Cossun A- ja N-ryhmien kansipahvien erot

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Cossun A- ja N-ryhmien kansipahvien erot

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Pe Lokakuu 13. 12:39:43 2006

Juu eli mitä muuta eroo noilla on kuin hinta?
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » Pe Lokakuu 13. 13:00:35 2006

Eikös toi oo yks ja sama tiiviste ja vakioon eroa sen verran et öljykanavan reikä on vahvistettu :roll: .. Korjatkaa jos olen väärässä..Siis jos massatiivisteistä puhe..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Pe Lokakuu 13. 16:49:20 2006

4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Pe Lokakuu 13. 23:44:44 2006

Juu massa tiivisteestä on kyse, reinzin tekele YB 0611. Oliskohan tolla öljykanavien yms. vahvikerenkaiden puuttumisella haettu parempaa tiivistystä noihin liekkirenkaiden kohtiin, mene ja tiedä... Hintahan kyseisessä pahvissa tuntus olevan kohdallaan :roll:
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

Vastaa Viestiin