Eli pitäs saaha kennon mitta ja sit paljon on päätyjen kans alhaalta ja ylhäältä,sekä mihin kohtaan tulee nuo kiinnitys palat

http://www.siipicossu.com/110.jpg
Valvoja: CRSC Hallitus
Jeps.Olipa selkeät piirrustukset kerrankinHena kirjoitti:Mä aikoinaan teetin raatikaisella kaks tollasta RS500 tyylistä cooleria, itelleni ja broidille. Ja siltä varmaan löytyy sieltä vielä ne mun piirtämät kuvat missä näkyy ne mitat ja kiinnitysten paikat.
Mutta tossa nyt on kuitenkin ne mun piirtämät kuvat minkä mukaan ite teetin coolerit. Niistä nyt toivottavasti näkee kaiken tarpeellisen. Mitat on aikalailla maksimimittoja mitä mahtuu..
Kuva 1
Kuva 2
tekikö ne päädyistä kulmikkaat vai ns.pyöreät?Haittaako välkkärissä et onko päädyt kulmikkaat?Koska soitin raatikaiselle ja sanovat et päädyt täytyy tehdä kulmikkaat(ei ole materiaalia nuin isoon välkkäriin et sais tehtyä pyöräkät päädyt) ja kenno kolmesta osasta.Hinta olis 350eHena kirjoitti:Mä aikoinaan teetin raatikaisella kaks tollasta RS500 tyylistä cooleria, itelleni ja broidille. Ja siltä varmaan löytyy sieltä vielä ne mun piirtämät kuvat missä näkyy ne mitat ja kiinnitysten paikat.
Mutta tossa nyt on kuitenkin ne mun piirtämät kuvat minkä mukaan ite teetin coolerit. Niistä nyt toivottavasti näkee kaiken tarpeellisen. Mitat on aikalailla maksimimittoja mitä mahtuu..
Kuva 1
Kuva 2
Kennohan on 50mm - 70mm paksua mitä käyttävät. Ei tarvitse olla paksumpaa.JallunNärä kirjoitti:Nostetaanpas vanha aihe pöydälle...
Pitäis päivittää 2wd sedan cossun cooleri ja ajattelin kysästä raatikaiselta tarjousta! Mutta sopiiko noilla piirroksen mitoilla oleva "rs 500" cooleri suoraan paikoilleen? Ja mitenkäs vahva maksimissaan kenno saa olla? (raatikaisellakin ilmeisesti on jotain piirustuksia tallessa) Ja itellä on autokin eri paikassa ei pääse mittailemaan...
Oma oli sillon kuvista poiketen 50mm paksu ja meni paikalle hienosti. Paksumpikin kenno varmaan menee.. Raatikaisella taitaa toi piirrustus olla tallessa mutta soittamallahan se selvii..JallunNärä kirjoitti:Nostetaanpas vanha aihe pöydälle...
Pitäis päivittää 2wd sedan cossun cooleri ja ajattelin kysästä raatikaiselta tarjousta! Mutta sopiiko noilla piirroksen mitoilla oleva "rs 500" cooleri suoraan paikoilleen? Ja mitenkäs vahva maksimissaan kenno saa olla? (raatikaisellakin ilmeisesti on jotain piirustuksia tallessa) Ja itellä on autokin eri paikassa ei pääse mittailemaan...
70 millisen kun laittaa niin pitää siirtää syyläriä hieman koneeseen päin.Hena kirjoitti:Oma oli sillon kuvista poiketen 50mm paksu ja meni paikalle hienosti. Paksumpikin kenno varmaan menee.. Raatikaisella taitaa toi piirrustus olla tallessa mutta soittamallahan se selvii..JallunNärä kirjoitti:Nostetaanpas vanha aihe pöydälle...