Kuminen hulahti helposti pois ,mutta uretaani ei enää hulahtanutkaan takaisin.
Oletteko joku asentanut kyseisen puslan auton alla ilman takakelkan irroitusta??
Neuvoja kaivataan ,KIITOS!

Valvoja: CRSC Hallitus
Kiitoos tuossahan olikin ohjetta jo liiankin kanssa ,sen mäkin huomasin että vaseliini on väärä aine ,fairi sopii paremmin.Pitääpä huomenna hyökätä apinan raivolla talliin.hilteri kirjoitti:tässä jotain. menee lattiatasossakin,ei vaadi koko paskan purkua.
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... n+puslista
Kiitos rohkaisustasiipicossu kirjoitti:Kyllä se nätisti sinne menee.
Itse laitoin puupalikan takakelkan ja rungon väliin ja tunkilla painoin puslan paikalleen.
Pusla oli Powerflexin.
samalla lailla tullut myös laitettua kun kelkka irti sekä paikallaan ollessa kierretangon avullaDokki-90 kirjoitti:Kyllähän sen noinkin tietysti saa (puupalikka välissä), mutta itellä kun oli kelkka irti niin ruuvipenkissä laitoin puslat paikoilleen.Oli hylsyt toisella puolelella vastassa, ettei puslaa painanut takaspäin leuoissa....
Noin ainakin suht kivuttomasti meni...
Tosin ei ollut cossu vaan riegonaali sierra, mut suht sama homma vissiinkin on???
Mun autotalli on niin pieni ettei siellä tollaisiin projelkteihin ole tilaa, mutta nyt ne on siellä ja sopi hyvin ,no proplem kun laitoin kattilaan ja keitin puslat noin 80asteeseen ,saippuaa pusliin ja tunkilla puristin paikoilleen.Avo coiloverit sopi muuten hyvin,mutta sisälokasuojalle piti antaa alapäähän vähän lekaa ,siten sain noin 4mm pelivaraa jouselle sivusuunnassa.Nyt peräntakakiinnikeen laitoin pesuriin ja kuulapuhallukseen ja sikafleksillä kaikki kolot täyteen,pitäs olla nyt jämäkkä ,nyt auto alas pukeilta ja kone kiinni ja laatikko paikoillen ,ja sitten savut koneesta.Hesus kirjoitti:Ite oon aina purkanu koko paskan poies sieltä ja painanu hydraulirässillä uudet puslat paikoilleen.
Mikitic kirjoitti:Sama vika mutta viimeks ei menny gummipuslakaan prässilläkään ennenkuin pyyhkäs peräreikähoonilla ruosteet pois jotka piileksi maalin allaHesus kirjoitti:Ite oon aina purkanu koko paskan poies sieltä ja painanu hydraulirässillä uudet puslat paikoilleen.