cossun pyöränkulmista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

jyrkkä
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 6:26:05 2005

cossun pyöränkulmista

Viesti Kirjoittaja jyrkkä » To Joulukuu 27. 21:40:54 2012

moro!

tuo mun esco cossu on aika voimakkaasti ali-ohjautuva/puskee rankasti.tuli selkeesti esiin näillä lumisilla ilmoilla,paljaalla liukkaalla pinnalla pärjää mukavasti,vaikka oireet tulee siinäkin esiin,mutta lumella ei enää kovin miellyttävä.autossa ahmedin jousi sarja -20mm ja konin iskarit.meidän 4wd sierra cossussa konin kova matala alusta ja tuo toimii huomattavasti
paremmin.
onko porukka miten puuhastellu noiden pyöränkulmien kanssa?olisin kiitollinen suuntaa-antavistakin kulmista,jottei tarvis lähtee ihan pystymettästä nuita haeskeleen,ja ois kiva kuulla komentteja/kokemuksia aiheesta.
voiko tuo esco olla kovinkin erilainen käytökseltään noin perustaltaan?

tv.jyrkkä :roll:

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: cossun pyöränkulmista

Viesti Kirjoittaja puuhapete » To Tammikuu 17. 18:04:04 2013

Paremmin pitävä keskiviskokin voi tehdä tuon eron.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Perkele
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: cossun pyöränkulmista

Viesti Kirjoittaja Perkele » Pe Tammikuu 18. 10:50:15 2013

puuhapete kirjoitti:Paremmin pitävä keskiviskokin voi tehdä tuon eron.
Vahvistan tämän kommentin.
Pari vuotta takaperin tuli vaihdeltua keskiviskoon paksummat litkut niin nyt ei tahdo jääradalla kääntyä muuta kuin viskaamalla täysin poikittain. Jos luisto meinaa alkaa oikenemaan niin puskeminen alkaa samantien.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"

Vastaa Viestiin