nestejärjestelmä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

nestejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 0:50:48 2007

auto on viritetty takaveto cossu. ongelmana on se että nestejärjestelmään tulee ilmaa. laittaa veet sisään niin että on varmasti täynnä. reipasta kiihyttelyä, kaikki ok. sitte ku alkaa tosissaan revittään niin pukkaa paineen järjestelmään. ylävesiletkusta tulee tosi paljon ilmaa ja syyläri on kylmä.. nyt on taas uusi kannentiiviste (cometic), kansi oikaistu, vesipumppu ja termari johon on porattu reikä. semmonen tuli mieleen, että termari kotelolta turbolle lähtevä letku on tukittu koska turbossa ei ole nestekiertoa. pitäiskö siitä kuitenki vetää letku paisarille?
miten olette ilmanneet järjestelmää?
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » La Elokuu 25. 1:12:44 2007

Mä vedin ainakin letkun paisarille, niin kuin se on alunperinki.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Elokuu 25. 9:59:44 2007

Tuli jo epäilys lohkon halkeamisesta, mutta kun lopussa luki tuo vedenkierron muutos; se letku täytyy olla olemassa. Kaikki ilma jää muuten kiertoon ja tekee jäynää. Tuli tuo joskus harjoiteltua :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 10:27:49 2007

joo pitää lähtä laittaan se letku siihen ja kokeilla. ei ainakaan tuntunut lohkossa halkeamaa kun kynnellä kokeili sylinteriä.
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 15:29:47 2007

juu no siinähän se vika oli.. no tulipahan vaihettua kannentiiviste ja tarkastettua männät 8)
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Elokuu 25. 15:34:33 2007

madhand kirjoitti:juu no siinähän se vika oli.. no tulipahan vaihettua kannentiiviste ja tarkastettua männät 8)
Paljon ylimääräistä hommaa yhden letkun takia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 16:20:02 2007

no vähän tuli mutta tämmöstähän tämä on. nyt on niin mahtavaa ja upeeta että meni pykältäessä vaihekeppi poikki, piti laittaa vähän mig-liimaa... jospa sitä kemoran ratapäiville pääsis!
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » La Elokuu 25. 16:21:47 2007

Kävikö tanarit ja osu pää kojelautaa?

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 16:55:17 2007

magelius kirjoitti:Kävikö tanarit ja osu pää kojelautaa?
lähellä kyllä oli... :)
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Elokuu 25. 17:13:17 2007

madhand kirjoitti:no vähän tuli mutta tämmöstähän tämä on. nyt on niin mahtavaa ja upeeta että meni pykältäessä vaihekeppi poikki, piti laittaa vähän mig-liimaa... jospa sitä kemoran ratapäiville pääsis!
no niin, nyt se sitten palkitsee kovan työn.. ja eikun penkkiin ja säädöt kohdalleen.. veikkaisin 510hv ja 590nm.. :lol:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » La Elokuu 25. 17:41:47 2007

joo pitää alkaa kohta kyseleen penkkiaikaa. saa nähä mitä sieltä löytyy.. kyllähän tuo vetää hymyn naamalle ku oikeen antaa hanaa 8) vielä on sisäänajo paineet n. 1,4bar. niitä kärsii nostaa ja ennakkoa ja nokkia ei ole vielä säädelty ollenkaan ja rajotin on 7500rpm. jospa se siitä..
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

Vastaa Viestiin