää toiminu. Ainu probleema on ollu sen portin reiän koko ja siks ei saa ahtoja kovin alas (lue ahdistaa). Pakopaineethan on varmana erit portillisen ja ei portillisen puolella.

Erillistä vaan kiinni, ei noi hks ym... kopiot enää paljoo maksa ja toimii.

ei se vakio portti oikein riitä... ahdot tahtoo karkailla yli 2barin. joten tarkkana saa olla kaasupolkimen kanssa. itse ainakin ajelin kaksi kesää kiinteällä hukkiksella, mutta nyt se lentää huitsin vittuun :lol:
Ford Sierra RS Cosworth flygel
Ford Sierra Cosworth look
Ford Mondeo 1.8 mk4

Mikke
Viestit: 297
Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
Paikkakunta: sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikke » Pe Joulukuu 29. 19:21:33 2006

Joo tuonne on tullut jo se erillinen hukkis. että en sit oikein ees alkanu miettii sitä kiinteen laittamista.. Mut kiitokset osanottajille :lol:
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"

Vastaa Viestiin