eli 2wd cossu pätkäsee ~6000 kierroksen kohdalla,kun on ajanut jonkin aikaa.
Liikkeelle lähdön jälkeen toimii hyvin viileenä ja lämpimänä,mut noin 50km jälkeen alkaa pätkimään,vaikka moottorinlämmöissä ei olekaan tapahtunut mitään muutosta. Kone käy reilusti alle puolenvälin lämmöillä,paitsi jos seisoo paikallaan pidempään niin lämmöt nousee puoleenväliin ja flektit käynnistyy. tämänkin jälkeen auto toimii normaalisti vielä jonkin aikaa,kunnes se pätkiminen alkaa.
kyseisessä vehkeessä stg2 lastu,vihreet suuttimet,iso cooleri.
ahtopaine ei vaikuta tohon pätkimiseen. Tekee sitä vapaallakin.
lämpötila anturia veikkaisin,mut ajattelin kysyä et voisko toi johtua jostain muustakin?
cossu pätkäsee. *toimii*
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
cossu pätkäsee. *toimii*
Viimeksi muokannut SamiPa, La Lokakuu 13. 20:27:10 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Äkkiseltään tuli itselleni mieleen, että jompi kumpi moottorin pyörintää seuraavista antureista on saanut lämpöhalvauksen. Noihin kun lämpö siirtyy lohkosta pikkuhiljaa. Eli siis kammenkulma-anturi tai jakajan pohjalla oleva anturi. Itsellä ei ole tuollaisia oireita ollut, mutta noista itse lähtisin ensimmäiseksi vikaa hakemaan. Ensin vielä jakajan sisältä.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen syttkäboksi, sekin alkaa monesti vanhemmiten renaamaan vain lämpimänä. Kuumeneeko kovasti?
Puolakin tuli mieleen, mutta sen pitäs kylläkin alkaa ensimmäisenä oireilemaan täyskaasulla, silloin kun tarvii reippaampaa kipinää.
Puolakin tuli mieleen, mutta sen pitäs kylläkin alkaa ensimmäisenä oireilemaan täyskaasulla, silloin kun tarvii reippaampaa kipinää.
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
- Ylläpitäjä