2wd cossun kannen paksuus min/max

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

2wd cossun kannen paksuus min/max

Viesti Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 29. 20:55:18 2007

Yritin ehtiä,mut ei oikein tärpänny joten jos joku muistaa mitä on paksu kansi uutena ja mihin sen minimissään voi plaanata niin olisin kiitollinen 8)

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » Su Huhtikuu 29. 21:18:51 2007

Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

ls454
Viestit: 291
Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006

Re: 2wd cossun kannen paksuus min/max

Viesti Kirjoittaja ls454 » Su Huhtikuu 29. 21:41:02 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:Yritin ehtiä,mut ei oikein tärpänny joten jos joku muistaa mitä on paksu kansi uutena ja mihin sen minimissään voi plaanata niin olisin kiitollinen 8)
138,68mm uutena max material removal 0.13mm (workshop manual)
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Re: 2wd cossun kannen paksuus min/max

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Huhtikuu 29. 21:59:03 2007

ls454 kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:Yritin ehtiä,mut ei oikein tärpänny joten jos joku muistaa mitä on paksu kansi uutena ja mihin sen minimissään voi plaanata niin olisin kiitollinen 8)
138,68mm uutena max material removal 0.13mm (workshop manual)
niin siis uutena 139m ja minimi 138,68mm? :wink:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re: 2wd cossun kannen paksuus min/max

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Huhtikuu 29. 22:19:01 2007

ls454 kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:Yritin ehtiä,mut ei oikein tärpänny joten jos joku muistaa mitä on paksu kansi uutena ja mihin sen minimissään voi plaanata niin olisin kiitollinen 8)
138,68mm uutena max material removal 0.13mm (workshop manual)
Voiko muka noin vähän laskea?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tony the tiger
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: 2wd cossun kannen paksuus min/max

Viesti Kirjoittaja tony the tiger » Su Huhtikuu 29. 22:30:00 2007

siipicossu kirjoitti:Voiko muka noin vähän laskea?
Taitaa olla vaan voortin ohjeistus, todellisuudessa varoja tiputtaa enemmän. Lienee kuitenkin tuo arvo vain puristussuhteen muuttumisen takia...
Tää on sit vaan mutua...
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Huhtikuu 29. 22:43:47 2007

1.5mm kärsii ainakin. puristus nousee ja ensimmäinen mikä rajoittaa on seetin paikallaan pysyminen..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ma Huhtikuu 30. 10:28:07 2007

Niin ja nokkien ajotukset menee päin vittua jos ei ole säädettäviä pyöriä

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ti Toukokuu 1. 1:04:34 2007

Paljon lasketulla pakovenat taitaa mennä aika lähelle mäntiä. Mulla oli taannoin aika tavalla laskettu kansi ,about 1.5mm ja toimi kuitenkin ihan ok.

t5
Viestit: 292
Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
Paikkakunta: stadi

Viesti Kirjoittaja t5 » Ti Toukokuu 1. 7:48:05 2007

ytte kirjoitti:Niin ja nokkien ajotukset menee päin vittua jos ei ole säädettäviä pyöriä
Ei se vielä mene 2 plaanauksen jälkeen tai riippuu paljon otettu normaali plaanaus itellä nuo säädettävät nokka pyörät taitaa olla vielä koristeet sit eriasia lyödään jyrkempiä nokka akseleita.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Toukokuu 1. 13:46:21 2007

KtK kirjoitti:Paljon lasketulla pakovenat taitaa mennä aika lähelle mäntiä. Mulla oli taannoin aika tavalla laskettu kansi ,about 1.5mm ja toimi kuitenkin ihan ok.
Ei imutkaan taida kovin kaukana männistä olla.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ti Toukokuu 1. 21:01:05 2007

t5 kirjoitti:
ytte kirjoitti:Niin ja nokkien ajotukset menee päin vittua jos ei ole säädettäviä pyöriä
Ei se vielä mene 2 plaanauksen jälkeen tai riippuu paljon otettu normaali plaanaus itellä nuo säädettävät nokka pyörät taitaa olla vielä koristeet sit eriasia lyödään jyrkempiä nokka akseleita.
Tuo asia on hyvä monenkin tietää, tulipahan tämäkin selväs :)

Vastaa Viestiin