cossuun 8 siitintä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

cossuun 8 siitintä

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » La Helmikuu 4. 17:19:42 2006

tekeekö suomessa joku muutoksia vakio imusarjaan vai pitääkö teettää kokonaan uusi? kokemuksia KO. virityksestä?

,tuomas
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Re: cossuun 8 siitintä

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » La Helmikuu 4. 17:47:53 2006

Orsts2 kirjoitti:tekeekö suomessa joku muutoksia vakio imusarjaan vai pitääkö teettää kokonaan uusi? kokemuksia KO. virityksestä?

,tuomas
Amworks ja Timollahan tuollainen on.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Helmikuu 4. 17:56:10 2006

tuossa vielä linkki jossa amworksin tekemä imusetti :D
http://airfoto.fujikuvat.fi/album/showi ... id=2478412

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » La Helmikuu 4. 18:35:56 2006

omassa tälläinen WRC-style aikas samanlainen kuin tuo Timon !
Tehty vakio imusarjaa käyttäen... Valtosen tekele !
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Helmikuu 4. 20:36:53 2006

T.O.M kirjoitti:omassa tälläinen WRC-style aikas samanlainen kuin tuo Timon !
Tehty vakio imusarjaa käyttäen... Valtosen tekele !
kuten jo todettu, am-works, ja ihan hyvälaatuinen työnjälki. maatsilta voi kysyä päivän hinnan, vastaa sähköpostiin kohtuu nopsaan..

t.o.m, onko sulla erikokoiset suutinparit tuossa imusarjassa, oletko käytännössä kokeillut kuinka toimii..? tai onko tietoa et erikokoisia voi huoletta käyttää...?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 4. 20:51:53 2006

Timo kirjoitti:
T.O.M kirjoitti:omassa tälläinen WRC-style aikas samanlainen kuin tuo Timon !
Tehty vakio imusarjaa käyttäen... Valtosen tekele !
kuten jo todettu, am-works, ja ihan hyvälaatuinen työnjälki. maatsilta voi kysyä päivän hinnan, vastaa sähköpostiin kohtuu nopsaan..

t.o.m, onko sulla erikokoiset suutinparit tuossa imusarjassa, oletko käytännössä kokeillut kuinka toimii..? tai onko tietoa et erikokoisia voi huoletta käyttää...?
juuri tuon imusarjan entinen kone suli toiselta puolelta missä oli pienemmät suuttimet :wink: tai ei ainakaan muuta selitystä ei keksitty.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Helmikuu 4. 21:43:01 2006

Minulla ainakin toimi tuommoinen järjestelmä ilman ongelmia.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » La Helmikuu 4. 22:01:48 2006

ei kyllä sula sen takia kyllä se seos pyörteilee siellä tarpeeksi....


timo: esim:NISSAN200 kannessa tulee 4 imureikään pelkkää ilmaa ja 4 tulee seos.. :roll: (kansi 8 imukanavalla 4syl.)

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Helmikuu 4. 22:21:19 2006

bpasi kirjoitti:ei kyllä sula sen takia kyllä se seos pyörteilee siellä tarpeeksi....


timo: esim:NISSAN200 kannessa tulee 4 imureikään pelkkää ilmaa ja 4 tulee seos.. :roll: (kansi 8 imukanavalla 4syl.)
aivan, sitä samaa kanttahan mäkin ihmettelin, vaan en hoksannut tähän asiaan yhdistää..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 4. 22:53:07 2006

En rupea väittelemään, mutta ihmeelliseltä se tuntui kun katselin kantta niin oli toisella puolella palotilassa nakutus jäljet, kevyellä pntakaasulla :wink:

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » La Helmikuu 4. 23:11:51 2006

cossuesco kirjoitti:En rupea väittelemään, mutta ihmeelliseltä se tuntui kun katselin kantta niin oli toisella puolella palotilassa nakutus jäljet, kevyellä pntakaasulla :wink:
mikä oli puristus suhde? oliko wisecot jos oli oliko venttiilikolon "ulkoreuna" poistettu? (se käy kuumana voi aiheuttaa nakutusta) sytytys ennakko? paine? tutulla oli hiukan huolia ton venttiilireunan kanssa :roll:

olis tietysti kiva ku ois kuva :roll:

vaikee se on sanoa aina vikaa.......se voi olla näissä "romuissa" olla mikä vaan....

