2WD Cosworth perä (CAD)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
2WD Cosworth perä (CAD)
2WD Cosworth perän vahvikelevyn (5mm teräs) CAD piirustuksia kaivataan!!!
juho.parssinen@kolumbus.fi
juho.parssinen@kolumbus.fi
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
-
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: hmm
Cossun perän yksi hajoamisen syy on kuorien "auki" venyminen-> sen komplikaatiot.ParDe kirjoitti:no ainakin JJS oli sitä mieltä et ei haittaakaa jos tekee ja on niitä myös kuulemma tehttykkin. Ja kun murikka o pöydällä nii..
ParDe & Co:n tekemä levy oli ok, ehkä hieman umpinaisempi saisi olla jos pilkkuja viilataan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: hmm
Tuossa oli painotusjjs kirjoitti:perän -yksi- hajoamisen syy

Harvinaista mutta totta, olen nähnyt-mitannut 2 perää jotka hajonneet kipsikäsitoiminnassa (=1/4 maili). Toinen oli (kai) katuslikseillä. Kuoret auenneet 1-1,5mm (+-,5mm) ja hammaskosketus ketuilleen-> perä ulvoo.
Mutta tosiaan, se yleisin syy on minustakin pikkurattaiden pinnan irtoaminen-> metallia kiertoon-> sohloksi (jollei räpsähdä kokonaan).
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Jos perästä jätetään "sulakkeet" eli pikku rattaat pois ja asennetaan Quaifen ATB tai spooli niin eiköhän sitten ala välityksestä hävitä hampaita tai kuoret repeämään, jos tehoa on riittävästi.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Re: 2WD Cosworth perä (CAD)
hmm..mikähän vahvikelevy on kyseessä?ParDe kirjoitti:2WD Cosworth perän vahvikelevyn (5mm teräs) CAD piirustuksia kaivataan!!!
juho.parssinen@kolumbus.fi
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
jees, kiitos jjs
tuo välilevy oli uutta mulle
en ole ajatellut minkäänlaisia vahvistuksia taka-akseliin, sillä se on kestänyt sliksiajoa moitteetta neljä kesää, enkä edes tiedä kuinka paljon perää on rökitetty ennen mua.


en ole ajatellut minkäänlaisia vahvistuksia taka-akseliin, sillä se on kestänyt sliksiajoa moitteetta neljä kesää, enkä edes tiedä kuinka paljon perää on rökitetty ennen mua.
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää