Onko kokemuksia läppärungosta?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Tammikuu 26. 19:57:21 2005
Onko kokemuksia läppärungosta?
Onko kukaan laittanut cossuun läppärunkoa?
Onko se parempi vai huonompi kun perinteinen yksi läppä? Kalliimpi ainakin on.
Onko se parempi vai huonompi kun perinteinen yksi läppä? Kalliimpi ainakin on.
Jäsen #983
Skoda Superb 2.0 tdi 4x4 -11
Seat Altea 1.6 -05
Can-am outlander 570efi pro max -16
Skoda Superb 2.0 tdi 4x4 -11
Seat Altea 1.6 -05
Can-am outlander 570efi pro max -16
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Re: Onko kokemuksia läppärungosta?
Kaippa sen pitäis ainakin kaasuun vastata paremmin. Eipä kai siitä muuta iloa ole.jukkarit kirjoitti:Onko kukaan laittanut cossuun läppärunkoa?
Onko se parempi vai huonompi kun perinteinen yksi läppä? Kalliimpi ainakin on.
ohan noita kaikenlaisia virityksiä
http://img.photobucket.com/albums/v221/ ... ous003.jpg
http://martin.zellner.at/cossi/project/IMGP3329.JPG
http://martin.zellner.at/cossi/project/IMGP3330.JPG
http://img.photobucket.com/albums/0703/ ... dish01.jpg
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: Ma Syyskuu 26. 16:26:10 2005
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Pienellä kaasulla ja tyhjäkäynnillä käynti on tasaisempaa kireillä nokilla kun kaasut ei humppase edes takasi. Tokihan läppien pinta-ala on suurempi mutta kyllä tollasesta yhdestä 70mm menee jo suht miehekkäästi ilmaa läpi
giljotiini ja pallorungot on siinä mielessä hyviä että ne virtaa enemmän samassa koossa kun normi läppä koska tielle ei jää akselia+läppää.

giljotiini ja pallorungot on siinä mielessä hyviä että ne virtaa enemmän samassa koossa kun normi läppä koska tielle ei jää akselia+läppää.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
tuota vuoto ongelmaa moni on valittanut giljotiineilläkin, tosin kyseessä on ollut enimmäkseen itsetehdyt.fiffe kirjoitti:Veljen oli tarkoitus ostaa rumpu malliset rungot mutta, homma kaatui myyjän kerrottua, että tyhjäkäynnin kanssa tulee ongelmia. Akseli välykset on melkoiset ja ilmaa menee siten runsaasti ohi. Hyvällä moottorinohjauksella saa kuulema homman toimimaan.
Rungot=1200e+alv+Motec=
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Onko luisteja ollu missään läppärungoissa käytössä?
Sellanen kaksoisrumpu olis mielenkiintonen nähdä kyllä. Kaksi tankoa joihin on koneistettu kolot, sitten kun niitä kieritetään kohdakkain niin keskeltä alkaa avautua pyöreä aukko.
Jostain lehdestä olin lukevinani että bemari on ottanu käyttöön täysin kaasuläpättömän bensakoneen. Kulutus tippu maantieajossa kai aika paljonkin ja tehoo taisi tulla jonkun verran lisää.
Perustuu siihen että säädetään sähkömoottorilla keinujen vipusuhdetta. Bensa ruiskutetaan suoraan palotilaan.
Sellanen kaksoisrumpu olis mielenkiintonen nähdä kyllä. Kaksi tankoa joihin on koneistettu kolot, sitten kun niitä kieritetään kohdakkain niin keskeltä alkaa avautua pyöreä aukko.
Jostain lehdestä olin lukevinani että bemari on ottanu käyttöön täysin kaasuläpättömän bensakoneen. Kulutus tippu maantieajossa kai aika paljonkin ja tehoo taisi tulla jonkun verran lisää.
Perustuu siihen että säädetään sähkömoottorilla keinujen vipusuhdetta. Bensa ruiskutetaan suoraan palotilaan.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Joissakin isoissa mopoissahan on tavallaan noita luistin käyttösiä, tosin taitaa vaan olla kaikki kaasareita.olafu kirjoitti:Onko luisteja ollu missään läppärungoissa käytössä?
Sellanen kaksoisrumpu olis mielenkiintonen nähdä kyllä. Kaksi tankoa joihin on koneistettu kolot, sitten kun niitä kieritetään kohdakkain niin keskeltä alkaa avautua pyöreä aukko.
Jostain lehdestä olin lukevinani että bemari on ottanu käyttöön täysin kaasuläpättömän bensakoneen. Kulutus tippu maantieajossa kai aika paljonkin ja tehoo taisi tulla jonkun verran lisää.
Perustuu siihen että säädetään sähkömoottorilla keinujen vipusuhdetta. Bensa ruiskutetaan suoraan palotilaan.
Ite kans lukenu tosta bemarin venan säädöstä ja on aika nerokas. F1:ssä vissiin käytetty kans.