Sellainen vika ilmeni kun autolla ajaa normaalisti niin kiekkamittari elää ihan omaa elämäänsä.. Viisari heittelee miten sattuu. Ja kun kiihdyttää niin pienillä kieroksilla tuntuu pari pientä nykäisyä ja sitten lähtee vetämään.. Ja n. 5000 jälkeen alkaa prötäämään.
Hassua tässä on et syksyllä oli samanlaista vikaa mutta kun kelit jäähty niin alkoi toimimaan hienosti. ja nyt kun ilmat lämpeni ni samat oireet tuli takas.
Voisko puolassa olla häikkää tai tulpissa?? ei oo vielä kerenny perehtyä.
Nelikko nykii ja paukkuu.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 6. 22:57:44 2005
- Paikkakunta: Raahe
Nelikko nykii ja paukkuu.
Sierra cosworth 4x4 Vm. 90
En ole psykiatri, olen muuten vain asiantuntija sekaisin olemisessa.
En ole psykiatri, olen muuten vain asiantuntija sekaisin olemisessa.
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
- Paikkakunta: Salo
Sytkä sekoilee kunnolla, kun näkyy jo rundikellossa. Tarkista puolalle tuleva +12V ettei notku pistämällä yleismittari akun plussan ja puolan plussan väliin.
Jos on yli 0,5 V jännitehäviötä, niin korjaamaan. Ja tietty sytkämodulin maadoitus ja sähkönsyöttö.
Tietty jos tulpanjohdot tms estää kipunaa kulkemasta, niin tarkistus sinnekin.
p.
Jos on yli 0,5 V jännitehäviötä, niin korjaamaan. Ja tietty sytkämodulin maadoitus ja sähkönsyöttö.
Tietty jos tulpanjohdot tms estää kipunaa kulkemasta, niin tarkistus sinnekin.
p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03