2wd sierra cossun perä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

2wd sierra cossun perä

Viesti Kirjoittaja TeRoK » To Syyskuu 28. 12:48:06 2006

Kuinka hyvin ton vakio perän lukon kuuluis pitää kun kaveri valitti, että tommosessa jonkun verran piristetyssä vehkeessä slicksit alla niin asfaltilla mutkaan ajaessa 2 vaihteella saa kyllä molemmat kummit sutimaan ja perän alta, mutta mutkan jälkeen alkaa sitte vaan toinen pyörä sutaamaan.

Eikö sen sentään kuuluis pitää tommosessa tilanteessa kun on jo molemmista pyöristä pito pois ja sama pinta molempien kumien alla.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Syyskuu 28. 12:50:12 2006

Yhtä surkee "lukko" se on mitä sunkin autos perässä on. Viskoluistonrajoitin mikä ei ole uutenakaan ollut kovin kireeä, saatikka sit vanhana. Kunnon levylukkoa paikalle jos haluu riftailla.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » To Syyskuu 28. 12:53:36 2006

Juujuu. No eipä toi joo mikään mahtava lukko oo. Korpparissakin saa aika lailla taiteilla jos meinaa paskarinkiä saada heitettyä niin, että molemmat kumit sutaa.

Mahtaako semmosesta kitkaa tuottavasta lisäaineesta olla mitään iloa? Kaveri meinas semmosta vaan hakea us centeristä.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » To Syyskuu 28. 12:58:17 2006

TeRoK kirjoitti:
Mahtaako semmosesta kitkaa tuottavasta lisäaineesta olla mitään iloa? Kaveri meinas semmosta vaan hakea us centeristä.
Ei ole, koska lukko on suljetussa paketissa :wink: .
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » To Syyskuu 28. 13:04:34 2006

selwä :D
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

Esa84
Viestit: 79
Liittynyt: Su Marraskuu 6. 19:09:13 2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Esa84 » To Syyskuu 28. 13:14:43 2006

sprint kirjoitti:
TeRoK kirjoitti:
Mahtaako semmosesta kitkaa tuottavasta lisäaineesta olla mitään iloa? Kaveri meinas semmosta vaan hakea us centeristä.
Ei ole, koska lukko on suljetussa paketissa :wink: .
Nelikossa vissiin samalla tavalla?
Hyvä se on!

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Syyskuu 28. 13:22:05 2006

Löytyisikös kellään linkkiä tai kuvaa koneelta jossa nuo eri lukko-osat olisi irroitettuna muusta "perä kalustosta".

Tuossa talviautossakin on ilmeisesti paikoillaan 7,5" murikka ja jonkinlainen lukkokin siinnä tuntuu olevan niin ihmettelisi hieman mikä siellä löytyy.

Just tuon XR4x4 7" murikan purin/kasailin uusilla pikku rattailla kun vanhat poksahti halki jostain syystä :roll: Tuo lukko tuntui olevan ainakin rata ajossa ihmeen toimiva kun ei yhden pyörän polttoa harrastanut juuri ollenkaan(ahveniston varikko kummulla perä irti ennenkuin toinen pyörä suti)
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Syyskuu 28. 13:36:06 2006

Kokeilkaas hakua "perä"

Tuo cossun "lukko" on luistonrajoitin, ei varsinainen lukko.

Tuossa yksi:
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... ght=per%E4
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » To Syyskuu 28. 13:37:23 2006

Esa84 kirjoitti:
sprint kirjoitti:
TeRoK kirjoitti:
Mahtaako semmosesta kitkaa tuottavasta lisäaineesta olla mitään iloa? Kaveri meinas semmosta vaan hakea us centeristä.
Ei ole, koska lukko on suljetussa paketissa :wink: .
Nelikossa vissiin samalla tavalla?
Jep.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Syyskuu 28. 14:52:02 2006

ukormi kirjoitti:Kokeilkaas hakua "perä"

Tuo cossun "lukko" on luistonrajoitin, ei varsinainen lukko.

Tuossa yksi:
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... ght=per%E4
No eipäs tullut kuin 7sivua vastauksia. :)
No cooklen kautta sitten löytyi "liki" sama kuin tuossa emännän farkussa oli paikoillaan.
Eli eikös TÄMÄ ole tuo levylukko tyyppinen vai olenko ymmärtänyt väärin taas vaihteeksi ? Ja heti perään et onkos noissa "XR4x4" farkuissa käytetty tuota yleisesti vai onko joku oikullinen yksilö sattunut kohdalle.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » To Syyskuu 28. 15:16:36 2006

Aksu kirjoitti:
ukormi kirjoitti:Kokeilkaas hakua "perä"

Tuo cossun "lukko" on luistonrajoitin, ei varsinainen lukko.

Tuossa yksi:
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... ght=per%E4
No eipäs tullut kuin 7sivua vastauksia. :)
No cooklen kautta sitten löytyi "liki" sama kuin tuossa emännän farkussa oli paikoillaan.
Eli eikös TÄMÄ ole tuo levylukko tyyppinen vai olenko ymmärtänyt väärin taas vaihteeksi ? Ja heti perään et onkos noissa "XR4x4" farkuissa käytetty tuota yleisesti vai onko joku oikullinen yksilö sattunut kohdalle.
Asia mullekkin vähän vieras mutta eikös tuo kuvassa oleva ole ihan normaali tasauspyörästö :roll:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Syyskuu 28. 15:26:57 2006

samaa mieltä pablon kanssa
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Syyskuu 28. 15:35:06 2006

tuossa kuvassa ei ole oleenkaan lukkoa.
tiedättekö mistäs tiedän sen?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » To Syyskuu 28. 15:58:35 2006

Mistäs tommoseen kannatas perää sitte alkaa kattelemaan? Oliko niin, että jossain volvossa olis "hyvä" malli?

Sori, etten viitti hakua enempää käytellä, mutta kun ei niin paljoa loppupeleissä itteä nappaa ko. aihe, että jaksais enempää aikaa käyttää...
Paitti tietty jos korppariin tommosta ajattelis :roll:
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Syyskuu 28. 16:00:37 2006

No mitäs tuolla "kiinnityslaipan" sisällä olevat booritetut levyt sitten ovat ja "lukitsevat" tuota toisenpuolen toimintaa ?
Eli tuolla omassa on joitain levyjä tuon laipan sisällä pakattuna ja perä on kyllä sen verran jäykkä pyöritellä vastakkaisiin suuntin ettei pelkistä laipoista sitä käsin käännellä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Syyskuu 28. 16:18:31 2006

ei tuossa kuvassa kyllä ole mitään lukkoa.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Syyskuu 28. 16:23:47 2006

No tuo nyt on lähinnä sitä mitä löysin omaan sisäkaluihin verrattavaa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Syyskuu 28. 16:31:39 2006

TeRoK kirjoitti:Mistäs tommoseen kannatas perää sitte alkaa kattelemaan? Oliko niin, että jossain volvossa olis "hyvä" malli?

Sori, etten viitti hakua enempää käytellä, mutta kun ei niin paljoa loppupeleissä itteä nappaa ko. aihe, että jaksais enempää aikaa käyttää...
Paitti tietty jos korppariin tommosta ajattelis :roll:
Kyllä siine perän vaihtamisessa parempaan on kova homma, kunnon lukko vaan sinne sisään, tosin ei ole halpaa. Cosesc tietää tarkan hinnan mut gripperin levylukko on käsittääkseni hyvä ja maksaa luokkaa 1600e.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Syyskuu 28. 16:37:38 2006

http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

siellä on asiaa tasauspyörästöistä aika kattavasti. eli tuolta esimerkiksi on hyvä lukea perusteet kuntoon, jos englanti taittuu. jos ei, niin ihmetellä kuvia.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Syyskuu 28. 17:06:15 2006

Aksu kirjoitti: Eli eikös TÄMÄ ole tuo levylukko tyyppinen vai olenko ymmärtänyt väärin taas vaihteeksi ?
www.nic.fi/~moutine/capri/061.jpg <-Aivan varmasti lukoton.

http://public.fotki.com/poikelin/capri1973/lukko.html <-Aivan varma lukko.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

STOCKMANN
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja STOCKMANN » To Syyskuu 28. 18:56:42 2006

En noista lukoista tiedä mutta omassa xrnelkussa on nii hyvä lukko että kestää vetää paskarinkiä maailman tappii asti ja aina molemmat ruopii...kylki eellä,eteenpäin ja rinkiä..-aina molemmat sutii 8)

