tupla b. pumput cossuun

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jonttu
CRSC jäsen 2015
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Heinäkuu 11. 16:23:26 2012

tupla b. pumput cossuun

Viesti Kirjoittaja Jonttu » Ma Toukokuu 5. 22:33:32 2014

Eli ajattelin laittaa kaksi boschin 044:sta.
kuinka olette niitä laittanut?
eli oletteko haaroittanut tankilta tulevan lähdön kahdeksi ja pumppujen jälkeen takas samaan linjaan?
eikös tässä tapauksessa noi 044 tarvi takaiskun vai kuvittelenko vaan joskus kuulleeni sellasta? :-s

Vai olisko parempi ottaa tankilta molemmille pumpuille oma tulo ja yhdistää ne pumppujen jälkeen vasta samaan linjaan?

onko kellään mitään ideoita?

kossuvortti
Viestit: 240
Liittynyt: Su Tammikuu 9. 15:23:31 2005

Re: tupla b. pumput cossuun

Viesti Kirjoittaja kossuvortti » Ti Toukokuu 6. 18:43:58 2014

Minua kanssa kiinnostais tuo sama hommeli. Ois tarkoitus muuttaa rottelo viinalle niin tarviis tehokkaan pumpun. Pelaako cossun orkkis tankki jos laittaa esim aeromotiven pumpun? Eli onko se imu tarpeeks virtaava? Mitä paineen säädinta kannattas käyttää?

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: tupla b. pumput cossuun

Viesti Kirjoittaja Fomococars » To Toukokuu 8. 21:01:54 2014

jos pumppu on oikea m sport versio et tarvi kahta.

kyllähän niillä pitäisi olla omat lähöt niiden suorituskyvyn kannalta + kunnolliset kytkennät tarkista volttilukema piuhan päästä.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

jpr1
CRSC jäsen 2014
Viestit: 6
Liittynyt: To Joulukuu 19. 20:21:44 2013

Re: tupla b. pumput cossuun

Viesti Kirjoittaja jpr1 » Ti Toukokuu 20. 21:00:17 2014

Cossun tankin "imu"puoli on riittävä aeromotivelle mutta paluu on aika ahdas.
säätimeksi vähintään an8 liittimillä ja paluuputki minimissään an8 eli n. 11milliä.
lisäksi taitaa vaatia bensanjäähdyttimen jos autoa käytetään pidempään kuin varttimailin..
Tämä siis a1000 ja tehokkaammat.

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: tupla b. pumput cossuun

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ti Toukokuu 20. 21:06:32 2014

bensanjäähdytin kylmälaukku 12v

pohjallamukana parit pelti olvit pitää hyvin viileää. :green:

molemmille omansa tupla olvit

tuossa on riittävästi varikkohenkeä toimii myös essolla
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin