hyd.painimet (tarvike)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
hyd.painimet (tarvike)
Mulla on yksi sarja ylimääräisiä Ajusan painimia. Paketissa lukee BGA ja HL6390. Sleiltä ostettu joskus vuonna jeesus ja ei tahdo muistaa että menikö nuo suoraan cossuun. Osaako joku neuvoa?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
Re: hyd.painimet (tarvike)
Ebaysta ostin cossieboyz´in sivuilta tuollaiset cossun tarvikeosat varastoon. Samat on kirjaimet ja numerot noissa, joten luulis käyvän.Jasu kirjoitti:Mulla on yksi sarja ylimääräisiä Ajusan painimia. Paketissa lukee BGA ja HL6390. Sleiltä ostettu joskus vuonna jeesus ja ei tahdo muistaa että menikö nuo suoraan cossuun. Osaako joku neuvoa?
-
Ajusan painimet oli muistaakseni riittävän lyhyet Cossuun.
Kaikki näppieni läpi kulkeneet hydrauliset painimet on kyllä Cossuun sopivina minulle tullut, ainoa volsun sarjana ostettu on vielä omassa hyllyssä odottelemassa vakiosta nokasta hiottua virinokkaa.
Kaikki näppieni läpi kulkeneet hydrauliset painimet on kyllä Cossuun sopivina minulle tullut, ainoa volsun sarjana ostettu on vielä omassa hyllyssä odottelemassa vakiosta nokasta hiottua virinokkaa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viesti:
-
-
Jotkut on purkanu ja mitannu niin se sydän on volkissa pidempi ja koko nostin painavampi. Toimivat joskus ihan neitseellisessä kannessa mutta yhtään seetikorkeus tippuu niin vena kantaa. Voihan sitä kikkailla jättää tippa lyhyemmän venan mutta aika säätöö on.Skorppi kirjoitti:Inan orkkis painimia saa halvalla vaikka iipeistä, ei tarvii tarvikkeilla urheilla ja nuo orkkis inat taitaa olla 100% samat kuin vaikka vageissa, joten mistä lie johtuu tuo läppä että ne volkkarin ois jotenkin eri mittaset?
-
Onko nämä myytävänä vai?Jasu kirjoitti:Mulla on yksi sarja ylimääräisiä Ajusan painimia. Paketissa lukee BGA ja HL6390. Sleiltä ostettu joskus vuonna jeesus ja ei tahdo muistaa että menikö nuo suoraan cossuun. Osaako joku neuvoa?

-
Myytytimoheikkinen792 kirjoitti:Onko nämä myytävänä vai?Jasu kirjoitti:Mulla on yksi sarja ylimääräisiä Ajusan painimia. Paketissa lukee BGA ja HL6390. Sleiltä ostettu joskus vuonna jeesus ja ei tahdo muistaa että menikö nuo suoraan cossuun. Osaako joku neuvoa?

MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
SAAT****Turbo_IS kirjoitti:Myytytimoheikkinen792 kirjoitti:Onko nämä myytävänä vai?Jasu kirjoitti:Mulla on yksi sarja ylimääräisiä Ajusan painimia. Paketissa lukee BGA ja HL6390. Sleiltä ostettu joskus vuonna jeesus ja ei tahdo muistaa että menikö nuo suoraan cossuun. Osaako joku neuvoa?

Pitää joku houkutella tilaan ebaystä kun ei itellä oikein kokemusta...
Ps kuka tilais nostimet?
-
- CRSC jäsen 2014
minkä hintaset noi nostimet on? vois harkita tilaustatimoheikkinen792 kirjoitti:SAAT****Turbo_IS kirjoitti:Myytytimoheikkinen792 kirjoitti: Onko nämä myytävänä vai?![]()
Pitää joku houkutella tilaan ebaystä kun ei itellä oikein kokemusta...
Ps kuka tilais nostimet?

Sierra Cosworth 2wd
Teho on kuin raha. Sitä ei välttämättä tarvitse paljoa mutta on se helvetin kiva kun sitä on.
Teho on kuin raha. Sitä ei välttämättä tarvitse paljoa mutta on se helvetin kiva kun sitä on.