Moottorin tukikumien vaihto.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Type-Sh
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 15:41:44 2003
Paikkakunta: Rööperi

Moottorin tukikumien vaihto.

Viesti Kirjoittaja Type-Sh » Ke Syyskuu 12. 18:26:51 2007

Eli siis pitäs vaihtaa 4x4 sierra cosworth:iin noi moottorin tukikumit.

Yritin haku-toiminnola etsii juttuja mut ei oikein tuntunut löytyvän.

Eli olisko kuinka iso homma? Ja mites kannattas edetä tossa jutussa?

Eli meneejö niin että tukikumeista kaikki 3 pultia auki ja moottoria ylöspäin?

Pitääkö olla talja vai on jotain muita hyviä vaihtoehtoja jos taljaa ei omista..
S4
Escort
#1684

VV4*4
Viestit: 59
Liittynyt: La Toukokuu 5. 14:28:39 2007
Paikkakunta: Ruuhimäki

Viesti Kirjoittaja VV4*4 » Ke Syyskuu 12. 19:06:38 2007

Ei taljaa tarvihe kun ottaa pulttit auki ja nostaa tunkilla oljypohjasta vasuri on helppo mutta oikee aikalailla paska vaihtaa kun on paljon vahemmän tilaa kun vasemmalla mutta ei kumminkaan mahoton

Type-Sh
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 15:41:44 2003
Paikkakunta: Rööperi

Viesti Kirjoittaja Type-Sh » Ke Syyskuu 12. 19:13:10 2007

Keskeltä vaan öljypohjaa vai kuinka?
S4
Escort
#1684

Type-Sh
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 15:41:44 2003
Paikkakunta: Rööperi

Viesti Kirjoittaja Type-Sh » Ke Syyskuu 12. 20:23:51 2007

En saanu kumeje nousee pelkästää kumityynyjen pultteja avaamalla ja tunkilla nostamalla, ei vaan mahtunut kumit tulee välistä.. pelkääjän puolelta piti irrottaa moottorista kumityynyn päälle kiinnitettävä "käsivarsi" joka oli 4 kymppimillisellä pultilla lóhkossa kiinni..

Tai itseasiassa niistä yhden pultin kierteet oli sieltä lohkosta haljennu irti joten "käsivarsi" ainoastaan 3 kolmella pultilla kiinni.. Ja siihen katkenneeseen pulttiin tulee viel jonkunlainen tuki rauta sieltä etuperästä.. Haittaa kohan paljon jos yksi pultti puuttuu..?

Sain kumit vaihdettua ja laskin koneen alas ja näyttää että kone olisi vähän vinossa. Vatupassilla asian tarkistin aavistuksenverran vinossa, tietenkään hallinosturin ajosillat eivät ihan sata suorassa olekkaan, mutta onko mahdollista, että kun jouduin sen "käsivarren" sieltä lohkosta irrottamaan että olisi tullut jotenkin vinoon? Suoraan yritin sen kyllä pultata.
S4
Escort
#1684

Vastaa Viestiin