Pakoputkistojen erot Sierra Cosw RWD ja 4WD green-redhead

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

jtk
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Pakoputkistojen erot Sierra Cosw RWD ja 4WD green-redhead

Viesti Kirjoittaja jtk » Ma Marraskuu 6. 13:06:28 2006

Elikkäs kun RWD sedan cosassa putkisto on 4+1.llä? vaimentimella joka haarautuu kahteen downpipen jälkeen nii millaiset putkistot on nelikoissa katittomassa ja katillisessa ja kysymys siis alkuperäisestä.
Oon etsiskellyt punakantiseen eli katittomaan nelikkoon putkea ja on tarjottu tota 4+1 vaimentimista ja sit yhdellä putkella 2.lla vaimentimella tulevaa???
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ma Marraskuu 6. 13:35:03 2006

Microcatin mukaan katittoman nelikon putki on juuri toi malli (mistä jo laitoin sinulle kuvia) eli tavallinen down pipe ja sen jälkeen haarautuu kahdeksi putkeksi, jossa kaksi vaimenninta per puoli. Sitten yhdistyy taas yhdeksi ennen loppupönttöä.

Jos joku osais kopioida ton microcatin kuvan ja laittaa tänne esille niin siitä näkis aika selvästi ton periaatteen.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Ma Marraskuu 6. 14:00:36 2006

paina näppäimistöltä Print Screen nappulaa tai PrtSc..

sen jälkeen kuvan käsittelyohjelmaan ja Pastea (Liitä) kehiin ja sit voit joko poistaa kuvan ympäriltä kaikki tai tallentaa sen raakana...

itel on Microcat, mut en oo jaksanu asentaa.. :) 8)
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

Jekki
Viestit: 834
Liittynyt: Ma Maaliskuu 27. 10:16:17 2006
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Jekki » Ma Marraskuu 6. 15:53:37 2006

Laze kirjoitti:paina näppäimistöltä Print Screen nappulaa tai PrtSc...
Kun painat Alt +PrintScrn niin kopioituu vain aktiivinen ikkuna.
# 1424 # Vauhti maksaa rahaa, kovaako haluat mennä?

Kuga

jtk
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jtk » Ma Marraskuu 6. 16:17:50 2006

MikkoT kirjoitti:Microcatin mukaan katittoman nelikon putki on juuri toi malli (mistä jo laitoin sinulle kuvia) eli tavallinen down pipe ja sen jälkeen haarautuu kahdeksi putkeksi, jossa kaksi vaimenninta per puoli. Sitten yhdistyy taas yhdeksi ennen loppupönttöä.

Jos joku osais kopioida ton microcatin kuvan ja laittaa tänne esille niin siitä näkis aika selvästi ton periaatteen.
tota oonkin pitäny oikeana,mut ku nyt alla yx-putkinen ja tarjottu samanmoista nii pikkasen ihmetelly..en oo hylänny tota sun tarjousta,mut nyt ollu hankintalistalla noi puskurit ja maalarillekkin pitäs jtn maksaa nii pikkasen joutuu lykkäämään hankintoja..palaan kyl asiaan jos exhausti viel sillo kaupan..
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport

tony the tiger
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja tony the tiger » Ma Marraskuu 6. 16:53:01 2006

Microcatin kuviin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella, ne on vain suuntaa antavia, ei siis tarkkoja osa kuvia.
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99

Vastaa Viestiin