2wd cosworth pätkii..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: La Tammikuu 7. 1:31:30 2006
2wd cosworth pätkii..
mikä mahtaa olla kun esim.100-120km/h kiihdyttää vitosella niin nyppii??onko map-anturi viallinen vai sytytys sälät huonot?ja vielä mitkä tulpat kannattaa ostaa cossuun?
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: 2wd cosworth pätkii..
Tyypillisin vika on tulpat-niiden kärkiväli.cosariesa kirjoitti:mikä mahtaa olla kun esim.100-120km/h kiihdyttää vitosella niin nyppii??onko map-anturi viallinen vai sytytys sälät huonot?ja vielä mitkä tulpat kannattaa ostaa cossuun?

Seuraavaksi sitten jakajan kansi, pyörijä, johdot jne klassista kaavaa...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
omassa teki samoin jos rupeas kiihdyttämään NS. lusikka lattiaan 5 vaihteella 100kmh->.
vika korjaantu kun laskin ahtoja, tietenkin ne tulpat hyvä tarkistaa, itelle tilasin platina tulpat.
vika korjaantu kun laskin ahtoja, tietenkin ne tulpat hyvä tarkistaa, itelle tilasin platina tulpat.
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Sen takia kysyin ahdinta, kun itsellä oli hybridi ahdin paikoillaan välillä, joka sakkasi tietyillä paineilla ja kierroksilla. Alkoi nykimään oudosti isolla vaihteella vedettäessä alhaalta. Oireet alkoi vasta kilosta ja esiintyi 3000-3500rpm välillä. Kompurapuolen siipi sakkasi.cosariesa kirjoitti:garret to3 vakioahdin ahdot n.1.2b,tarvii koittaa niil uusil tulpil ja johdoil..on varmaan alkuperäiset vielä..kiitoksia vastauksista
Mutta Sinun ongelma tosiaan kuulostaisi tulpilta, niin kuin aikaisemmin jo sanottu.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
ole tarkkana ettei mene laihalle siellä yläkierroksilla...cosariesa kirjoitti:stg1 lastu.nyppiminen häipyi tulppien vaihdon jälkeen.nyt ilmeni uusi vika, kun kierrokset on yli viiden tonnin niin ei jaksa enää kunnolla kiihtyä?mikäköhän mättää
en tiedä kuinka tuolla viritysasteella mutta vähän pidemmälle vietynä to4 kompuralla ja to3 pakopuoli viistetyillä siivillä: tuli aikoinaan maksimi teho 1.15bar, sen jälkeen alkoi pakopuoli mennä "tukkoon"..
ja se tukkoonmeno on liikaa pakopainetta ja lämpöä -> poks....

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv