4wd Cossun Pakopesä halki

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Akilles
Ylläpitäjä

4wd Cossun Pakopesä halki

Viesti Kirjoittaja Akilles » La Kesäkuu 23. 21:44:00 2007

Tuli tuossa otettua turbo irti huoltoa varten, nii huomasin että pakopesässä on halkeama. Voiko korjata, vai meneekö uusiks? Ja jos menee uusiks ni onkohan kuinka kallis? Lisäks pakopesän siipi, lamda ja yleensä pakopesän sisältö oli valkea ja käynnistäessä pakosarjan ja pakopesän välistä valui aina vettä, joka ei minusta näyttänyt jäähdytys nesteeltä vaan kondensiovedeltä, mutta voin olla väärässäkin.. Niin onko tuo ihan normaalia että pakopesä on sisältä valkea?
Viimeksi muokannut Akilles, La Kesäkuu 23. 22:16:26 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Kesäkuu 23. 22:02:05 2007

ei kannata hitsata eli osta uusi ja ei haittaa jos pakopesä valkea...

Akilles
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Akilles » La Kesäkuu 23. 22:18:14 2007

Jos jollain on ylimääräisenä 4wd vakio pakopesä ni saa tarjota.. Olis hiukan kiire.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Kesäkuu 23. 22:48:06 2007

Ei haittaa että on halki, jos ei halkeama irvistä juuri siiven kohdalla ja näytä siltä, että laajetessaan voi ottaa siipeen kiinni. Kaikki ne on halki, mutta menoa se ei haittaa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

Akilles
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Akilles » La Kesäkuu 23. 23:26:38 2007

No vien Finturbolle katottavaks että onko pahassa paikassa tuo halkeama, mutta ei se tainnu siinä siiven vieressä olla...

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Kesäkuu 23. 23:42:13 2007

ei mitään väliä jos on halki vikaa, kovaa ajoa vaan..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Ti Helmikuu 19. 23:27:17 2008

Eli ei nyt ihan sama turbo, mutta garretti kumminki. Kolme murtuman alkua löyty hukkaportin läpän ympäristöstä.
Tarttisko huolestua? Yksi menee läpi asti hukkaportin läpän kohdalta sisäpesästä downpipen puolelle, ei kumminkaan siiven kohdalta.
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ke Helmikuu 20. 9:18:44 2008

BlackEscort kirjoitti:Eli ei nyt ihan sama turbo, mutta garretti kumminki. Kolme murtuman alkua löyty hukkaportin läpän ympäristöstä.
Tarttisko huolestua? Yksi menee läpi asti hukkaportin läpän kohdalta sisäpesästä downpipen puolelle, ei kumminkaan siiven kohdalta.
Ei tarvi huolestua pienistä halkeamista. Normaaliahan tuo on.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Vastaa Viestiin