Pitäisi teettää jossakin noin 150mm pitkä kankisarja.
Kankien pitäisi olla kevyet ja kohtuu sirot. Titaanista ja alumiinistahan noita saisi teetettyä, mutta mitenkä on niiden kesto?
Tietysti ymmärrän että tähän saa vain ympäripyöreän vastauksen. Kaikkihan riippuu kokoonpanosta ja käytöstä, mutta jotain tietoa edes.
Ainakin "sarjavalmisteisissa" autoissa joissa titaaniset, ne tarkistetaan melko usein. Miksi näin?
Onko muita materiaaleja mistä noita saisi teetettyä?
Mistä kevyt & vahva kiertokanki?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Mistä kevyt & vahva kiertokanki?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1156
- Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Mistä kevyt & vahva kiertokanki?
Titaanilla käsittääseni semmnen taipumus, että kierrosten kasvaessa kun kanki väkisin hieman "venyy" niin ei halua palata takasin alkuperäseen mittaansa niin hyvin, kun esimerkiksi teräksinen.
Alumiiniset taas on käsittääkseni noitten kiihdytysmiesten juttuja, veto ja vaihtoon tyylillä.
Vois olla fiksu soitella ojennukselle po-metalliin, se tietäis varmasti hyvän ratkasun käyttökohteeseen.
Alumiiniset taas on käsittääkseni noitten kiihdytysmiesten juttuja, veto ja vaihtoon tyylillä.
Vois olla fiksu soitella ojennukselle po-metalliin, se tietäis varmasti hyvän ratkasun käyttökohteeseen.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.