bensanpaine

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

bensanpaine

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 17:33:04 2006

Noniin nyt sain kytkettyä nestevaimennetun painemittarin peliin alle ja pitäs tarkistaa paineet, joten nyt tarttis tietää mikä on 2wd Cossun vakio b-paine ilman alipainetta?

Ainakin vakioturbo, vakio lastu, vakio suuttimet ja 2bar mappi on niin kaippa sinne sitten menis vakio paineetkin... :roll:

Tämä autohan oli syssyllä paikallisen autopajan säädettävänä, muttakun paukahtaa ja katoo veto kun antaa enemmän kierroksia :?

EDIT: ja näköjään alipaineletku kiinni paineet on nyt noin 2,4 bar tyhjäkäynnillä
EDIT2: ja ilman letkua 3,6 bar tyhjäkäynnillä
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Re: bensanpaine

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Su Helmikuu 12. 17:43:21 2006

SeppoJJ kirjoitti:Noniin nyt sain kytkettyä nestevaimennetun painemittarin peliin alle ja pitäs tarkistaa paineet, joten nyt tarttis tietää mikä on 2wd Cossun vakio b-paine ilman alipainetta?

Ainakin vakioturbo, vakio lastu, vakio suuttimet ja 2bar mappi on niin kaippa sinne sitten menis vakio paineetkin... :roll:

Tämä autohan oli syssyllä paikallisen autopajan säädettävänä, muttakun paukahtaa ja katoo veto kun antaa enemmän kierroksia :?

EDIT: ja näköjään alipaineletku kiinni paineet on nyt noin 2,4 bar tyhjäkäynnillä
EDIT2: ja ilman letkua 3,6 bar tyhjäkäynnillä
Vakio paine on ilman letkua 3.5bar
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Re: bensanpaine

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Helmikuu 12. 17:45:30 2006

SeppoJJ kirjoitti:Noniin nyt sain kytkettyä nestevaimennetun painemittarin peliin alle ja pitäs tarkistaa paineet, joten nyt tarttis tietää mikä on 2wd Cossun vakio b-paine ilman alipainetta?

Ainakin vakioturbo, vakio lastu, vakio suuttimet ja 2bar mappi on niin kaippa sinne sitten menis vakio paineetkin... :roll:

Tämä autohan oli syssyllä paikallisen autopajan säädettävänä, muttakun paukahtaa ja katoo veto kun antaa enemmän kierroksia :?

EDIT: ja näköjään alipaineletku kiinni paineet on nyt noin 2,4 bar tyhjäkäynnillä
EDIT2: ja ilman letkua 3,6 bar tyhjäkäynnillä
ei ole ihan loogiset nuo paineet, tuskin alipainetta on 1.2 bar...?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 17:49:23 2006

Hmm... käyn sitten tarkastamassa uusiksi.
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 17:57:04 2006

Joo-o näinhän ne paineet meni... onkohan siinä suurikin heitto siihen mitä imupaineen pitäisi olla tyhjäkäynnillä?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Helmikuu 12. 18:00:19 2006

onko siinä vakio b-paineensäädin? vakiokossun alipaineet on noin 0.7-0.8bar, joten normisäätimellä pitäisi se letkukiinni-letkuirti ero olla samaa luokkaa..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re: bensanpaine

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 12. 18:20:42 2006

Skorppi kirjoitti:
SeppoJJ kirjoitti:Noniin nyt sain kytkettyä nestevaimennetun painemittarin peliin alle ja pitäs tarkistaa paineet, joten nyt tarttis tietää mikä on 2wd Cossun vakio b-paine ilman alipainetta?

Ainakin vakioturbo, vakio lastu, vakio suuttimet ja 2bar mappi on niin kaippa sinne sitten menis vakio paineetkin... :roll:

Tämä autohan oli syssyllä paikallisen autopajan säädettävänä, muttakun paukahtaa ja katoo veto kun antaa enemmän kierroksia :?

EDIT: ja näköjään alipaineletku kiinni paineet on nyt noin 2,4 bar tyhjäkäynnillä
EDIT2: ja ilman letkua 3,6 bar tyhjäkäynnillä
Vakio paine on ilman letkua 3.5bar
ja n. 3bar letku kiinni tyhjäkäynnillä
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 20:38:58 2006

Timo kirjoitti:onko siinä vakio b-paineensäädin? vakiokossun alipaineet on noin 0.7-0.8bar, joten normisäätimellä pitäisi se letkukiinni-letkuirti ero olla samaa luokkaa..
Ensimmäiset pari kuvaa mitä vastaan tuli (Sori vaan kuvien omistajille lainaamisesta) :
http://www.maxtuned.com/Pictures/Cos2WD/124_2426.htm
http://groups.msn.com/BigBhpRaicing/sho ... &PhotoID=3

Tuon näköinen ja säätö talttapäämeisselillä. Eikös tuo ihan 2wd Cossun vakio säädin ole?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Helmikuu 12. 20:41:02 2006

siinä sun autossa on malpassin kolmikalvonen kertova malli vielä muistaakseni :D Eli tuommonen mikä kuvissa 8)
Ei siis vakio/cossun oma :wink:

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 20:43:45 2006

timoheikkinen792 kirjoitti:siinä sun autossa on malpassin kolmikalvonen kertova malli vielä muistaakseni :D
Juu no itse en ole ainakaan vaihtanut säädintä, joten se on varmaankin se sitten. Voisikohan siinä säätimessä olla jotain vikaa sitten kun kerran se ero letku kiinni/irti on noin suuri?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 12. 20:45:33 2006

SeppoJJ kirjoitti:
Timo kirjoitti:onko siinä vakio b-paineensäädin? vakiokossun alipaineet on noin 0.7-0.8bar, joten normisäätimellä pitäisi se letkukiinni-letkuirti ero olla samaa luokkaa..


Tuon näköinen ja säätö talttapäämeisselillä. Eikös tuo ihan 2wd Cossun vakio säädin ole?
Kuusiokoloavaimella säädetään vakiosäädintä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 12. 20:48:12 2006

SeppoJJ kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:siinä sun autossa on malpassin kolmikalvonen kertova malli vielä muistaakseni :D
Juu no itse en ole ainakaan vaihtanut säädintä, joten se on varmaankin se sitten. Voisikohan siinä säätimessä olla jotain vikaa sitten kun kerran se ero letku kiinni/irti on noin suuri?
Ei siinä vikaa ole. Se kun on kertova niin sen takia nostaa enemmän.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 20:59:58 2006

Kiitoksia vastauksista. Ilmeisesti kaikki on sitten kunnossa pa-puolella, joten täytyy sinne sytkäpuolelle palata takaisin.

Vaihdettu: map, sytkänvahvistin, puola, puolanjohto, tdc-anturi, vakiolastu virilastun tilalle ja tulpatkin pariin otteeseen. Kaikilta antureilta tuntuisi tulevan oikeaa vastusta boksin liittimeen. Ihan kaikkea mahdollista en ole mitannut koska hankalaa. Seuraavaksi mennee vaihtoon kaasuläpän asentoanturi, johdot ja boksi (nelikosta).

Pätkäsee menon siis 0.5 ahdoissa ja myös paikallaan kierrosten noustessa sinne kolmeentonniin tai meneeköhän enää sinnekään saakka. Öljyn seassa haiskahtaa jo bensiinillekin, joten kun kerran pa-paineissa ei ole vikaa niin kipunan katoamisesta johtunee. :?

EDIT: ja tärkeimpänä kaikista: huohottimen metsästys jatkuu... huohotusöljy konetilassa antanee tähän soppaan oman lisämausteensa.
Viimeksi muokannut SeppoJJ, Su Helmikuu 12. 22:21:46 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Su Helmikuu 12. 21:09:19 2006

Eikös tuon säätimen pitäisi olla kertovan sijaan 1:1(nostaa ahtojen mukaan niinkuin normaalisti) säädin eli toi pitäs olla huono asia laittaa turbo vehkeeseen kertova? Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin... :oops:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 12. 21:16:19 2006

Ares kirjoitti:Eikös tuon säätimen pitäisi olla kertovan sijaan 1:1(nostaa ahtojen mukaan niinkuin normaalisti) säädin eli toi pitäs olla huono asia laittaa turbo vehkeeseen kertova? Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin... :oops:
Kertovalla saa enemmän soppaa koska bensanpaineet korkeammat.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 12. 21:18:11 2006

SeppoJJ kirjoitti:Kiitoksia vastauksista. Ilmeisesti kaikki on sitten kunnossa pa-puolella, joten täytyy sinne sytkäpuolelle palata takaisin.

Vaihdettu: map, sytkänvahvistin, puola, puolanjohto, tdc-anturi, vakiolastu virilastun tilalle ja tulpatkin pariin otteeseen. Kaikilta antureilta tuntuisi tulevan oikeaa vastusta boksin liittimeen. Ihan kaikkea mahdollista en ole mitannut koska hankalaa. Seuraavaksi mennee vaihtoon kaasuläpän asentoanturi, johdot ja boksi (nelikosta).

