Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Antti__
- Viestit: 28
- Liittynyt: Ma Helmikuu 8. 21:30:51 2010
Viesti
Kirjoittaja Antti__ » La Syyskuu 3. 16:47:38 2011
mitkä manuaali askit käy bob:in perää kii.. ?

saa tarjota, jos jollaa pyörii ylimääränen jalois...

Ford sierra-92 2.9 bob ex
Ford mondeo-99 st200 ex
Ford capri 2.9 sc
Ford focus st170
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » La Syyskuu 3. 23:12:06 2011
Tilalle sopii V6 malline MT-75 tai type9.
Jäsen #606
-
Antti__
- Viestit: 28
- Liittynyt: Ma Helmikuu 8. 21:30:51 2010
Viesti
Kirjoittaja Antti__ » Su Syyskuu 4. 11:27:20 2011
olafu kirjoitti:Tilalle sopii V6 malline MT-75 tai type9.
onko kokemuksia kumpi ois parempi/kestävämpi??
Ford sierra-92 2.9 bob ex
Ford mondeo-99 st200 ex
Ford capri 2.9 sc
Ford focus st170
-
xsx
- Viestit: 2460
- Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
- Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä
Viesti
Kirjoittaja xsx » Su Syyskuu 4. 22:25:19 2011
Antti__ kirjoitti:olafu kirjoitti:Tilalle sopii V6 malline MT-75 tai type9.
onko kokemuksia kumpi ois parempi/kestävämpi??
En tiedä mutta itse suosin type-9. Ainakin mulla ovat kestäneet, yhtäkään en ole vielä saanut rikki kopkop
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja MouTine » Ma Syyskuu 5. 7:40:20 2011
Antti__ kirjoitti:olafu kirjoitti:Tilalle sopii V6 malline MT-75 tai type9.
onko kokemuksia kumpi ois parempi/kestävämpi??
MT 75 on kestävämpi, ihan oikeastikkin. Sen lisäksi se on uudempi vaihteistokin, eli kun kaikki Type-9:sit on jo ajettu normi ajolla loppuun. Tosin täälä suomen maassa toi MT75 on harvinaisempi, ja siksi moni suosii Type-9 askia.
V6 MT-75 aski kuintenkin omanlaisensa kuin muiden moottorien perästä. Siinä ei pysty iroittamaan kytkinkoppaa. Tämä aina unohdetaan merkitä myynti-ilmoissa. Kerran vittuillessani laitoin mailia ja tarjosin poskettoman summan MT-75 askista jonka "oletin olevan" V6 Sierrasta ja myyjä oli ihan onnessaan kunnes kyselinkin että mistä autosta moinen aski on johon vaan viimisenä mailina laitoin että saat maksaa mulle jos huolin laatikkos.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » Ma Syyskuu 5. 13:23:02 2011
Käytettyä askia ostaessa on vähän arpapeliä aina kun ajomäärän lisäksi ajotyyli ratkaisee todella paljon kuin pitkälle se laatikko vielä kestää.
Mullakin on type-9 joka kesti ~300 hepan perässä kuuden perämurikan verran, eikä vieläkään lopullisesti hajonnut ennenkuin leikkasin pääakselin rälläkällä irti

Ja taas mt75 sain hajalle vakiolla kaasari-dokkisierralla

That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!