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 4. 23:24:14 2006

bpasi kirjoitti:
cossuesco kirjoitti:En rupea väittelemään, mutta ihmeelliseltä se tuntui kun katselin kantta niin oli toisella puolella palotilassa nakutus jäljet, kevyellä pntakaasulla :wink:
mikä oli puristus suhde? oliko wisecot jos oli oliko venttiilikolon "ulkoreuna" poistettu? (se käy kuumana voi aiheuttaa nakutusta) sytytys ennakko? paine? tutulla oli hiukan huolia ton venttiilireunan kanssa :roll:

olis tietysti kiva ku ois kuva :roll:

vaikee se on sanoa aina vikaa.......se voi olla näissä "romuissa" olla mikä vaan....
tämä kone oli varmaankin sinun nykyisessä autossa, sen enempää en moottorista tiedä mitä sisälsi :? kuva pitäis olla kunhan kaivelen.

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » La Helmikuu 4. 23:42:35 2006

just..

puheitten mukaan 10 puristus? ,wisecot (sorvatut,muokattava malli), hitsattu akseli 84vai85mm (jonka meinasin ostaa mutta se oli halki ja monesta paikkaan)

jos puristus oli tuo 10 niin varmasti nakutus herkkä :wink:

cridde
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja cridde » Su Helmikuu 5. 14:17:13 2006

vähän faktaa... :) puristusuhde 8 tasan, syynä sulamiseen ensiösuuttimien riittämättömyys(325 bmw vakkarit) haltechilla ohajttu silleen et nollan kohdalla(imusarjanpaine) kytkeytyi toisiot mukaan, joka sekin on osoittanutunut huonoksi vaihtoehdoksi, no joka tapauksessa seos ok n 4000rpm saakka osakaasulla ja täydel kaasul kaikki ok(siis reilusti paineen puolella)päätelkää itse mitä käy kun "lypsätään" kaasua yli 4000rpm radalla kun ip käy kummankin puolen o paineen :cry:

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » Su Helmikuu 5. 15:17:26 2006

vai 8. eikö huomannu penkissä/tiellä että ensiöt ei riitä? tai jos ois pistäny toisiot ennemmin mukaan?


en muista miten laitoin itelle mutta mulla on ensiö suuttimina cosan vakiot ja sitte 530:set...

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » Su Helmikuu 5. 16:50:37 2006

Timo kirjoitti: t.o.m, onko sulla erikokoiset suutinparit tuossa imusarjassa, oletko käytännössä kokeillut kuinka toimii..? tai onko tietoa et erikokoisia voi huoletta käyttää...?
Omalla kohdalla homma jäänyt ihan vaiheeseen syynä ihan muut projektit...

Itsellä tosiaan tällä hetkellä vain 4kpl 560 ruuttia käytössä ja 4kpl vakio ruuttia vain tulppina :( syynä se, että ei ole vielä mitään millä ohjata 8 kpl !

Tuossa ylempänä tuli jo faktaa... katsotaan sitten joku kaunispäivä kun on tarpeeksi "oravannahkoja" päivittää moottorinohjaus !
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Ti Helmikuu 7. 0:43:00 2006

homma toimii ja peitto heiluu... maaliskuun alussa pitäs saada tollanen imusarja ja pensakisko... sitten hiuka kysymyksiä:

jos laitan vaikka 8kpl nelikon vakio suuttimia voinko olettaa niiden riittävän yhtäpitkälle kuin esim boshin harmaiden ( yhteistuotto on kyllä isompi mutta voiko sitä ajatella niin?) ?

vaatiiko moinen 8 suuttimen systeemi bensajärjestelmältä jotain erikoista??

mites painekotelo? pitäskö sitä muuttaa vai riittääkö nelikon vakio vielä kun pysytään alle 500:n hepan?

,tuomas
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 7. 10:15:20 2006

Kuukauden päivat tullut kiusattua tuota cossun ruiskua tuolla 4+4 virityksellä.Vielä ei ainakaan ole savu noussut boxista.
380+171(0,2bar>) vakio/vihreitten lastulla. Katsotaan kuinka käy kun ilmat lämpenee...
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ti Helmikuu 7. 11:22:42 2006

Nopeesti tulee mieleen että laittaa 4 tarpeeks isoa ni ei tarvii ihmetellä mitään.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 7. 11:48:24 2006

Ohc:n kaverina pitää muutenkin hieman soveltaa
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Helmikuu 7. 17:21:39 2006

Skorppi kirjoitti:Nopeesti tulee mieleen että laittaa 4 tarpeeks isoa ni ei tarvii ihmetellä mitään.
Mitenköhän mahtaa vaikuttaa jos yhdellä isolla ja vielä yksireikäisellä tykittää siihen väliseinään, luulisi pisaroituvan ainakin kun kone ei ole kovin lämmin?
Uudemmissa 16v koneissa taidetaan käyttää suuttimia, jotka ruiskivat keilat molempiin kanaviin, siis yksi suutin per pytty ja siinä neljä reikää.
Jos Cosan ECUun laittaa matala ohmisia pari per kanava niin ne kannattaa varmaan kytkeä sarjaan. Vihreät 803-suuttimethan on 4.8 ohmia eikä ne ainakaan ole saanut mitään pykimisilmiöitä aikaan Cosan ECUissa. Tosin kyllä Cosan ECUn kanssa samalta vuosikymmeneltä olevassa ohjelmoitavassa suuttimet kytketään rinnan niin, että resistanssi on 1-1,2.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Ti Helmikuu 7. 21:32:03 2006

Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 7. 21:40:56 2006

Eikös se niin ollut ettei tuo rs500:sen lisä suuttimet mahtuneet olemaan paikoillaan vasemmaltapuolelta ohjatavissa,osui ABS-pääsylinteri kylkeen.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Helmikuu 7. 22:26:30 2006

Aksu kirjoitti:
Eikös se niin ollut ettei tuo rs500:sen lisä suuttimet mahtuneet olemaan paikoillaan vasemmaltapuolelta ohjatavissa,osui ABS-pääsylinteri kylkeen.
Niin se on.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Helmikuu 7. 22:57:12 2006

Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Helmikuu 7. 23:09:14 2006

Sopiiko RS500 imusarja jos laittaa ABS-venttiilit erikseen kuten oikealta? ohjastettavissa? Miten Scorpion ABSit toimii eikö mulkosilmässä ole alipainetehostin ja ABSit ja joku ajonhallintajärjestelmäkin vielä, joka käyttää ABSeja?
Ei pitäisi olla katsarilla mitään nurisemista jos vaihtaa ABSit tuoreempaan malliin kai niissäkin jotain kehitystä on tapahtunut 80-luvulta 90-luvulle.

Sellainen tieto jostain jäänyt mieleen, että korkeammilla kierroksilla tulisi enemmän tehoa jos suutin on kauempana venttiilistä ja ruiskuttaisi imutorveen.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ke Helmikuu 8. 7:19:02 2006

Facelift scorpiosta löytyy jo alipainetehostin ja abs "venttiili" on erillään. Mulkosilmässä on luistonesto joka käyttää myös abs:ää, tuota kokonaisuutta ohjaa eec-V, joten on vaikeaa saada toimimaan jossain muussa kokoonpanossa.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Helmikuu 8. 9:16:36 2006

SLEI kirjoitti:Sopiiko RS500 imusarja jos laittaa ABS-venttiilit erikseen kuten oikealta? ohjastettavissa? Miten Scorpion ABSit toimii eikö mulkosilmässä ole alipainetehostin ja ABSit ja joku ajonhallintajärjestelmäkin vielä, joka käyttää ABSeja?
Ei pitäisi olla katsarilla mitään nurisemista jos vaihtaa ABSit tuoreempaan malliin kai niissäkin jotain kehitystä on tapahtunut 80-luvulta 90-luvulle.

