
Cossun uusi kytkin luistaa?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Cossun uusi kytkin luistaa?
Mikäs helvetti on kun ei uusi kytkin pidä. Normaaliajolla kyllä toimii mutta alkaa heti luistamaan kun ahdot nousee. Kytkin on vakio ja autossakaan ei ole kuin stage 1 tavarat! Kytkin on vaihdettu aivan oikeaoppisesti. Olisiko mahdollista että kytkin polkimen yläpuolella oleva automaatti säätö( en tiedä oikeata nimeä) jutska olis sökö 

Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 764
- Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
- Paikkakunta: Etelä-savo
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
vanha klassikko; vauhtipyörä pitää ehdottomasti sorvata, varsinkin jos vanha luisti. Teräspyörän pinta palaa "rakkuloille" ja se täytyy sorvata syvälle (useampi kymppi) ennenkuin pinta on taas eheä. Jos näin ei tee, yleensä tuloksena on luistava uusi kytkin 

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
voi perkelejjs kirjoitti:vanha klassikko; vauhtipyörä pitää ehdottomasti sorvata, varsinkin jos vanha luisti. Teräspyörän pinta palaa "rakkuloille" ja se täytyy sorvata syvälle (useampi kymppi) ennenkuin pinta on taas eheä. Jos näin ei tee, yleensä tuloksena on luistava uusi kytkin

ja Maissille, joo koko paketti laitettiin. Toivottavasti en ole kerenny pilaamaan uutta kytkintä (varovasti oon ajellu, en kertaakaan luistattanu joten luulis olevan kunnossa

Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Ei voi tietysti takeita antaa että tuosta on kyse, mutta usein on, varsinkin jos kyseessä on Fordin oma setti.
Ole tarkkana sorvauksen kanssa; ainetta täytyy poistaa "säälimättömästi". Rakkulakohdat näkyvät ensin sinisenkirjavina kohtina, sorvatessa ne häviävät -mutta aine saattaa olla silti vielä rakkulalla-. Näkyy parhaiten sivulta suunnatulla kirkkaalla valolla aavistuksen kohollaan olevana kohtana. Joskus jouduttu poistamaan yli milli.
Ole tarkkana sorvauksen kanssa; ainetta täytyy poistaa "säälimättömästi". Rakkulakohdat näkyvät ensin sinisenkirjavina kohtina, sorvatessa ne häviävät -mutta aine saattaa olla silti vielä rakkulalla-. Näkyy parhaiten sivulta suunnatulla kirkkaalla valolla aavistuksen kohollaan olevana kohtana. Joskus jouduttu poistamaan yli milli.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 489
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
- Paikkakunta: Joensuu
liippaa läheltä tätä aihetta. Eli mulla rs2k:ssa samanlainen ongelma kun vaihdoin kytkimen(koko setti). Edellisestä versiosta kun irtosi kulutuspinnat radalla spinnauksen takia. Lisäksi siinä remontin aikana kävi vauhtipyörä sorvissa laihtumassa. Mutta silti se piru luistaa kun kiihdytta täysilla 1-2vaihteella. Ennen suti renkaat mutta nyt ei oikein ota selvää kumpi luistaa. Kytkin ainakin haisee... Ei huvittas rupee enää purkaa. Siis voiko olla sama ongelma vai onko koneistamo tehnyt mokan ja koneistanut sen kauluksen johon asetelmatulee kiinni liian korkeaksi ja asetelma ei paina tarpeeks kovasti levyä vauhtipyörää vasten.
-
- Ylläpitäjä