Kiitoksia vastauksista. Ilmeisesti kaikki on sitten kunnossa pa-puolella, joten täytyy sinne sytkäpuolelle palata takaisin.
Vaihdettu: map, sytkänvahvistin, puola, puolanjohto, tdc-anturi, vakiolastu virilastun tilalle ja tulpatkin pariin otteeseen. Kaikilta antureilta tuntuisi tulevan oikeaa vastusta boksin liittimeen. Ihan kaikkea mahdollista en ole mitannut koska hankalaa. Seuraavaksi mennee vaihtoon kaasuläpän asentoanturi, johdot ja boksi (nelikosta).
Pätkäsee menon siis 0.5 ahdoissa ja myös paikallaan kierrosten noustessa sinne kolmeentonniin tai meneeköhän enää sinnekään saakka. Öljyn seassa haiskahtaa jo bensiinillekin, joten kun kerran pa-paineissa ei ole vikaa niin kipunan katoamisesta johtunee.
EDIT: ja tärkeimpänä kaikista: huohottimen metsästys jatkuu... huohotusöljy konetilassa antanee tähän soppaan oman lisämausteensa.