Sellainen tieto jostain jäänyt mieleen, että korkeammilla kierroksilla tulisi enemmän tehoa jos suutin on kauempana venttiilistä ja ruiskuttaisi imutorveen.
Esco cossussa ainakin on erilainen systeemi.
bpasilla ainakin oli rs500 imusarja 8:lla suuttimella omassa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ke Helmikuu 8. 10:39:59 2006

paperman kirjoitti:Minulle tulee tällainen!

http://groups.msn.com/Pauhupaja/shoebox ... PhotoID=95
http://groups.msn.com/Pauhupaja/shoebox ... PhotoID=99

Tiedä sitten miten toimii?
Aika mielenkiintoisen näköinen imusarja. En ole ennen tuollaista nähnyt..

Voisi kuvitella, että virtaukset kärsii kun noita suppiloita on menty porailemaan. Voi myös olla, että osa tuon "lisäsuuttimen" viuhkasta osuu jäljellä olevaan suppiloon.. Mutua!!
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Helmikuu 8. 12:53:47 2006

sierra4x4tbo kirjoitti:
Aika mielenkiintoisen näköinen imusarja. En ole ennen tuollaista nähnyt..

Voisi kuvitella, että virtaukset kärsii kun noita suppiloita on menty porailemaan. Voi myös olla, että osa tuon "lisäsuuttimen" viuhkasta osuu jäljellä olevaan suppiloon.. Mutua!!
nettivaraosassa tuo oli ainakin kauan myynnissä.
Muistaakseni offtopikin puolella oli joskus kuva juuri tuosta.
Aika pieni painekotelokin kun on 2wd:stä tehty.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Helmikuu 8. 14:27:24 2006

Sieltäpä sieltä! Tarkoitus on tehdä tuohon se välilaippa ja jos sitä jotenkin voisi vielä parannella. :wink: Pienihän tuo kotelo on jos vertaa vaikka 4wd vastaavaan.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ke Helmikuu 8. 14:41:30 2006

paperman kirjoitti:Sieltäpä sieltä! Tarkoitus on tehdä tuohon se välilaippa ja jos sitä jotenkin voisi vielä parannella. :wink: Pienihän tuo kotelo on jos vertaa vaikka 4wd vastaavaan.
Mulla ois parikin tollasta ylimäärästä välilaippaa.. paksuus 10-12mm (ei voi muistaa :)). Pistä privaa jos kiinnostaa..
Toyota Supra TT

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Ke Helmikuu 8. 16:42:04 2006

siipicossu kirjoitti: bpasilla ainakin oli rs500 imusarja 8:lla suuttimella omassa.
Ei tainnut olla abs-vermeitä edessä.

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » Ke Helmikuu 8. 17:13:26 2006

rs500 on mulla bedal box
esco cossussa muutettu/lyhennetty rs 500 imusarja........ :wink:

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Pe Helmikuu 17. 16:17:40 2006

sierra4x4tbo kirjoitti:
paperman kirjoitti:Minulle tulee tällainen!

http://groups.msn.com/Pauhupaja/shoebox ... PhotoID=95
http://groups.msn.com/Pauhupaja/shoebox ... PhotoID=99

Tiedä sitten miten toimii?
Aika mielenkiintoisen näköinen imusarja. En ole ennen tuollaista nähnyt..

Voisi kuvitella, että virtaukset kärsii kun noita suppiloita on menty porailemaan. Voi myös olla, että osa tuon "lisäsuuttimen" viuhkasta osuu jäljellä olevaan suppiloon.. Mutua!!
Tullut nyt paripäivää ihmeteltyä tuota imusarjaa! Lisäsuuttimien reijästä lähtee sellaiset pillit, millä suihku saadaan imutorveen. Eli ei osu suppilon reunoille vaan ihan suppiloon sisälle! Virtaukset voi hieman kärsiäkin? Mutta ei vapari ole niin ei sillä ole suurta merkitystä. Täytyy levittää hieman tuota koteloa, että saadaan enemmän tilavuutta siihen. Millähän sitä voisi ohjailla lisäsuuttimia? En aikonut ainakaan vielä hommata ohjelmoitavaa ruiskua. Tekeekö esim. tuommosella SMT6 boksilla mitään?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Vastaa Viestiin