Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jarkkoma
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Viesti
Kirjoittaja jarkkoma » Su Maaliskuu 26. 22:40:48 2006
Eli mihin olisi "helpoin" laitta öljynpaine mittarin anturi?
Imusarjan alle hankala jos painekotelo paikallaan..
Mihin muut laittaneet?

Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR
Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ma Maaliskuu 27. 5:55:24 2006
Hankala on kyllä laittaa muualle.
Seltä imusarjan alta öljynpaine anturin paikalta itse otan kun saan vaan mittarin autoon kiinni.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » Ma Maaliskuu 27. 20:36:09 2006
Sieltä imusarjan alta olen ottanut. Alakautta asentelin sen sinne paikoilleen. Ahdasta on ja öljymittatikun putki ahistaa. Mutta saa sen sinne juuri ja juuri mahtumaan.
-
jarkkoma
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Viesti
Kirjoittaja jarkkoma » Ma Maaliskuu 27. 23:04:50 2006
no kun saa kopan sille mallille niin montun päälle manaamaan tai asentamaan

Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR
Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ti Maaliskuu 28. 12:16:03 2006
Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.
4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Ti Maaliskuu 28. 16:32:52 2006
sierra4x4tbo kirjoitti:Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.
4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
Olisi kiva tietää paine-ero kannen ja pääkanavan välillä

Tässähän se menee...
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Pe Maaliskuu 31. 11:46:45 2006
Jahman kirjoitti:sierra4x4tbo kirjoitti:Kannen takaa öljykanavan tulppa pois, siihen 90 asteen mutka ja putkella anturille.. Näin tehtiin Mankan projektiin.
4wd:n kannesta on helppo tehdä liitäntä anturille orggis turbon öljykierron nipasta, kunhan ensin on muuttanut turbon öljykierron öljyjalasta lähteväksi..
Olisi kiva tietää paine-ero kannen ja pääkanavan välillä

Laittaa toisen mittarin sieltä pääkanavasta
No pähkäilin tota ratkaisua sillä, että ensin se paine häviää sieltä kannesta ja sen puoleen hyvä.. En tiedä olenko sitten oikeassa vai väärässä. Jotain 3-3,5bar tais näyttää vakio pumpulla tuolta kannen kanavasta otettuna.