Cossuun öljynpaine mittarin anturi "lisä mittari"

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Cossuun öljynpaine mittarin anturi "lisä mittari"

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » Su Maaliskuu 26. 22:40:48 2006

Eli mihin olisi "helpoin" laitta öljynpaine mittarin anturi?
Imusarjan alle hankala jos painekotelo paikallaan..

Mihin muut laittaneet?
:roll:
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Maaliskuu 27. 5:55:24 2006

Hankala on kyllä laittaa muualle.
Seltä imusarjan alta öljynpaine anturin paikalta itse otan kun saan vaan mittarin autoon kiinni.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ma Maaliskuu 27. 20:36:09 2006

Sieltä imusarjan alta olen ottanut. Alakautta asentelin sen sinne paikoilleen. Ahdasta on ja öljymittatikun putki ahistaa. Mutta saa sen sinne juuri ja juuri mahtumaan.

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » Ma Maaliskuu 27. 23:04:50 2006

no kun saa kopan sille mallille niin montun päälle manaamaan tai asentamaan :lol:
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ti Maaliskuu 28. 12:16:03 2006

Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.

4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » Ti Maaliskuu 28. 16:32:52 2006

sierra4x4tbo kirjoitti:Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.

4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
Olisi kiva tietää paine-ero kannen ja pääkanavan välillä :)
Tässähän se menee...

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Pe Maaliskuu 31. 11:46:45 2006

Jahman kirjoitti:
sierra4x4tbo kirjoitti:Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.

4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
Olisi kiva tietää paine-ero kannen ja pääkanavan välillä :)
Laittaa toisen mittarin sieltä pääkanavasta :wink:

No pähkäilin tota ratkaisua sillä, että ensin se paine häviää sieltä kannesta ja sen puoleen hyvä.. En tiedä olenko sitten oikeassa vai väärässä. Jotain 3-3,5bar tais näyttää vakio pumpulla tuolta kannen kanavasta otettuna.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Vastaa Viestiin