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » To Syyskuu 28. 19:32:27 2006

Skorppi kirjoitti:Kyllä siine perän vaihtamisessa parempaan on kova homma, kunnon lukko vaan sinne sisään, tosin ei ole halpaa. Cosesc tietää tarkan hinnan mut gripperin levylukko on käsittääkseni hyvä ja maksaa luokkaa 1600e.
1670e alv:lla, tinkimättä, 7pv toimitus, haluttu "kitka" käytön mukaan. halpaa kuin saippua.

taidan etsia "ison bemun" kitkalukkoperän ja laittaa sen.. :lol:

saaks edullisempia lukkoja jostain, quaife, kimppatilausta??? tarvetta ainakin saattaisi olla monella, alkaa viskot olemaan sen verran vanhoja kaikilla..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Mankka
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002

Viesti Kirjoittaja Mankka » To Syyskuu 28. 20:05:36 2006

Timo kirjoitti:
Skorppi kirjoitti:Kyllä siine perän vaihtamisessa parempaan on kova homma, kunnon lukko vaan sinne sisään, tosin ei ole halpaa. Cosesc tietää tarkan hinnan mut gripperin levylukko on käsittääkseni hyvä ja maksaa luokkaa 1600e.
1670e alv:lla, tinkimättä, 7pv toimitus, haluttu "kitka" käytön mukaan. halpaa kuin saippua.

taidan etsia "ison bemun" kitkalukkoperän ja laittaa sen.. :lol:

saaks edullisempia lukkoja jostain, quaife, kimppatilausta??? tarvetta ainakin saattaisi olla monella, alkaa viskot olemaan sen verran vanhoja kaikilla..
Järkevän hintainen kimppatilaus voisi kiinnostaa. Hermo meni, kun yritin burnata renkaat loppuun ja auto suti yhdellä renkaalla. Suoraan lähetettäessä lukko kyllä pitää, mutta rinkiä ei pysty pyörittämään :evil:

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » To Syyskuu 28. 20:24:42 2006

Mankka kirjoitti:
Timo kirjoitti:
1670e alv:lla, tinkimättä, 7pv toimitus, haluttu "kitka" käytön mukaan. halpaa kuin saippua.

taidan etsia "ison bemun" kitkalukkoperän ja laittaa sen.. :lol:

saaks edullisempia lukkoja jostain, quaife, kimppatilausta??? tarvetta ainakin saattaisi olla monella, alkaa viskot olemaan sen verran vanhoja kaikilla..
Järkevän hintainen kimppatilaus voisi kiinnostaa. Hermo meni, kun yritin burnata renkaat loppuun ja auto suti yhdellä renkaalla. Suoraan lähetettäessä lukko kyllä pitää, mutta rinkiä ei pysty pyörittämään :evil:
edit: tuoltahan se löytyikin http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... ght=quaife , jive????? :wink:

no niin, sitten meitä olisi jo kaksi, ja lisää varmaan löytyy? mut kukas sen hoitaisi, kuka osaa ja kykenee...?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

riesamies
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Heinäkuu 19. 14:35:26 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja riesamies » To Syyskuu 28. 20:33:39 2006

Voisi kiinnostaa toi quaifen lukko jos sopu hintaan saisi.
CRSC:n jäsen nro 1454

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » To Syyskuu 28. 20:44:39 2006

"saaks edullisempia lukkoja jostain, quaife, kimppatilausta??? tarvetta ainakin saattaisi olla monella, alkaa viskot olemaan sen verran vanhoja kaikilla.."

Quaifen 6,5" etuperä ainakin kiinnostaisi. eikös niistä suoraan Quaifelta tilatuista joku ale viimeksi tullut? Eihän ATBkään lukko ole ellei cossun perää sitten saisi esijännityksellä, sellainen ainakin johonkin quaifeihin on saatavissa eli vaikka rengas olisi ilmassa siitä tulee vähän vastusta ja poweria siirtyy pitävään pyörään.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » To Syyskuu 28. 21:38:49 2006

Edelleen voin kokemuksesta kertoa että tuolla Quaifen ATB lukolla ei tee takavetoisessa mitään ellei aio ajaa vain varttimailin kiihdytystä. Eri asia on, jos ATB laitetaan esim nelarin etuperään jossa toimii oikein hyvin. Gripper levylukko (joita saa eri ramppikulmilla) on paras vaihtoehto jos ajetaan esim. asfalttiradoilla.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Syyskuu 28. 22:01:26 2006

Cosesc kirjoitti:Edelleen voin kokemuksesta kertoa että tuolla Quaifen ATB lukolla ei tee takavetoisessa mitään ellei aio ajaa vain varttimailin kiihdytystä. Eri asia on, jos ATB laitetaan esim nelarin etuperään jossa toimii oikein hyvin. Gripper levylukko (joita saa eri ramppikulmilla) on paras vaihtoehto jos ajetaan esim. asfalttiradoilla.
Niin en ole itse ajanut atb lukollista autoa mutta kun käsittääkseni se ei tosiaa ole mikää lukko millä ajetaan kylkiedellä, ei rakenteensa takia toimi halutulla tavalla jos haluaa driftailla. Siihen hommaan pitää olla tiukka levylukko.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » To Syyskuu 28. 23:12:09 2006

Ei se atb toimi radalla vaikka ei ajettaisi kahva edelläkään, heti kun sisempi rengas hiukan kevenee niin atb alkaa luistaa. Mulla oli 7,5" perässä atb jonka vaihdoin ekan kisan jälkeen Gripperiin juuri lukon luistamisen takia. Ei luista muuten enää vaikka olis toinen pyörä ilmassa.. 8)
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Syyskuu 29. 0:43:22 2006

Cosesc kirjoitti:Ei se atb toimi radalla vaikka ei ajettaisi kahva edelläkään, heti kun sisempi rengas hiukan kevenee niin atb alkaa luistaa. Mulla oli 7,5" perässä atb jonka vaihdoin ekan kisan jälkeen Gripperiin juuri lukon luistamisen takia. Ei luista muuten enää vaikka olis toinen pyörä ilmassa.. 8)
Joo se näytti pikkasen hassulta tammisaaressa ku oltiin kattomassa,ekalla kierroksella jo huomas sen ettei lukko toimi.

edit: mun kautta voi myös tiedustella quaifen tavaroita,niitä saan hommattua. Ne joilla on puh.nro niin voi soittaa mutta muut laittakaa privaan tiedustelut.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Pe Syyskuu 29. 9:16:55 2006

no nyt tän tiedon valossa joutuu kyllä sitä quaifea hieman jarruttelemaan. nimenomaan pitäis olla lukko joka pitää..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Pe Syyskuu 29. 10:51:46 2006

Kyllähän tuo Quaife on mulla toiminut ihan hyvin, ei ehkä ihan yhtä agressiivinen kuin levylukko.

Välillä olen itsekkin huomannut tuon lukon luistamisen ja sisäkaarteen puoleisen renkaan sutimisen, mutta ei ainakaan katuajossa haittaa. Ahvenistolla ja Motoparkissa kyllä toimi ihan tarpeeksi hyvin tälläiselle "sunnuntai"-ajelijalle.. :wink:

Ahvenistolla joissain mutkissa huomasi, että sisäkaarteen puoleinen rengas lähti sutimaan ensin, mutta lukko nappasi pehmeästi toisen renkaan sutimaan melkein heti.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Pe Lokakuu 6. 15:26:07 2006

Tuossa erään toisen linkin kautta löytyi erittäin hyvä kuva tuosta perän sisäkaluista niin jokos joltain löytyisi tietoa minkä tyypin lukollinen perä tuossa on kyseessä ?
Vaikka en tuosta ko. perästä tiedäkään niin väitän että tuossa on lukko sen perusteella mitä omaan tuota vertaan.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Pe Lokakuu 6. 16:58:35 2006

Aksu kirjoitti:Tuossa erään toisen linkin kautta löytyi erittäin hyvä kuva tuosta perän sisäkaluista niin jokos joltain löytyisi tietoa minkä tyypin lukollinen perä tuossa on kyseessä ?
Vaikka en tuosta ko. perästä tiedäkään niin väitän että tuossa on lukko sen perusteella mitä omaan tuota vertaan.
Piti oikeen kahteen kertaan lukea Aksun teksti.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Pe Lokakuu 6. 17:57:55 2006

Viskolukkohan tuo on joo.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Vastaa Viestiin