Pätkäsee menon siis 0.5 ahdoissa ja myös paikallaan kierrosten noustessa sinne kolmeentonniin tai meneeköhän enää sinnekään saakka. Öljyn seassa haiskahtaa jo bensiinillekin, joten kun kerran pa-paineissa ei ole vikaa niin kipunan katoamisesta johtunee. :?
Oletko tarkistanut jakajan sisällä olevan anturin?
Nelikon boxilla ei toimi ainakaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 22:17:51 2006

siipicossu kirjoitti:Oletko tarkistanut jakajan sisällä olevan anturin?
Ainakin boksin liittimeen hall antaa oikeaa vastusarvoa niinkuin tdc:kin ja pyörittäessä heittelehtivät annettujen rajojen sisällä.
siipicossu kirjoitti:Nelikon boxilla ei toimi ainakaan.
Eikös juuri sen takia porukka ole vaihtanut kaasuläpän anturia nelikon vastaavaan, että voidaan käyttää nelikon boksia?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 23:10:55 2006

siipicossu kirjoitti:
Ares kirjoitti:Eikös tuon säätimen pitäisi olla kertovan sijaan 1:1(nostaa ahtojen mukaan niinkuin normaalisti) säädin eli toi pitäs olla huono asia laittaa turbo vehkeeseen kertova? Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin... :oops:
Kertovalla saa enemmän soppaa koska bensanpaineet korkeammat.
Tuota hmm... mitenkäs jos cossun vakiosäädin ei ole kertova ja tuo malpassi sitten kertoo ja sitä lienee käytetty järeämmän föönin kera niin minusta tuntuu, että boksi ei vakio lastun kanssa ainakaan ymmärrä tuon kanssa toimia ja seos menee rankasti rikkaalle? Mutta mutta... mites paikallaan kierrättäessä kun se silloinkin pätkäsee...
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Helmikuu 12. 23:11:19 2006

SeppoJJ kirjoitti:Ainakin boksin liittimeen hall antaa oikeaa vastusarvoa niinkuin tdc:kin ja pyörittäessä heittelehtivät annettujen rajojen sisällä.
se ei ole hall anturi, vaan tavallinen induktiivinen anturi. sekä hall antureista ei mitata vastusta.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » Su Helmikuu 12. 23:15:11 2006

Hectori kirjoitti:
SeppoJJ kirjoitti:Ainakin boksin liittimeen hall antaa oikeaa vastusarvoa niinkuin tdc:kin ja pyörittäessä heittelehtivät annettujen rajojen sisällä.
se ei ole hall anturi, vaan tavallinen induktiivinen anturi. sekä hall antureista ei mitata vastusta.
Jaa-a mistähän tuo hall tuli päähäni mutta juurikin sitä virranjakajan anturia tarkoitin.

EDIT: Virranjakajan asentotunnistin kontaktit 23 ja 5: 700-1200 ohm. Kammenkulma (REV/TDP) kontaktit 4 ja 3: 600-1000 ohm. Ja noissa rajoissa pysyy pyörittäessä boksin liittimestä mitattuna.
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » La Syyskuu 30. 12:36:36 2006

ajatuskatko:
oliko niin että kiristettäessä paineensäädintä, bensanpaine nousee?...
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » La Syyskuu 30. 12:41:51 2006

Laze kirjoitti:ajatuskatko:
oliko niin että kiristettäessä paineensäädintä, bensanpaine nousee?...
Kyllä
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Syyskuu 30. 12:43:30 2006

kyllä. pienillä paineilla saa pyörittää aika paljon ja vaikutus sopiva, isoilla paineilla nousee tosi jyrkästi, pienikin kiristys nostaa painetta reilusti.. kunnes lyö jumiin ja paineet tappiin. b-painemittari aika must-kapistus.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: bensanpaine

Viesti Kirjoittaja jjs » La Syyskuu 30. 13:07:49 2006

siipicossu kirjoitti:
Skorppi kirjoitti:
SeppoJJ kirjoitti:Noniin nyt sain kytkettyä nestevaimennetun painemittarin peliin alle ja pitäs tarkistaa paineet, joten nyt tarttis tietää mikä on 2wd Cossun vakio b-paine ilman alipainetta?

Ainakin vakioturbo, vakio lastu, vakio suuttimet ja 2bar mappi on niin kaippa sinne sitten menis vakio paineetkin... :roll:

Tämä autohan oli syssyllä paikallisen autopajan säädettävänä, muttakun paukahtaa ja katoo veto kun antaa enemmän kierroksia :?

EDIT: ja näköjään alipaineletku kiinni paineet on nyt noin 2,4 bar tyhjäkäynnillä
EDIT2: ja ilman letkua 3,6 bar tyhjäkäynnillä
Vakio paine on ilman letkua 3.5bar
ja n. 3bar letku kiinni tyhjäkäynnillä
Cossun bensanpaine on tähän saakka ollut 2,8-3,2bar -ilman alipainetta- :shock:

Ja taas niistä tulpista, onko kärkiväli 0,7mm? Ei 1,0-1,2mm?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin