4*4 cossun dynotus??

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

pds
Viestit: 18
Liittynyt: To Elokuu 16. 13:52:03 2007
Paikkakunta: Rauma

4*4 cossun dynotus??

Viesti Kirjoittaja pds » Pe Elokuu 24. 14:00:54 2007

Kiinnostais tietää, et kestääkö 4*4 ajaa
2wd rullilla esim, etupöyrät ilmassa tai ilman
etu kardaanii? Olis itellä 2wd rullat ja
4*4 cossu. Niin ja mikähän sieltä sit
mahtaa hajota?

VV4*4
Viestit: 59
Liittynyt: La Toukokuu 5. 14:28:39 2007
Paikkakunta: Ruuhimäki

Viesti Kirjoittaja VV4*4 » Pe Elokuu 24. 15:10:15 2007

Jos rassaat etukardaanin irti niin luistaa keskilukko jos irrotat sen etupäästä ja jollain lyöt jumiin saat penkitettyä mutta jos on tehot ihan hirveet ni voi jakoloota hajota että järkevin ois käyttää neliveto dynossa

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Pe Elokuu 24. 15:26:57 2007

Eihän raumalta nyt oo pitkä matka edes esim sporttiautoon naantaliin

Jimi
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Huhtikuu 27. 21:22:20 2004

Viesti Kirjoittaja Jimi » Pe Elokuu 24. 16:34:18 2007

Miun käsityksen mukaan Tepalmetin Rototest dynossa tehdään juuri noin, etupää ilmaan ja takanapoihin ne härdellit kiinni. Eli eturenkaat pyörii ilmassa.

Mainitsivätkin asiasta joskus että cossu nelikon voi dynottaa, mutta esim audeja ei.
Sierra RS Cosworth 4X4 -91
Sierra RS Cosworth 2wd -89

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Pe Elokuu 24. 20:01:19 2007

Jimi kirjoitti:Miun käsityksen mukaan Tepalmetin Rototest dynossa tehdään juuri noin, etupää ilmaan ja takanapoihin ne härdellit kiinni. Eli eturenkaat pyörii ilmassa.

Mainitsivätkin asiasta joskus että cossu nelikon voi dynottaa, mutta esim audeja ei.
En varmasti veis autoo tuonne :shock:

Mites kun yks tuttu sano että ottaa sulake pois niin sitte voi ajaa 2WD:llä , no sillä onki ooppeli :lol:

Esim. AM-Works käyttää 4WD dynoa 8)
ex Jäsen #10

FrOZi
Viestit: 90
Liittynyt: To Elokuu 4. 12:47:34 2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FrOZi » Pe Elokuu 24. 22:11:44 2007

Neliveto ooppeleissa onkin Sähköinen neliveto, sen pystyy kytkemään pois tai päälle.
Btw, Jarrua painettaessa se katkaisee nelivedon..

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu » Pe Elokuu 24. 22:21:52 2007

FrOZi kirjoitti:Neliveto ooppeleissa onkin Sähköinen neliveto, sen pystyy kytkemään pois tai päälle.
Btw, Jarrua painettaessa se katkaisee nelivedon..
Jep...kaverilla on 2000 vecara noinhan se tekee....vähän jotenkii haitarista kylläkii ku muutuu etuvedoks ku jarruun koskeee :? mut noh....meni OT:eeks

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Pe Elokuu 24. 23:40:06 2007

FrOZi kirjoitti:Neliveto ooppeleissa onkin Sähköinen neliveto, sen pystyy kytkemään pois tai päälle.
Niin onki , sillä se tietysti oletti että näissä on sama juttu :roll:
ex Jäsen #10

Vastaa Viestiin