Scorpio Cosworth johtosarja

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Scorpio Cosworth johtosarja

Viesti Kirjoittaja tokor » La Helmikuu 9. 20:13:07 2008

No niin, purettin tällaisen näköinen johtosarja autosta joka ei lähde käyntiin ja ylivaihde ei toimi (-95 scorppio cossu)...voiskohan kenties aiheuttaa moisia vikoja... :shock:

http://s251.photobucket.com/albums/gg28 ... ohtosarja/

ei muuta kuin johdon ostoon, kolvi ja tinaa käteen!!
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Helmikuu 9. 20:17:58 2008

Olipas kärsineen näköinen johtosarja.
Ei ihme jos ollut vikaa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » Su Helmikuu 10. 2:24:18 2008

Huoh!

Nauraisin jollei itkettäis niin pirusti. Toi ei meinaan pelkästään ole
BOB koneen ong elma, vaikka siinä esiintyykin viljalti. Itsellä oli myös
BOA:ssa lootan piuhat ihan samassa kunnossa kuin Tommillakin.

Ne ny vaan on veretty liian kuumaan paikkaan ja Tommi, koitappa
keksiä niille uus paikka jos pystyt. Muuten ne menee korjauksen
jälkeen aika nopeesti samanlaiseksi. En tiedä auttasko alumiiniteippi
tukevasti nipun ympärille kiedottuna. Itte tein omassa DOHC projektissa
niin että vedin johtonipun päälle ensin jesaria kunnon rundin ja sitten
alumiiniteipin päälle. Jälkimmäisen ikävä puoli on se että se tahtoo
helposti revetä kun johtonippua taitellaan.

Ei muuta kuin monta metriä johtoa ja hermojen lievitykseen kallista
konjakkia ja töihis siitä! :)
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Su Helmikuu 10. 6:56:55 2008

Ei kyl tienny itsekään että oisko nauranu vai itkeny siinä kun alkoi selviään todellinen tilanne noitten kans

Se päätettiin jo purettaessa Hoopeen kans että vaikka tehdään johdoille uus paikka kunhan saahaan tehtyä sarja uusiksi...mitähän lie hopalla ajateltu ju tollaiseen paikkaan pitää johdot laittaa :roll:

Liittimiä mietimme kans, eivätköhän lie jotain standardin mukaisia, jos niitä sais edullisesti jostain niin nekin kaikki uusiksi..entiset on kyl ehyitä mut kuitenkin!
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » Su Helmikuu 10. 9:51:29 2008

tokor kirjoitti: Liittimiä mietimme kans, eivätköhän lie jotain standardin mukaisia, jos niitä sais edullisesti jostain niin nekin kaikki uusiksi..entiset on kyl ehyitä mut kuitenkin!
Hmmm... voin olla väärässäkin, mutta luulen että liittimet on
mallia idioottivarma eli niitten ei ainakaan mun teorian mukaan pitäs
mennä vääriin paikkoihin. Ja se taas sitten aiheuttanee sen että niitä
ei ihan joka kyläkaupasta löydy :(
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Su Helmikuu 10. 10:10:39 2008

Voit Pappa olla oikeassa!

Sehän me otetaan ja selvitetään, helpottais pirusti jos sais tehdä kokonaan uudet! Jos ei kohtuudella löydy niin sitten puretaan vanhat ja tehdään niistä!
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Helmikuu 10. 12:14:24 2008

Oon kuullut että toi on tyyppivika ensimmäisissä Mulkosilmä-Scorpeissa. Johtolaatu on luvattoman heikkoa. On tietääkseni parannettu loppua kohden.

Tuo liittimen juuressa tapahtuva johtimen eristeen murtuminen on vanhemmiten ikäväkyllä johdosta riippumatta hyvin yleestä. Varsinkin jos johto on tiukalla mutkalla.

Tokorilla on kyllä tuuri siinä mielessä käynyt ettei auto ole palanut. Johtonippuja kun katsoo pystyy hyvin silmällä poimia johtoja joissa kulkee jatkuva virta tai muuten vaan on mitoitettu suurelle virta syötölle, eikä mitään viiden voltin anturi jännitteitä tai signaaleja.

Tinaaminen on ihan mukavaa, kivempaa kuin mädän kopan hitsaaminen.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

xrissane
Viestit: 1545
Liittynyt: Pe Joulukuu 21. 11:27:42 2001
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xrissane » Su Helmikuu 10. 19:41:17 2008

Pappa kirjoitti:Huoh!

Nauraisin jollei itkettäis niin pirusti. Toi ei meinaan pelkästään ole
BOB koneen ong elma, vaikka siinä esiintyykin viljalti. Itsellä oli myös
BOA:ssa lootan piuhat ihan samassa kunnossa kuin Tommillakin.

:)
Onpa tosiaan karmean näköiset pykimät noissa johdoissa, Tommi. Ja Pappa, Boa:n heikko kohta nimenomaan laatikon johtosarjoissa on tiedostettu tuossa TISsissäkin - neuvovat selvittämään, onko vaihdeluontoisten onkelmien syy rintapellin kiinnikkeitä vasten puhki hiertynyt A4LDe:n johtosarja...

Nykypäivänä tällaisten asioiden suhteen voisi kuvitella, että mikäli ongelma tiedostetaan auton valmistusaikana, kutsuttaisiin omistajat takuukorjaukseen takaisin maahantuojan toimesta. Vai mitä mieltä olette, onko maailma näin ruusuinen todellisuudessa :twisted: :?:
* # 71 *

Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09

Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Su Helmikuu 10. 20:03:52 2008

Nykypäivänä tällaisten asioiden suhteen voisi kuvitella, että mikäli ongelma tiedostetaan auton valmistusaikana, kutsuttaisiin omistajat takuukorjaukseen takaisin maahantuojan toimesta. Vai mitä mieltä olette, onko maailma näin ruusuinen todellisuudessa :twisted: :?:
Mutta eikös -95 scorppi kuulu vielä takuun piiriin :wink:

Toivoa sopii että näin olis, näkis vaan :shock:

Onneksi kolvi pysyy kädessä..ehkä :?: , no pistetään Hoopee töihin...se tykkää ainaki purkaa toisten autoja :lol:
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Helmikuu 10. 22:14:33 2008

tokor kirjoitti: Mutta eikös -95 scorppi kuulu vielä takuun piiriin :wink:
Toivoa sopii että näin olis, näkis vaan :shock:
Onneksi kolvi pysyy kädessä..ehkä :?: , no pistetään Hoopee töihin...se tykkää ainaki purkaa toisten autoja :lol:
Harmi vaan kun ei kasaaminen kiinnosta ;)
Ja autoahan ei lähdetty purkamaan laatikon takia ;) Mutta toivottavasti se korjaantuu samalla 8)

Itelläkin hyllä herkisti kuten papallakin...silmät oli kosteena kun oli niin paljon paskaa silmissä auton alla makoillessa...kyl se tästä :)

Ja eipä nuo johdot mondeossakaan hyviltä näytä. Ainakin virtakaapeli kaipaa ehostamista. Mutta korjataan nyt yks auto ensin ettei tartte mersulla ajella ;)

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Ti Maaliskuu 25. 17:14:07 2008

Hitaasti hyvä tulee...johtosarja on kursittu uusiksi...toivottavasti ei menny piuhat kovin ristiin ku niitä nyt oli enemmän ku kaks! Huomenna alkais kasaus, ihmetellen mistä johto nipun veis, ajateltiin viedä eri reittiä jolloin vois välttää ainakin enimmän kuumuuden johdoilta! Samalla vaihtuu jakopäähän kiristimet ennen kuin alkavat vanheta ja päästää öljyt omia aikojaan läpi. Toivottavasti auto alkais taas käymään ja toimiin johtosarjan myötä!
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Maaliskuu 25. 17:23:25 2008

tokor kirjoitti:Hitaasti hyvä tulee...johtosarja on kursittu uusiksi...toivottavasti ei menny piuhat kovin ristiin ku niitä nyt oli enemmän ku kaks! Huomenna alkais kasaus, ihmetellen mistä johto nipun veis, ajateltiin viedä eri reittiä jolloin vois välttää ainakin enimmän kuumuuden johdoilta! Samalla vaihtuu jakopäähän kiristimet ennen kuin alkavat vanheta ja päästää öljyt omia aikojaan läpi. Toivottavasti auto alkais taas käymään ja toimiin johtosarjan myötä!
Älä ainakaan emännälle vielä mitään (kesäksi) lupaile ;)
Tuun kaveriksi kun kiireiltäni ehdin.

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Ti Maaliskuu 25. 20:33:35 2008

Ei passaa luvata mitään, ainakaa ton suhteen...toivoahan aina sopii, jos vaikka sais toimiin ja huom. JOS (sori ku huutaa mut ei muutakaan keksiny) :wink:

No jos ei toimi niin tutkitaan ja hutkitaan lisää :shock:
Apukädet on tervetulleita joten pistähän st laulaan ja pirun kyytiä sinne haastatteluun ja takas sotkeen kädet :lol:
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Pe Maaliskuu 28. 17:05:20 2008

Huoh..uusi johtosarja paikallaan, auto lähti käymään..käyttö lämpimäksi ja eiku tien päälle kokeileen, kaikki toimii joten hymy meinaa nousta kuskilla..no sit paluu voortin ihmeelliseen maailmaan n. 20 ajetun kilometrin jälkeen meno pysähtyy kuin seinään. Olemme siis lähtöpisteessä..hiukan käytyään auto sammuu eikä lähde käyntiin kuin x ajan päästä joka saattaa olla 24h. Kipinä hukassa?!? :evil:
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » Ma Maaliskuu 31. 10:05:05 2008

Moro!

Hienoa! 20km - toivottavasti ennätit edes nauttimaan niistä kilsoista?

No seuraava valistunut veikkaus kun nyt johtosarja on kunnossa on
se akun viereinen sulakerasia. Itselläni se oli aivan entinen, mutta
en itse asiassa huomannut että siinä olisi mitään vikaa ennen kuin
olin tehnyt koneenvaihto-operaation ja yritin polkea utta pannua
henkiin. Siinä vaiheessa tuli heiluteltua bensapumppu/sytkän relettä
ja se taas johti siihen että tuli avattua sulakerasia ja kun se avattaessa
hajosi käsiin, tuli se sitten vaihdettua. Kaikki liitokset oli hapettuneet
aivan paskaksi. Sinne ei tartte montaa kertaa päästä vettä kun se
on entinen ja sinne pääsee vesi aivan yllättävän helposti.

Multa saattaa löytyä sulakerasiaa tyyliin "if all else fails" kun niistä ei
tahdo raaskia luopua juuri em. syistä.

Katso ja itke:
http://www.frogrider.net/fusebox/page_01.htm

Kokeile nitkutella releitä edestakaisin, oiskohan se ollut peräti rele 47
siinä akun viereisessä rasiassa, joka on se moottorinohjaus. Sulakerasia
on muuten aika helppo irrottaa ja tarkistaa. Piuhoja siinä alla ei voi
laittaa vääriin lokosiin. Sitten on se vanha kunnon kaveri peräkontissa eli
inertiakatkaisin. Voi aiheuttaa sekin vaikka mitä kivaa jos sattuu
jumimaan.

Itselläni on menossa varmaan jo toinen vuosi taistelussa kuolemaan
haluavaa mulkosilmää vastaan. Siihen on uusittu vaikka mitä,
tuoreimpana projektina on jarruputkien, perän, ilmastoinnin, syylarin ja
etukallistuksenvakaajan uusimiset. Ai niin ja takajouset menee samalla ja
pienen pieni pintaruosteen poisto pohjasta samalla nyt kun auto on
kuivana seissyt tallissa talven. Niin että tsemppiä vaan :)
Sitten se taitaakin tulla myyntiin, että saa pikkudieselin alle pitkiä työmatkoja varten.

Toisaalta - mulkkis on kyllä niin maan perusteellisen hyvä ajaa
kun alusta on kunnossa, että saattaa tuo jäädä sitten taloonkin.
:roll:
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Maaliskuu 31. 11:46:50 2008

Hyvinhän tuo kulki seuraavat 10 km mondeon perässäkin ;)
Ehdittiin jo pehkos69:ltä kyseleen vikakoodin lukua viescarilta.
Tutkimuksissa havaittiin että kipinä hukassa.
Tommi sai eilen auton käyntiin...ja tainnu mennä töihinkin sillä. Eilisten juttujen perusteella EK-kilometrit 100 pinnassa ;)
Vikaa kampiakselin asennontunnistimella. Liittimessä vaiko ite anturissa?
Tainnu moutinella olla samantyylisiä ongelmia olla BOA:ssa.

Mitä lie uus anturi kustantaa? Suosittelisin vaihtaa.

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » Ma Maaliskuu 31. 12:06:54 2008

hoopee kirjoitti:Hyvinhän tuo kulki seuraavat 10 km mondeon perässäkin ;)
Ehdittiin jo pehkos69:ltä kyseleen vikakoodin lukua viescarilta.
Tutkimuksissa havaittiin että kipinä hukassa.
Tommi sai eilen auton käyntiin...ja tainnu mennä töihinkin sillä. Eilisten juttujen perusteella EK-kilometrit 100 pinnassa ;)
Vikaa kampiakselin asennontunnistimella. Liittimessä vaiko ite anturissa?
Tainnu moutinella olla samantyylisiä ongelmia olla BOA:ssa.

Mitä lie uus anturi kustantaa? Suosittelisin vaihtaa.
Kas! Tuota en muistanutkaan, mutta joo se on ihan perseestä sekin
anturi.

Ei kait noi anturit ihan sikahinnoissa ole. Tosin ei ole tietoa...

:)
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Ma Maaliskuu 31. 16:04:45 2008

No Hoopeehan tuossa jo kertoilikin aika pitkälti. Näyttäis että tauti oli kampiakselin liitos/anturi...tarkemmin ei vielä tiedä mut uus oli n.30e eli vaihtoon!! Kilometrejä tosiaan n. 100km joten toivoa sopii etää toimii, tosin vielä joku pikku ilmavuoto jossain ku sais vaan paikallistettua, välillä yrittää tyhjäkäynti hieman humpata (ei pahasti). Papan linkkiä kauhulla katseltuani totesin että sulakerasia käteen ota!! Seuraava homma onkin siinä, kunhan intoutuu! Sitten kaikkea kivaa kunhan jaksaa ja viitsii..puslien vaihtoa takapäähän ym. näpertelyä!
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » Ti Huhtikuu 1. 8:50:48 2008

tokor kirjoitti:Papan linkkiä kauhulla katseltuani totesin että sulakerasia käteen ota!!
Noo... melkein jättäisin sen koskematta, mikäli ei mysteerisiä ongelmia ole.
Jos se sattuu olemaan samassa kunnossa kuin mulla niin siitä ei tahdo
tulla kalua enää. Tai sitten työmäärä on suuri. Mulla meni pinnejä poikki
kun aloin sitä aukomaan, mutta mulla oli onneksi vararasia siihen laittaa.
Tosin se oli -93 autosta, jokin siinä on ilmeisesti hieman erilailla kun
uudemmassa vaikka kaikki releet, liittimet jne oli kahta poikkeusta
lukuunottamatta samat. Poikkeuksen muodosti kaksi sulakepaikkaa,
niistä piti katkoa muovihaitat pois. Ja sittemmin kun olen selvitellyt
sietämätöntä ABS ongelmistoa, hokasin myös että johonkin maadotus-
johtoon tuntui tulevan pieni virta. Outoa koska kaikki autossa toimi
moitteetta.
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ma Huhtikuu 7. 16:28:00 2008

Eikös ton hapettuneen rasian vielä saisi elvytettyä jos ei pinnejä paljoa puutu? Elektrolyysissä hapettumat pois ja sitten toisin päin kasvattaa pintaan vähän uutta kerrosta.
Tämä viesti viittaa"Papan" kuviin.
Viimeksi muokannut SLEI, Ma Huhtikuu 7. 18:00:37 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » Ma Huhtikuu 7. 16:51:19 2008

Kukaan ei vielä osaa sanoa onko hapettunut, auki sitä ei vielä ole käytetty...mietitään vasta aukaistako vai ei! Johtosarjan korjaamisen jälkeen sähkövikoja ei oikeistaan ole kuin turvatyynyn valo joka palaa koko ajan eikä sen vikaa ole vielä paikallistettu. Mietinki että annanko olla ja odotan että alkais kummitteleen vai ennakoisko?!?
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

ttp
Viestit: 794
Liittynyt: Pe Toukokuu 23. 20:06:33 2003
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ttp » Ti Huhtikuu 8. 10:21:48 2008

Kuulostaa vähän samanlaisille ongelmille, mitä minulla oli. Kampiakselin asentotunnistin oli mennyt, sen kun vaihto, niin lähti hyvin käyntiin. Itselläkin paloi toi airbagin merkkivalo. Oli mennyt airbagin keskusyksikkö.
Scorpio Cosworth -94 (carpalocossu)
Mondeo 2.0 hev stw st-line -20
Fokus 2.0 tdci stw -19
jäsen 692

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » To Huhtikuu 10. 13:20:24 2008

Luksusta...oulusta kemiin ja takaisin ilman huolenhäivää, mutkien kera 250km joten kohta ajettu jo 500km ilman ongelmia...saattaa sittenkin toimia, pakkokait se on kohta uskoa 8)
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Huhtikuu 10. 14:24:59 2008

tokor kirjoitti:Luksusta...oulusta kemiin ja takaisin ilman huolenhäivää, mutkien kera 250km joten kohta ajettu jo 500km ilman ongelmia...saattaa sittenkin toimia, pakkokait se on kohta uskoa 8)
Pidähän kuitenkin köysi mukana ;)

tokor
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Toukokuu 3. 16:26:23 2006
Paikkakunta: Lumijoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokor » To Huhtikuu 10. 14:26:24 2008

Ainahan se on mukana ku Foortilla ajaa, mersussa ei vissiin kuulu vakiovarustukseen :shock:
HeKo Performance Parts [Supersport, Spax, H&R, D2, Mequiars, Black Diamond, Lightforce]

Pappa
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Elokuu 2. 13:28:42 2005
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappa » To Huhtikuu 10. 18:36:48 2008

tokor kirjoitti:Ainahan se on mukana ku Foortilla ajaa, mersussa ei vissiin kuulu vakiovarustukseen :shock:

Ois kyllä syytä kuulua. Ainakin vaimon siskon miehen mielestä, joka
vietti puoli yötä poliisin huomissa kun mersu (ja uudempi) nyykähti tien
poskeen.

Sähkövika eikä apua mistään keskellä yätä.

:(
F.O.R.D = Full Off Rusty Details :)
http://dieselvoimaa.com (varoitus - kaupallinen linkki!)
http://peruutustutka.com (varoitus - kaupallinen linkki!)

Vastaa Viestiin